климатроник-температура на изхода на духалките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
nelim написа:baitun написа:Alexi написа:не са ли множко 7-8000 оборота на място
Говоря по принцип-на място може да са 6500-7000, ако искаш ще включа дигиталния и ще ти кажа колко са точно, не ми е ясно какво спамиш в темата, ако имаш конкретни данни ги дай, ако не-пусни си тема и си чати
Колега да нямаш напредвид 800-1000-1200 оборота на място?
Как така на място вдигаш тия обороти да си тестваш климатика, то на колко оборота му е прекъсвача на тва М43?
Иначе за протокола, и мойте са към 7-9градуса, чесно казано в голямата жега духа студено ама не го чувствам като да ми стане студ в колата.. да не говорим че слънцето отвънка продължава да си ме напича и мен и колата, като пипна отпред таблото и се едно една печка с реотани е включена, спре ли климата и веднага почва да лъха жега, дори и след дълга работа на климатика отпред таблото си го пече и продължава да си е доста горещо напипане
Сори, грешката е моя, имах предвид около 700/седемстотин/

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
tosho_72 написа:Какви са тия градуси от порядъка на 2-3 незнамсигурно имате супер мощни климатици от бъдещето.Към колегата с 9-те градуса-не си давай парите да зареждаш климатика,може да прескочиш да искаш тоя термоетър назаем,който мери 2-3 градуса да си замериш и ти колата,обзалагам се че няма да покаже нещо по различно
Koлега по принцип на по новите модели са по мощни климатицити. А измерването го направих с термометър който е абсолютно точен - пациентов монитор. Имам клиника и разполагам с такива апаратури. Цената му е 3000лв. Се за тея пари трябва да е точен


- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
adovet написа:tosho_72 написа:Какви са тия градуси от порядъка на 2-3 незнамсигурно имате супер мощни климатици от бъдещето.Към колегата с 9-те градуса-не си давай парите да зареждаш климатика,може да прескочиш да искаш тоя термоетър назаем,който мери 2-3 градуса да си замериш и ти колата,обзалагам се че няма да покаже нещо по различно
Koлега по принцип на по новите модели са по мощни климатицити. А измерването го направих с термометър който е абсолютно точен - пациентов монитор. Имам клиника и разполагам с такива апаратури. Цената му е 3000лв. Се за тея пари трябва да е точен![]()
. Също така мерихме на един познат на Е70. Там показа 2,1 градуса.Към автора на темата: четох в един сайт, но сега не мога да го намера, че нормата при тебе е 4 градуса.
Извинявам се ,не съм искал да обидя някой

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
tosho_72 написа:adovet написа:tosho_72 написа:Какви са тия градуси от порядъка на 2-3 незнамсигурно имате супер мощни климатици от бъдещето.Към колегата с 9-те градуса-не си давай парите да зареждаш климатика,може да прескочиш да искаш тоя термоетър назаем,който мери 2-3 градуса да си замериш и ти колата,обзалагам се че няма да покаже нещо по различно
Koлега по принцип на по новите модели са по мощни климатицити. А измерването го направих с термометър който е абсолютно точен - пациентов монитор. Имам клиника и разполагам с такива апаратури. Цената му е 3000лв. Се за тея пари трябва да е точен![]()
. Също така мерихме на един познат на Е70. Там показа 2,1 градуса.Към автора на темата: четох в един сайт, но сега не мога да го намера, че нормата при тебе е 4 градуса.
Извинявам се ,не съм искал да обидя някой,искам само да подчертая че много зависи от външната температура.
Aми мерихме ги преди една седмица. беше си пак бая жега
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
zazomazo написа:IPI78 написа:zazomazo написа:IPI78 написа:...
Само не разбрах защо трябва да се сменя дехидратора през няколко години?
а чудиш ли се що трябва да се сменя маслен или въздушен филтър?
Бате вземи и прочети малко за какво се ползва въпросния филтър,как работи с-мата и тогава дай такива мнения!
въпреки, че съм го чел в продължение на години си направих труда да ти намеря малко инфо за да не се плюнчиш толкова тук
1. Филтър-осушителят има за цел да извлича влагата от фреона и маслото, защото когато в системата попадне влага, тя образува няколко вида киселини, които разяждат отвътре радиаторите и всички метали (най вече цветните). Така се образуват миниатюрни твърди частици, който представляват абразив. Тези частици започват да циркулират в системата и буквално „разсипват” компресора. Така попадналата в системата влага разрушава системата едновременно и по двата начина – механично и химически.
Как попада влага в системата? Понеже част от компонентите на системата са монтирани на двигателя а друга част на купето, то са необходими меки връзки за свързване на всички компоненти. Тъй като съществува т.н. осмотичен ефект, през гумените стени на гъвкавите връзки навлиза влага в системата. Именно затова е необходимо да се използва филтър-осушител, който хем да извлича влагата от фреона, хем да филтрира и системата.
За да се избегнат подобен род проблеми, е необходимо да се заменя филтър-осушителя (може да се каже и филтър-дехидратор) периодично. В противен случай, неизбежно започва киселинното действие на влагата, а след него и механичното. Препоръчва се този елемент да се сменя на няколко години. А ако системата е била разхерметизирана (отваряна), то неговата смяна е абсолютно задължителна.
за да си обогатиш общата култура и за да разбереш какво представлява климатика и принципа му на работа може да четеш ТУК
За обогатяване на моята култура ти не се грижи


- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Вчера мерихме температурата на една Е34 и показа 6,1 градуса.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
adovet написа:Вчера мерихме температурата на една Е34 и показа 6,1 градуса.
При какви условия-външна температура, обороти? Изводите от мненията са, че най-вероятно нормалната температура на изхода на духалките трябва да е 5-8 градуса
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
baitun написа:adovet написа:Вчера мерихме температурата на една Е34 и показа 6,1 градуса.
При какви условия-външна температура, обороти? Изводите от мненията са, че най-вероятно нормалната температура на изхода на духалките трябва да е 5-8 градуса
Oт вън беше 32 градуса. На празен ход. При мене ми дава 2,8 градуса при същите условия. Според мене ако е над 6 трябва да се замислите за допълване.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
adovet написа:baitun написа:adovet написа:Вчера мерихме температурата на една Е34 и показа 6,1 градуса.
При какви условия-външна температура, обороти? Изводите от мненията са, че най-вероятно нормалната температура на изхода на духалките трябва да е 5-8 градуса
Oт вън беше 32 градуса. На празен ход. При мене ми дава 2,8 градуса при същите условия. Според мене ако е над 6 трябва да се замислите за допълване.
Колега, къде ги замери тези 2.8 градуса, направо ме разби
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
baitun написа:adovet написа:baitun написа:adovet написа:Вчера мерихме температурата на една Е34 и показа 6,1 градуса.
При какви условия-външна температура, обороти? Изводите от мненията са, че най-вероятно нормалната температура на изхода на духалките трябва да е 5-8 градуса
Oт вън беше 32 градуса. На празен ход. При мене ми дава 2,8 градуса при същите условия. Според мене ако е над 6 трябва да се замислите за допълване.
Колега, къде ги замери тези 2.8 градуса, направо ме разби
Aми в изходите на духалките при вентилатор на климатроника на половина пуснат. Който не вярва нека да дойде и да гледа. На един познат с Е70 му показа 1,9
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Не разбирам от къде идва учудването на някой хора, че температурата мерена в духалките е около 3 градуса! Ами, мамка му, толкова е 
И още нещо не схващам докрай. Защо трябва да се заминавате с определени градуси, че да се наложи допълване на системата? Охлажда в ЖЕГИТЕ, значи е ОК, има проблеми с охлаждането и/или не докарва желаната температура в купето, предприемаш някакви действия
Можем до утре да обсъждаме на кого, каква температура показва термометъра "ръгнат" в духалките, НО ТОВА ЛИ Е НАЙ-ВАЖНОТО!:)

И още нещо не схващам докрай. Защо трябва да се заминавате с определени градуси, че да се наложи допълване на системата? Охлажда в ЖЕГИТЕ, значи е ОК, има проблеми с охлаждането и/или не докарва желаната температура в купето, предприемаш някакви действия

Можем до утре да обсъждаме на кого, каква температура показва термометъра "ръгнат" в духалките, НО ТОВА ЛИ Е НАЙ-ВАЖНОТО!:)
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
adovet написа:..,
колега ти тея измервания на Е46 ли си ги правил , че на него май въздуховодите са с по добра изолация и не се нагряват толкова от самото табло , особенно като е черно се нагрява до 80 градуса сигорно . И за мен 5-8 градуса са нормални ако таблото ти е горещо

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
mitrax написа:adovet написа:..,
колега ти тея измервания на Е46 ли си ги правил , че на него май въздуховодите са с по добра изолация и не се нагряват толкова от самото табло , особенно като е черно се нагрява до 80 градуса сигорно . И за мен 5-8 градуса са нормални ако таблото ти е горещо
Да на Е46, но и пак изчаквам да поработи поне 10мин. защото и при мене се нагрява яко таблото, та да поизстинат хубаво въздуховодите.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Е36, дигитална клима, системата никога не е пипана при мен, колата я имам от 2005. Замерване на празен ход, включена вътрешна циркулация, на 16 градуса и вентилатор на макс, най-ниски показания 6.8-6.9 градуса. На мен ми се струва че си работи добре и нямам оплаквания, а и сравнявах с коли от други марки , производство след 2003-2004 година, купени нови в България на които знам историята, и определено не са по-добре, поне не усещам разлика.
only rear wheel drive
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
michev написа:Е36, дигитална клима, системата никога не е пипана при мен, колата я имам от 2005. Замерване на празен ход, включена вътрешна циркулация, на 16 градуса и вентилатор на макс, най-ниски показания 6.8-6.9 градуса. На мен ми се струва че си работи добре и нямам оплаквания, а и сравнявах с коли от други марки , производство след 2003-2004 година, купени нови в България на които знам историята, и определено не са по-добре, поне не усещам разлика.
Само една забележка

Най-добри (най-ниски температури) показатели се постигат а и съответно системата е най-ефективна, когато вентилатора е ... на около 1/3 - 1/2 от мощността си...

62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани