броня
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
сока написа:Колега виждам че показваш някакви познания но те напално противоречат на истината изказвай мнения но нека бьдат поне верни и не да обьркват човекаsonny написа:Щом е акрилна боя можеш да си купиш и спрей на НОВОЛ, но ако искаш да стане кат хората си купи или 3+1 или 5+1 на НОВОЛ, разликата между двата е, че единия е по-плътен, което означава, че покрива по-добре грапавините. На БОДИ са по-неплътни и ти трябва повече количество. Иначе за една броня ти трябват към 250г щприц и около 150-200г боя, зависи от цвета и марката на боята. Червената покрива най-трудно и там трябва повече.
кво не ти хареса в изказването му
BEN? написа:сока написа:Колега виждам че показваш някакви познания но те напално противоречат на истината изказвай мнения но нека бьдат поне верни и не да обьркват човекаsonny написа:Щом е акрилна боя можеш да си купиш и спрей на НОВОЛ, но ако искаш да стане кат хората си купи или 3+1 или 5+1 на НОВОЛ, разликата между двата е, че единия е по-плътен, което означава, че покрива по-добре грапавините. На БОДИ са по-неплътни и ти трябва повече количество. Иначе за една броня ти трябват към 250г щприц и около 150-200г боя, зависи от цвета и марката на боята. Червената покрива най-трудно и там трябва повече.
кво не ти хареса в изказването му
И на тебе като човек занимаващ се в тази среда кво ти харесва
сока написа:.............
И на тебе като човек занимаващ се в тази среда кво ти харесва
Ей младйежо , джуркай си сокчетата там и остави боядисването на професионалистите като Сони и Бен. Това което аз ще ти кажа е че ако щеш и с вампирска кръв да разреждаш , пак просмуква. С други думи , ако не си си свършил работата както трябва ПРЕДИ филера/шприца/ рано или късно лайната излизат наяве


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
bawareca написа:сока написа:.............
И на тебе като човек занимаващ се в тази среда кво ти харесва
Ей младйежо , джуркай си сокчетата там и остави боядисването на професионалистите като Сони и Бен. Това което аз ще ти кажа е че ако щеш и с вампирска кръв да разреждаш , пак просмуква. С други думи , ако не си си свършил работата както трябва ПРЕДИ филера/шприца/ рано или късно лайната излизат наяве
А,ако КирЕ не слушате майката ви е е*ане,аз да ви кажа

Ей младйежо , джуркай си сокчетата там и остави боядисването на професионалистите като Сони и Бен. Това което аз ще ти кажа е че ако щеш и с вампирска кръв да разреждаш , пак просмуква. С други думи , ако не си си свършил работата както трябва ПРЕДИ филера/шприца/ рано или късно лайната излизат наяве
[/quote]
Аз наистина какво се обждам нали все пак 5г живях в гората и тази мятериа не ми е мно позната

Аз наистина какво се обждам нали все пак 5г живях в гората и тази мятериа не ми е мно позната
- MPower_Team
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 26.04.2006
- Местоположение: kazanluk
Здравйте БМВ маниаци! Така значи пича пита с кво да нацапа предната броня така тай като акрилната боя е една от по-смотаните в смисал че като боядисаш с нея няма да има никакав гланц така че бих ти препорачал боя след като я нанесеш да нанесеш и лак след това ефекта е изключителен повярваи ми. Бих ти препорачал на Глазурит боя тай като брат ми се занимава с бояджийство и той ползва само такава. Значи едно че се нанася добре (зависи как пръскаш) след като нанесеш и лака става направо смърт ти казвам. Тя не е много скъпа да ти кажа 100гр. са 20-30лв. отделно втвърдител и лак, но тай като финансовите ти вазможности не са толкова много както много хора в никакав случай не взимаи гръцки продукти може да са евтини, но ти казвам никакъв ефект прецени сам този вариант които ти давам е идеален трябват ти за една броня около 150-250гр. боя. за една броня ако искаш да не изглежда постно. Все пак знаеш, че скъпото си струва.
))

/\/\ - The Sign Of Power
[quote="сока Колега виждам че показваш някакви познания но те напално противоречат на истината изказвай мнения но нека бьдат поне верни и не да обьркват човека[/quote]
Абе той човека със сигурност одавна си е боядисал бронята ама малко храна да падне.
Кво не ти харесва, при положение, че човека не се заниамава професионално с това за чии х** му е да взима цял литър филер? При положение, че сам иска да си я прави, кво да отиде и да си купи компресор, пистолет, мерилка и т.н. ли? Щом е акрилка нитрофилера е перфектен за тая работа, ако е база с лак, тогава базата ще го разяде. Писнало ми е от специалисти дето като са се учили са влезнали в един магазин за бой и край, това е единственото. Искаш ли да ти кажа, че Дюпонт е 100пъти по-добър от кирливия Лезонал или Сикенс, не за друго ами всичко се прави в Турция, а Дюпонта поне идва от Германия. Новола е милион пъти по-добър от Боди и от половината лайна къде ги продават. Това с просмукването си е проблем на бояджията, ако не си изшлайфа грапавините до необходимата гладкост и ако не си изчака филера или течния кит да стегнат като хората, винаги ще смуче като пеленаче от майка си. А по въпроса с акрилката, ми май тя се оказва по-добрия вариант, и аз исках едната кола да си я правя база с лак, ама май ще си я направя акрилка, това с гланца е пълна простоия. Ако сложиш прекалено много втвърдител или ускорител ще поматнее, или ако сложиш кофти разредител, също. Но след това си го минаваш с пастичките и се оглеждаш на дадения детайл.
ПС Малка солчица да ви поръся ли сега

Абе той човека със сигурност одавна си е боядисал бронята ама малко храна да падне.
Кво не ти харесва, при положение, че човека не се заниамава професионално с това за чии х** му е да взима цял литър филер? При положение, че сам иска да си я прави, кво да отиде и да си купи компресор, пистолет, мерилка и т.н. ли? Щом е акрилка нитрофилера е перфектен за тая работа, ако е база с лак, тогава базата ще го разяде. Писнало ми е от специалисти дето като са се учили са влезнали в един магазин за бой и край, това е единственото. Искаш ли да ти кажа, че Дюпонт е 100пъти по-добър от кирливия Лезонал или Сикенс, не за друго ами всичко се прави в Турция, а Дюпонта поне идва от Германия. Новола е милион пъти по-добър от Боди и от половината лайна къде ги продават. Това с просмукването си е проблем на бояджията, ако не си изшлайфа грапавините до необходимата гладкост и ако не си изчака филера или течния кит да стегнат като хората, винаги ще смуче като пеленаче от майка си. А по въпроса с акрилката, ми май тя се оказва по-добрия вариант, и аз исках едната кола да си я правя база с лак, ама май ще си я направя акрилка, това с гланца е пълна простоия. Ако сложиш прекалено много втвърдител или ускорител ще поматнее, или ако сложиш кофти разредител, също. Но след това си го минаваш с пастичките и се оглеждаш на дадения детайл.
ПС Малка солчица да ви поръся ли сега




- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
sonny написа: Искаш ли да ти кажа, че Дюпонт е 100пъти по-добър от кирливия Лезонал или Сикенс, не за друго ами всичко се прави в Турция, а Дюпонта поне идва от Германия.

sonny написа: Това с просмукването си е проблем на бояджията, ако не си изшлайфа грапавините до необходимата гладкост и ако не си изчака филера или течния кит да стегнат като хората, винаги ще смуче като пеленаче от майка си.
И това си е точно така!
"Разбирачи" и "специалисти" колко щеш.
Викат , ама то на кутията на шприца пише, че съхне след еди колко си време ............. Зае** к'во пишело на кутията на шприца.
naskoksan написа:добре де деа, моя багажник седя
на кит 1 ден, после около 2-3 дена
на слънце на филер и накрая пак "смукна"
![]()
Значи, колкото по-дебело се нанася, толкова повече време му е нужно. Възможно е при твоя случай, човека който е правил колата да е изтъркал примерно на 150, но да е наля много надебело филер и то примерно 5+1, тогава може да и трябва и 1 седмица да съхне. Имал съм подобен случай.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани