Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
От известно време ми се върти идеята за тоя суап... Въпроса ми е какво задължително ми е необходимо, за да се радвам на "почти М-ката"
Трябва ли задължително да сменям скоростна кутия, диф, кардан и т.н. или само ми трябва едно животно S50 и инсталацията към него...? Знам, че дифа на М-ката е 3.15, а моя е 2.93, скоростната кутия и тя е различна предполагам?
П.С. Колата си е чистокръвна
28-ца, не e бивша ис-ка с новоприсаден M52B28...

П.С. Колата си е чистокръвна

Последна промяна Nickelback на 30 Юли 2011, 23:59, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
като гледам тук ендо инфо ще ти трябва и кутията.. за да постигнеш желания резултат...
дифа също.. не че няма да се движиш но.. може да не си доволен от резултата с това число.
трябва да кажат колегите с този евс какво става.. иначе не би трябвало да имаш големи проблеми...
щом си с оригинален 328и имаш и по добри спирачки..
а ако пък искаш да станеш чистокръвно М ..
премести окачването от м3 ..носачи. тампони.. и тн..и готово
имат доста различна геометрия и резултата ще е добър
дифа също.. не че няма да се движиш но.. може да не си доволен от резултата с това число.
трябва да кажат колегите с този евс какво става.. иначе не би трябвало да имаш големи проблеми...
щом си с оригинален 328и имаш и по добри спирачки..
а ако пък искаш да станеш чистокръвно М ..

премести окачването от м3 ..носачи. тампони.. и тн..и готово
имат доста различна геометрия и резултата ще е добър
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Nickelback написа:... Трябва ли задължително да сменям скоростна кутия, диф, кардан и т.н. или само ми трябва едно животно S50 и инсталацията към него...
П.С. Колата си е чистокръвна28-ца, не e бивша ис-ка с новоприсаден M52B28...
Скоростите на 328 и на М3 S50В30 са еднакви. Ако искаш да си с шестстепенна кутия, ще трябва да си набавиш такава. Разлика в предавателните числа на двете кутии, монтирани на М3, няма... до 5-та, която е 1:1, а 6-та вече идва 1:0,83. За сметка на това ще си с малко по-дълъг диференциал, така че ще оравновесиш до в-макс.
Някои новоприсадени 28-ци в ис-ки са по-найс от чистокръвни 28-ци...

ares2 написа:...
щом си с оригинален 328и имаш и по добри спирачки..
...
По-добри от кое? 318тдс или 316и???




- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Единствената разлика в спирачките на 2.8цата от останалите 2.5ци 20-ски ис-ки и т.н. че отзад са вентилирани дискове 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
е и аз казвах това под " по добри" .. поне на някои 328 ци..
че маи има и с единичен диск
че маи има и с единичен диск
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Tова, че си с вентилирани дискове отзад знаеш ли колко помага, когато си сам в колата?
Единственият смисъл е, когато се правиш на рацер и си натоварил още 3-4ма в колата и трябва да спираш... с това разпределено спирачно усилие, насочено към предната ос, вентилираните дискове отзад са повече за фейс, от колкото за реална полза при слагането на по-як мотор...

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
За спирачките мога да споделя личен опит. Когато сменях задните накладки видях, че дисковете са доста зле и си взех дискове и апарати от 328. Разлика при спирането има, когато съм сам в колата се усеща слабо, но когато има поне един човек на задната седалка разликата е осезаема. Като цяло, колата спира по-бързо в следствие, на което вече смених задната броня
.
По отношение на двигател, трябва да се вземе с цялата електроника, включително EWS и чиповете от ключовете на донора.

По отношение на двигател, трябва да се вземе с цялата електроника, включително EWS и чиповете от ключовете на донора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Добре а като сложиш от 328 дикове отзад не се ли променя отношението на спирачното усилие?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Nukem написа:Добре а като сложиш от 328 дикове отзад не се ли променя отношението на спирачното усилие?
Отношението на спирачното усилие на зависи от дисковете.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
според мен си изиграват доста важна роля.. наи вече температурата им е различна от единичния диск и деистват по добре.. охлаждат се серизно..
а прегрял диск.. не спира добре...
преди да сменя сток досковете на Е30 ката ми .. и да изхвърля единичните спираше като лада..
а прегрял диск.. не спира добре...
преди да сменя сток досковете на Е30 ката ми .. и да изхвърля единичните спираше като лада..
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Tова обаче за предни дискове/спирачки ли говориш?
P.S. Много се отклонявате от темата...
P.S. Много се отклонявате от темата...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Mollov написа:Tова обаче за предни дискове/спирачки ли говориш?
P.S. Много се отклонявате от темата...
да..
но исках да кажа главно че вентилирания модел има по добри характеристики ( в случая 328и които е с тези задни) при екстремни спирания ще е в някакви % по добре. това ми беше идеята
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Виж сега, и с това да приключим тоя off topic, разликата между предни и задни спирачки при Е36 (поне) е мнооооого голяма... спирачното усилие е, ако не се лъжа, 70:30 в полза на предните... когато смениш предни с вентилирани - разликата е огромна... когато смениш задни с вентилирани, разлика може да имаш от това, че слагаш нови дискове и накладки, които ще са по-читави от сегашните ти... от това ти идва по-големият прираст в спирачно усилие, а не толкова щото са вентилирани задни... и да не забравяме, че психологическият момент, че "вече съм се вентилирани задни спирачки, ще спира по-добре" няма как да не влияе на преценката.
От вентилирани задни спирачки имаш сми ако караш много спортно (на писта) и ти е важен всеки метър спирачен път... или ако си натоварил колата и искаш да спира по-добре... щото като се натовари колата и задницата клекне, задните спирачки имат по-голямо значение.
От вентилирани задни спирачки имаш сми ако караш много спортно (на писта) и ти е важен всеки метър спирачен път... или ако си натоварил колата и искаш да спира по-добре... щото като се натовари колата и задницата клекне, задните спирачки имат по-голямо значение.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Миграция E36 328i M52B28 -> S50B32
Пичове, докато дойде време да се нуждаете от охлаждане на задните си дискове (вентилирани или не), предните (286х22) вече ще са прегрели и ще сте спряли отдавна в нещо. Да не говорим, че вентилираните задни дискове (от 328) са с 4мм по-малък диаметър от плътните (ис, 20, 25) и от тук се получава малка загуба на "спечеленото" охлаждане.
Аз също смених задните дискове (от 280х10 на 276х19) и разлика не усетих. Малко по-късно подмених и предните дискове с едни хубави накладки + 1л спирачна течност и чак тогава се усети, че колата спира много по-адекватно.
Аз също смених задните дискове (от 280х10 на 276х19) и разлика не усетих. Малко по-късно подмених и предните дискове с едни хубави накладки + 1л спирачна течност и чак тогава се усети, че колата спира много по-адекватно.


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани