изгасна 318тдс FIxed!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: изгасна 318тдс FIxed!
Имай в предвид, че помпата бачка 10на секунди след подаване на контакт, после се изключва.
Колкото време греят свещите толкова върти и помпата.
Тя затова се казва подкачваща помпа.
Колкото време греят свещите толкова върти и помпата.
Тя затова се казва подкачваща помпа.

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: изгасна 318тдс FIxed!
дам и след като запали колата почва пак да подкачва.. или поне при мене е така.. 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: изгасна 318тдс FIxed!
uricatoli написа:дам и след като запали колата почва пак да подкачва.. или поне при мене е така..
така е при всички
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: изгасна 318тдс FIxed!
vanci88 написа:uricatoli написа:дам и след като запали колата почва пак да подкачва.. или поне при мене е така..
така е при всички
ясно.. проблема беше в управляващото реле..

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: изгасна 318тдс FIxed!
uricatoli написа:vanci88 написа:uricatoli написа:дам и след като запали колата почва пак да подкачва.. или поне при мене е така..
така е при всички
ясно.. проблема беше в управляващото реле..
При теб какво му беше? При мен пистите му се бях изтрили- направо си имаше улей

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: изгасна 318тдс FIxed!
vld написа:При мен не работи после, само в началото.
и при мен така беше.. почистихме всичко.. и се оправи.. но за всеки случай си направих един специален кабел дето изолира релето и ако се прецака да сложа него и директно да зацепя помпата

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: изгасна 318тдс FIxed!
Само дето аз съм убеден, че не е нужно да работи след запалване и така е направено от завода.
Ако не е така , някой да напише ка трябва да е заводски.
Ако не е така , някой да напише ка трябва да е заводски.

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: изгасна 318тдс FIxed!
vld написа:Само дето аз съм убеден, че не е нужно да работи след запалване и така е направено от завода.
Ако не е така , някой да напише ка трябва да е заводски.
така си е.. като дадеш контакт работи 10 сек.. за да направи налягане.. след това гасне докато не запалиш.. тогава почва постоянно да работи..


- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: изгасна 318тдс FIxed!
uricatoli написа:vld написа:Само дето аз съм убеден, че не е нужно да работи след запалване и така е направено от завода.
Ако не е така , някой да напише ка трябва да е заводски.
така си е.. като дадеш контакт работи 10 сек.. за да направи налягане.. след това гасне докато не запалиш.. тогава почва постоянно да работи..за 3 дена научих всичко
ДА .... и ако не работеше нон стоп как си обясняваме ситуация като тази: палиш колата, караш 10-20км и изведнъж тя загасва...в тръбичката след филтъраима много балончета и накрая разбираш,че помпата е дала фира....
Според мен работата и не спира след запалване или 10сек след това.
НО! За да сме сигурни трябва да се направи прост тест- палим колата караме няколко километра и после махаме задната седалка и слушаме дали работи- ако не се чуе ще трябва друг вариант /може би ел./, за да сложим край на спора

ПС Най-добре да си караме колите и да не се занимаваме с такива спорове.



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: изгасна 318тдс FIxed!
vanci88 написа:uricatoli написа:vld написа:Само дето аз съм убеден, че не е нужно да работи след запалване и така е направено от завода.
Ако не е така , някой да напише ка трябва да е заводски.
така си е.. като дадеш контакт работи 10 сек.. за да направи налягане.. след това гасне докато не запалиш.. тогава почва постоянно да работи..за 3 дена научих всичко
ДА .... и ако не работеше нон стоп как си обясняваме ситуация като тази: палиш колата, караш 10-20км и изведнъж тя загасва...в тръбичката след филтъраима много балончета и накрая разбираш,че помпата е дала фира....
Според мен работата и не спира след запалване или 10сек след това.
НО! За да сме сигурни трябва да се направи прост тест- палим колата караме няколко километра и после махаме задната седалка и слушаме дали работи- ако не се чуе ще трябва друг вариант /може би ел./, за да сложим край на спора![]()
ПС Най-добре да си караме колите и да не се занимаваме с такива спорове.![]()
![]()
Това мога да си го обясня само с пробив в системата и от там дърпа въздух

Аз съм карал известно време без да знам, че ми е изгоряла помпата, колата си вървеше и палеше нормално, без каквито и да е затруднения.
Един ден прочетох във форума, че когато помпата неработи и ма малко нафта в резервоара колата позва да пали по трудно, тогава като се загледах, установих, че като ми е малко нафтата прави един два оборота повече.
Свалих помпата да и почистя цедката и видях, че неработи изобщо.
Купих си нова и я смених.
Та така проблема с непаленето не е от помпата в резервоара, когато горивната система е изрядна.
За информация по моята кола никъде няма побългаряване, клапани, тел и свински опашки, и можеби затова нямам проблеми с паленето, а и винаги и купувам хубав горивен филтър.

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: изгасна 318тдс FIxed!
Знам че темата е стара ама аз да кажа какъв беше проблема след като колата ми го направи за втори път за да знаят колегите с фабрични аларми.. Значи стана така че отидох в гърция на гости и там колата нарправи същия номер.. след доста чудене излезе че фабричната аларма батерията е заминала.. като е заминала спира да действа всичко по колата.. помпи, централни, блокировки.. та тя е блокирала това реле и не искала да подкачва нафта.. сменихме батерията и се оправи.. така че.. преглеждайте от време на време нещата 

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани