комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
здравейте колеги.извинявам се,че пускам нова тема,обаче ровичкам всеки ден в търсачката,ама такова чудо не намерих.та на въпроса-перката за охлаждане върти постоянно(не е тази на климатроника!),няма топло-няма студено,още със запалването на колата и почва(ако не бъркам,това означава постоянно зацепено виско).и незнам дали трябва да е така при тдс(325)??иначе пък,термостата ми е заспал отворен(като пускам по инерция стрелката отива към синия сектор).прегряване нямам,всичко си работи иначе ок.
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
№1 Смени си термостата.
№2 Като запалиш и перката започва да се върти, защото лагера увлича, но трябва да се провери дали наистина е зацепило виското. Пробвай метода "Вестник" - има изписано много.
№2 Като запалиш и перката започва да се върти, защото лагера увлича, но трябва да се провери дали наистина е зацепило виското. Пробвай метода "Вестник" - има изписано много.

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
виското не трябва да е зацепено постояно то зацепва когато има нужда но не и на студен двигател просто го смени заедно с термустата
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
При палене в началото виското винаги е зацепено и след малко разхлабва, това е правилното поведение.
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
благодаря за бързите отговори.току що пробвах виското-след запалването го спрях с пръсти,обаче после като зацепи взе да бучи като Ф16 и нямах тая смелост...а термостата още тези дни ще сменям(стига да намеря,щото в Пловдив се оказа че са кът).добре поне ,че е заспал отворен...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
доста брутална комбинация... да не останеш изненадан като приведеш частите в кондиция...
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
doktormik написа:благодаря за бързите отговори.току що пробвах виското-след запалването го спрях с пръсти,обаче после като зацепи взе да бучи като Ф16 и нямах тая смелост...а термостата още тези дни ще сменям(стига да намеря,щото в Пловдив се оказа че са кът).добре поне ,че е заспал отворен...
ако бучи като F16 а радиатора ти не е врял ... виското ти не работи като хората ... Добрата новина е че не му е изтекъл силикона и може да се пооправи с биметалната пластина на самия виско съединител.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
ситуацията с това виско е сложна..
то ако е скапано по скоро няма да зацепва.. може просто да ти се струва че е зацепило..
обаче си смени термостата.. тои както ти е заседнал
отворен може да мръдне в някои ден и да заседне затворен и тогава ще има голямо чудо с този тдс..
това загрява за отрицателно време..
за да си сигурен че ти е ок виското и ако не може да го смениш веднаг апо добре го зацепи да върти винаги..
поне за малко е по добре че иначе е риск голям
то ако е скапано по скоро няма да зацепва.. може просто да ти се струва че е зацепило..
обаче си смени термостата.. тои както ти е заседнал
отворен може да мръдне в някои ден и да заседне затворен и тогава ще има голямо чудо с този тдс..
това загрява за отрицателно време..
за да си сигурен че ти е ок виското и ако не може да го смениш веднаг апо добре го зацепи да върти винаги..
поне за малко е по добре че иначе е риск голям
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
радиатора си е доволно горещ,както и всичко около него.то че термостата е за смяна-за смяна е,ама с това виско се омотах вече.като запаля колата,перката почва да върти,ама се спира лесно с ръка,после ве4е като загрее колата,се вижда как почва да фучи.никога стрелката не ми е преминавала 12,всичко си работи както трябва иначе(поне според мен де).ще сменям термостата тези дни,а виското ще мъдрим как да стане ако не е в ред
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
кажи кои термостат е на тдс а.. имам един от ИС и М40 ако е същия ще ти го дам почти без пари..
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
doktormik написа:радиатора си е доволно горещ,както и всичко около него.то че термостата е за смяна-за смяна е,ама с това виско се омотах вече.като запаля колата,перката почва да върти,ама се спира лесно с ръка,после ве4е като загрее колата,се вижда как почва да фучи.никога стрелката не ми е преминавала 12,всичко си работи както трябва иначе(поне според мен де).ще сменям термостата тези дни,а виското ще мъдрим как да стане ако не е в ред
е така както го описваш ти е добре виското .
термостата на дизела обаче е с по ниска температува за отваряне - 80 , бензин около 92
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... hermostat/

- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
кажи кои термостат е на тдс а.. имам един от ИС и М40 ако е същия ще ти го дам почти без пари..колега аres2,мерси много,ама и аз несъм много в час.разбрах само,че трябва да отваря на 80 градуса,а марката със сигурност ще да е БЕР(поне такова мнение си създадох от четене и ровичкане из форума)
- Шева
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 26.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
Колега, аз ще те посъветвам да си смениш термостата, но дано не попаднеш на менте... Защото аз миналото лято смених термостат и новият ми задържа(добре, че го хванах на време
)

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: комбинация от постоянно зацепено виско и отворен термостат
doktormik написа:благодаря за бързите отговори.току що пробвах виското-след запалването го спрях с пръсти,обаче после като зацепи взе да бучи като Ф16 и нямах тая смелост...а термостата още тези дни ще сменям(стига да намеря,щото в Пловдив се оказа че са кът).добре поне ,че е заспал отворен...
И при мен така беше "заспал отворен" и един ден взе че се събуди и разко затвори,и то точно когато бях оставил за малко колата да работи на място без да съм вътре и......чайника кипна


28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани