сервотроник ,моля за мнение

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

сервотроник ,моля за мнение

Мнение от gena » 20 Юли 2011, 18:18

Дано не отварям тема ровена и ясна за всеки,но доста се порових из форума и неможах да открия крайно мнение по проблема.Колата е седяла дълго време без акумолатор и по всяка вероятност са слагани само изнемощели такива.Та проблема остана само със сервотроника и s- edc-то.При палене сутрин за около 20-30 секунди се появява сервотроника, волана се върти как требе след което втърдява и след повторно палене не се оправя и така до другата сутрин.Какво е нужно за да разбера причините къде са в натрупана грешка на модула или механични повреди.Съмненията ми са за натрупана грешка в модула,четох при натрупване на грешки в модула сервотроника над 30 пъти ,че минава в авариен режим.Но дали се занулява или требе комп. незнам. За с-едц-то разбрах ,че требе ГТ1 или ГТ2 не помня,но знам къде мога да го проверя.Моля за вашата помощ. :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от cod-cdbp » 21 Юли 2011, 7:30

На ей тая уйдурма:
Изображение

И почистваш ей тая цедка:
Изображение

Ако не работи, пробвай да смениш маслото в системата :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от gena » 22 Юли 2011, 21:47

Ей на тая уйдурма такава цедка нямаше,установено след разглабяне.Последва закачане на ГТ1 което каза.ЕДЦ грешка.Последва изчистване и след 10 километра връзка с ЕДЦ цъ(нема).Следващият логичен развой е смяна на модула на ЕДЦ-то или ремонт на същото.Това вече е в разрез с моите земни познания :shock: .Това ли е логиката или да се ровя под волана за датчика или с една дума :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от deank » 25 Юли 2011, 16:00

Да не отварям нова тема -

Става дума за сервото (нормално) - преди седмица ми правиха реглаж на предницата и оттогава се появи съвсем леко свирене, когато завъртя волана абсолютно докрай в едната посока и го задържа. Преди нямаше такова нещо.

Може ли да ми подскажете на какво се дължи?

В 'казанчето' за ATF масло всичко си е наред, не тече, пълно е колкото трябва и т.н. Иначе волана се върти нормално (само зимата помня че се въртеше по-трудно на място първата 1 минута след като запаля).

Деян
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от cod-cdbp » 25 Юли 2011, 23:04

В най-крайно положение всякакви кормилни с-ми подсвирват според моите наблюдения така че е малко или много нормално.
До колегата със сервотроника - защо се ровите в ЕДЦ модула, когато иде реч за сервотроника ( да не би при Е38 да са интегрирани този модул?)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от gena » 26 Юли 2011, 8:00

Причината не е ,че са интегрирани.Просто и двете не работеха и си мислех ,че обменят информация.Но се оказа,че не е така.EDC-то си тръгна оказа се студени спойки в модула.Докато при сервотроника ударих на камък,след проверка на клапана който вибрираше при подаване на ток от акумулатора при свалено положение.Следва модул GM IV high които е на моята кола за които разбрах ,че при натрупана грешка от 30 пъти влиза в авариен режим.За да излезе от него трябва да се вкара определен код и това вече е препъни камъка.Не знам нито къде нито как може да стане това.А относно подсвирването при крайно положение на волана и аз мисля ,че е нормално в разумни граници разбира се иначе е възможно влизането в сериал по смяна на елементите на кормилната уредба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от deank » 22 Апр 2012, 10:38

Искам да сменя ATF течността - какъв вид/модел препоръчвате и някой знае ли къде могат да източват цялата система? Колко литра събира?

Има ли болт за източване?

Четох по чуждите форуми и гледах разни видеота - изтегля се течност през съда, долива се нова, и така 10-15 пъти и така в системата остава 85-90% от новото АТФ.

п.п. Сега видях темата на mad_presley: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90019
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 16.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 740iA
Детайли за колата: 2000 740iA Sport

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от victor2k » 23 Апр 2012, 15:46

Проблема ти е в тая тоя модул дето казваш че нямаш цедка. Някой го е разглобявал и се е мъчил да го оправя.

http://i235.photobucket.com/albums/ee20 ... G_2017.jpg

Успех, и според мен не пипай електрониката


cod-cdbp написа:В най-крайно положение всякакви кормилни с-ми подсвирват според моите наблюдения така че е малко или много нормално.
До колегата със сервотроника - защо се ровите в ЕДЦ модула, когато иде реч за сервотроника ( да не би при Е38 да са интегрирани този модул?)




Моята не издава никакви звуци в което и да е крайно положение на волана. Нещо не е наред при теб

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1927
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от boris » 23 Апр 2012, 17:15

deank написа:Искам да сменя ATF течността - какъв вид/модел препоръчвате и някой знае ли къде могат да източват цялата система? Колко литра събира?

Има ли болт за източване?

Четох по чуждите форуми и гледах разни видеота - изтегля се течност през съда, долива се нова, и така 10-15 пъти и така в системата остава 85-90% от новото АТФ.

п.п. Сега видях темата на mad_presley: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=90019

Темата, която си цитирал е за Е39ки, а те повечето са с кормилни рейки, докато ти си с кормилна кутия.
Маслото, което се препоръчва от бмв е CHF (зелено на цвят), събира 1.2л. но и 1л ще ти стигне.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от deank » 23 Апр 2012, 17:35

На пластмасовото 'бурканче' пише "ATF ONLY", така че няма да е с CHF масло. И това вътре си е червенко :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1927
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от boris » 23 Апр 2012, 18:43

Едно време и моята 725ца беше с голямата капачка на казанчето на хидравличната течност и пишеше ATF, но като реших да си го сменям, и като сложих Декстрончето като нададе един вой :mhihi: Бегом към М-кар, там ми дадаха зеленикавата течност и воя спря. :yes:


Беше с нормални амортисьори.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от deank » 23 Апр 2012, 19:01

Хмм... това не е много нормално, нали :)

Взех Dextron IID (нямаше III). Още не съм го сменил и се чудя. Причината да го сменя е, че волана се върти трудничко (особено зимата, след като запаля - после се пооправя). Чудя се дали смяната ще пооправи нещата или ще стане по-зле.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от deank » 24 Апр 2012, 9:19

Май няма да е от маслото. Днес покарах колата и сервото го няма никакво... Т.е. има го едва-едва - сигурно това е 'сервизния режим' в който влиза, когато се натрупа грешка или нещо друго по електрониката не е наред. Откакто съм я купил волана се върти трудно, но сега с една ръка не мога да го завъртя, а съм си силничък :) Това стана 1 ден след смяна на зимните с летни гуми.

Утре ще мина през сервиз и ще пиша какво е станало.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 21.04.2012
Местоположение: Петрич-Благоевград-София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 750 IL

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от Gangsta Man » 10 Юни 2012, 9:12

deank написа:Май няма да е от маслото. Днес покарах колата и сервото го няма никакво... Т.е. има го едва-едва - сигурно това е 'сервизния режим' в който влиза, когато се натрупа грешка или нещо друго по електрониката не е наред. Откакто съм я купил волана се върти трудно, но сега с една ръка не мога да го завъртя, а съм си силничък :) Това стана 1 ден след смяна на зимните с летни гуми.

Утре ще мина през сервиз и ще пиша какво е станало.


Колега смени ли маслото на хидравликата ? :)

И аз мисля да го сменя, но сега като четем се чудя от кое да налея.Аз съм с хидравличните амове.

И искам да попитам......на моя Бумер волана се върти с една ръка но не е много лесно, но не е и много трудно. Всички ли 7-ци са така ?

Или трябва да разглобя сервото ?

Туку що погледнах на моята капачка и отгоре пише масло CHF 11.s

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: сервотроник ,моля за мнение

Мнение от deank » 12 Юни 2012, 12:10

Оказа се, че е блокирало нещо на карето и ми го смениха с друго. Сега се върти нормално - става с една ръка, но не е чак като перце. Иначе моята е с ATF.
Изображение

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook