Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Колега, пробвай внимателно вариантите един след друг, записвай си точно действията, най-вероятно ще го улучиш накрая, само да не забравиш как точно е станало. С компютрите е така, пробваш толкова варианти, че накрая като стане вече на знаеш как е станало. Търпение и успех!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Софтуер
JTD написа:Добре,
Довечера ще пробвам и другите 3 варианта:
1. йес -> веднага изключвам контакт
2. йес -> веднага изключвам до позиция 1 (радио)
3. контакт 1 -> йес
Макар, че изключ -> йес не работи - пробвано и съм негативно настроен към това. Ама от изключване до йес може и да са минали 2 секунди да речем, не е веднага (под 1 секунда)
Дано да е:
контакт 1-> йес - това не съм пробвал.
Довечера ще споделя резултатите.
Колега от къде имаш кабела? Ползваш ли преходник или си само с 16 пина?
Re: Софтуер
Здравейте отново,
Та нищо не стана.
Пробвах всички варианти, който коментирахме, ама екрана само си рефрешва до безкрайност и винаги след йес се връща отново в същата позиция.
Кабела го купих от едни англичани, който правят само кабели за БМВ уж.
Ползвам го директно на ОБД-2 букса, без преходник.
п.п. Току що го отворих да му видя и чипа на ФТДИ:
RT232RL ако това има някакво значение.
Виждам също така, че и 7-ми и 8-ми пин са "хардуерно" съединени
Та нищо не стана.
Пробвах всички варианти, който коментирахме, ама екрана само си рефрешва до безкрайност и винаги след йес се връща отново в същата позиция.
Кабела го купих от едни англичани, който правят само кабели за БМВ уж.
Ползвам го директно на ОБД-2 букса, без преходник.
п.п. Току що го отворих да му видя и чипа на ФТДИ:
RT232RL ако това има някакво значение.
Виждам също така, че и 7-ми и 8-ми пин са "хардуерно" съединени

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Софтуер
За 7 и 8 ми ПИН е така ..... после при КАН не са заедно. Предполагам че проблема е в кабела. Пробвал си няколко вариянта ..... помоли някой с кабел да пробвате(примерно от склад66 или вече работеш) с твоя софт и твоя лаптоп
Re: Софтуер
milennyc написа:За 7 и 8 ми ПИН е така ..... после при КАН не са заедно. Предполагам че проблема е в кабела. Пробвал си няколко вариянта ..... помоли някой с кабел да пробвате(примерно от склад66 или вече работеш) с твоя софт и твоя лаптоп
Ами и аз се замислям за кабела.
На 27-ма страница в тази тема намерих схема за преправяне на този чип.
Въпроса ми е, ако кабела не се преправи според схемата на 27-ма страница това ли са симптомите, или въобще не можеш да стигнеш до крайното йес, където на мен ми рефрешва до безкрайност?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Софтуер
имаше ли някаква особеност при инсталиране върху уиндос 7, че VMWare вместо VMWare Virtual Network Adapter
или както беше ми дава "Локална връзка 2"
Все още не съм пробвал, но тези неща на български ме притесняват
или както беше ми дава "Локална връзка 2"
Все още не съм пробвал, но тези неща на български ме притесняват
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Софтуер
бягай далече от Виста, по загубена операционна система няма
по-добре си сложи ХР или 7-ца
и двете ще работят много по бързо от Вистата
между другото днес DIS тръгна без особени проблеми, явно уиндоса така си слага имената на мрежовите адаптери - на кирилица
по-добре си сложи ХР или 7-ца
и двете ще работят много по бързо от Вистата
между другото днес DIS тръгна без особени проблеми, явно уиндоса така си слага имената на мрежовите адаптери - на кирилица
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Софтуер
Ето това:
http://www.obd2-bg.com/index.html#kabel
най-отдолу на страницата USB към COM Port цена 70лв.Дали наистина както е написано може да замени реален КОМ порт и интерфейсът който се нуждае от такъв(например този:
http://sklad66.com/cms/BMW-ADS-2-INPA-GT1-DIS.html
ще работи коректно и пълноценно без проблеми,някой имал ли е ли4ен опит с този така да го нарека преходник)

може ли да замени напълно и без проблеми PCMCIA карта адаптер за COM port
http://www.obd2-bg.com/index.html#kabel
най-отдолу на страницата USB към COM Port цена 70лв.Дали наистина както е написано може да замени реален КОМ порт и интерфейсът който се нуждае от такъв(например този:
http://sklad66.com/cms/BMW-ADS-2-INPA-GT1-DIS.html
ще работи коректно и пълноценно без проблеми,някой имал ли е ли4ен опит с този така да го нарека преходник)

може ли да замени напълно и без проблеми PCMCIA карта адаптер за COM port
Последна промяна PIPERKOV на 08 Авг 2011, 12:58, променена общо 1 път
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Кабелът и преходникът от склад66 работят отлично, както и софтуера (поне при мен).
Re: Софтуер
добре аз пак се намесвам с тези кабели незнам тези програматорибг и склад66 дали имат нещо общо обаче аз моя кабел го купих от програматорибг и диска дето ми го пратиха в упътването навсякаде пиши склад66 на ИНПА за сериен номер вкарвам склад66 това как да го разбирам че тези програматорибг са копирали диска на склад66 а кабелите не ги преправят защото моя е запоен само пин 7и8 няколко страници по назад съм пуснал снимки и някои ако може да обясни защо с тези виртуални машини не ми разпознава колата автоматично DIS_55 и GT1 - DIS V57-V44CIP а с виртуална машина BMW SSS ми я разпознава вин всичко както трябва
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Софтуер
JTD написа:Здравейте отново,
Та нищо не стана.
Пробвах всички варианти, който коментирахме, ама екрана само си рефрешва до безкрайност и винаги след йес се връща отново в същата позиция.
Като ти даде екрана "...turn of and on again ...", връщаш ключа до изключено положение и след това го връщаш една позиция напред (Позиция 1, не на пълен контакт) и тогава даваш "Yes".
Като тръгне прекодирането не си играй с ключа и не го върти на контакт/без контакт.

Ако пак не се получи, по скоро проблема ти е в ключа (клемореда), отколкото в кабела.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Софтуер
Я да се наместя и тук, че един колега от е39 ме насочи.
Здравейте,
към момента имам .. бмв ( да му се тури една чавка ) , е39 540 за съжаление без буксата в купето т.е. само с кръглата 20 пиновата.
Отделно имам бмв карсофт + там кутийката и кабелите.
Имам и vag-com кабел за усб.
Какво ми трябва за да подкарам ДИС ?
Ще ми свърши ли работа ако само взема преходника OBD to 20 pin и го вържа с vag-com или ще ми трябва друг кабел да си правя/поръчам ?
Гледам има бая изписано обаче да се изчетат 76 страници ... малко в повече ми идва. Общо взето в момента свалям от "пиратския залив" BMW_INPA_3.01_DIS_SSS - ужким работеща версия.
Какво ще ми трябва за да я подкарам.
Искам да подчертая че нямам проблеми с колата просто искам да си взема разно оборудване.
Благодаря.
Здравейте,
към момента имам .. бмв ( да му се тури една чавка ) , е39 540 за съжаление без буксата в купето т.е. само с кръглата 20 пиновата.
Отделно имам бмв карсофт + там кутийката и кабелите.
Имам и vag-com кабел за усб.
Какво ми трябва за да подкарам ДИС ?
Ще ми свърши ли работа ако само взема преходника OBD to 20 pin и го вържа с vag-com или ще ми трябва друг кабел да си правя/поръчам ?
Гледам има бая изписано обаче да се изчетат 76 страници ... малко в повече ми идва. Общо взето в момента свалям от "пиратския залив" BMW_INPA_3.01_DIS_SSS - ужким работеща версия.
Какво ще ми трябва за да я подкарам.
Искам да подчертая че нямам проблеми с колата просто искам да си взема разно оборудване.
Благодаря.
Re: Софтуер
badsharki написа:JTD написа:Здравейте отново,
Та нищо не стана.
Пробвах всички варианти, който коментирахме, ама екрана само си рефрешва до безкрайност и винаги след йес се връща отново в същата позиция.
Като ти даде екрана "...turn of and on again ...", връщаш ключа до изключено положение и след това го връщаш една позиция напред (Позиция 1, не на пълен контакт) и тогава даваш "Yes".
Като тръгне прекодирането не си играй с ключа и не го върти на контакт/без контакт.
Ако пак не се получи, по скоро проблема ти е в ключа (клемореда), отколкото в кабела.
Мисля, че и това пробвах, ама пак ще го пробвам за всеки случай, да не е пропуснат този вариант

А може ли да кажеш, ако кабела не е преправен с транзистора според схемата на страница 27, то ще мога ли да стигна въобще до края (с менюто йес/но)?
Иначе като е на позиция 1, светва само километража на таблото, и мога да пусна музиката да речем. Ако има нещо не наред да споделиш.
п.п. Естествено, че ако тръгне кодирането по някакви неведоми пътища нищо няма да правя докато не завърши

Благодаря за помощта.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Софтуер
Така, значи пробвах и това и естествено нищо не стана. Рефрешва си се и пак екрана - turn off and on again...
След вчерашната проба от поредните час и половина само на този екран съм сигурен, че няма комбинация, която да не съм пробал. Дефакто не е това проблема.
Някой в София ще може ли да ми услужи за 5 минути с кабела си или аз да дам моя да се уверя, че в него е проблема.
Благодаря предварително.
След вчерашната проба от поредните час и половина само на този екран съм сигурен, че няма комбинация, която да не съм пробал. Дефакто не е това проблема.
Някой в София ще може ли да ми услужи за 5 минути с кабела си или аз да дам моя да се уверя, че в него е проблема.
Благодаря предварително.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани