климатроник-температура на изхода на духалките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Виж като си включил климатика дали ти се върти перката на климатика

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

Re: климатроник-температура на изхода на духалките
IPI78 написа:zazomazo написа:IPI78 написа:...
Само не разбрах защо трябва да се сменя дехидратора през няколко години?
а чудиш ли се що трябва да се сменя маслен или въздушен филтър?
Бате вземи и прочети малко за какво се ползва въпросния филтър,как работи с-мата и тогава дай такива мнения!
въпреки, че съм го чел в продължение на години си направих труда да ти намеря малко инфо за да не се плюнчиш толкова тук

1. Филтър-осушителят има за цел да извлича влагата от фреона и маслото, защото когато в системата попадне влага, тя образува няколко вида киселини, които разяждат отвътре радиаторите и всички метали (най вече цветните). Така се образуват миниатюрни твърди частици, който представляват абразив. Тези частици започват да циркулират в системата и буквално „разсипват” компресора. Така попадналата в системата влага разрушава системата едновременно и по двата начина – механично и химически.
Как попада влага в системата? Понеже част от компонентите на системата са монтирани на двигателя а друга част на купето, то са необходими меки връзки за свързване на всички компоненти. Тъй като съществува т.н. осмотичен ефект, през гумените стени на гъвкавите връзки навлиза влага в системата. Именно затова е необходимо да се използва филтър-осушител, който хем да извлича влагата от фреона, хем да филтрира и системата.
За да се избегнат подобен род проблеми, е необходимо да се заменя филтър-осушителя (може да се каже и филтър-дехидратор) периодично. В противен случай, неизбежно започва киселинното действие на влагата, а след него и механичното. Препоръчва се този елемент да се сменя на няколко години. А ако системата е била разхерметизирана (отваряна), то неговата смяна е абсолютно задължителна.
за да си обогатиш общата култура и за да разбереш какво представлява климатика и принципа му на работа може да четеш ТУК


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Колега, може и фреона да ти е позаминал. опринцип казват,че на 2 години трябва да се дозарежда.
Може да се провери дали количеството му е нормално.
На мен като ми зареждаха системата, първо ми сложиха 800 и нещо... мисля, че беше 870 грама.
Запалих и пуснах климатика, дихаше си хладно....
Майстора обаче влезна в колата поседя малко и отиде отпред, отви крана на бутилката на фреона и допълни системата с още около 70-80 грама.
Веднага се усети разликата. От духалките задуха не хладен, а студен въздух, в колата веднага стана студено.
Тогава разбрах, че и малко количество фреон е от значение.
Има още нещо....
Фреона ако е повече климатика няма да работи добре, няма да охлажда както трябва, ако е по-малко пък пак същото ...
Трябва да е точно количество.
Има начини за проверка на системата, иди при някой майстор който се занимава с това и му кажи да ти провери фреона.
Може да се провери дали количеството му е нормално.
На мен като ми зареждаха системата, първо ми сложиха 800 и нещо... мисля, че беше 870 грама.
Запалих и пуснах климатика, дихаше си хладно....
Майстора обаче влезна в колата поседя малко и отиде отпред, отви крана на бутилката на фреона и допълни системата с още около 70-80 грама.
Веднага се усети разликата. От духалките задуха не хладен, а студен въздух, в колата веднага стана студено.
Тогава разбрах, че и малко количество фреон е от значение.
Има още нещо....
Фреона ако е повече климатика няма да работи добре, няма да охлажда както трябва, ако е по-малко пък пак същото ...
Трябва да е точно количество.
Има начини за проверка на системата, иди при някой майстор който се занимава с това и му кажи да ти провери фреона.
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Само да кажа, че климатик никога не се "пълни". Това не е резервоар. Първо трябва да се източи всичкия и след това да се налее точното количество .[/quote]
Колега, всички знаем как се зарежда системата на климатика и поточно почти всички му казваме на това: пълнене
Но пък за "НАЛИВАНЕ" до сега не бях чувал, но ти сигурно с лейката го наливаш 
Колега, всички знаем как се зарежда системата на климатика и поточно почти всички му казваме на това: пълнене


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
9° е много .. нормално е около 3-6° и то на празен ход и при максимален вентилатор .. вероятно фреона е малко или компресора е поизносен
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
maxpower написа:Само да кажа, че климатик никога не се "пълни". Това не е резервоар. Първо трябва да се източи всичкия и след това да се налее точното количество .
zorobg написа:Колега, всички знаем как се зарежда системата на климатика и поточно почти всички му казваме на това: пълненеНо пък за "НАЛИВАНЕ" до сега не бях чувал, но ти сигурно с лейката го наливаш
Не всички са капацитети като тебе колега, та да знаят и могат всичко

Последна промяна maxpower на 19 Юли 2011, 20:30, променена общо 2 пъти
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Alexi написа:9° е много .. нормално е около 3-6° и то на празен ход и при максимален вентилатор .. вероятно фреона е малко или компресора е поизносен
Е как разбра, че компресора е поизносен, по принцип на 14г. кола е нормално да се износят частите, но според мен проблем в компресора няма, може би трябва да се дозареди системата с фреон, но ще проверявам догодина
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
При мене след като го допълних почна по често да се изключва компресора и съответно икономия на гориво. Също така като тръгна в голямата жега след няма и 3-4мин. вече е охладило в купето. Преди трябваше повече време. Зареждай си го и не му мисли, че в тея жеги не се издържа. потърси Оци. Много е добър и не взима скъпо. 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Той колегата чу това което искаше да чуе - ще си кара така до догодина... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
~Мишо~ написа:Той колегата чу това което искаше да чуе - ще си кара така до догодина...
Ей, ще ме накарате насила да го дозаредя


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
не са ли множко 7-8000 оборота на място 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
На мойта е 2,8 градуса и ми се вижда много в тея горещини а на тебе с тея 9 градуса просто не знам.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Alexi написа:не са ли множко 7-8000 оборота на място
Говоря по принцип-на място може да са 6500-7000, ако искаш ще включа дигиталния и ще ти кажа колко са точно, не ми е ясно какво спамиш в темата, ако имаш конкретни данни ги дай, ако не-пусни си тема и си чати
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
baitun написа:Alexi написа:не са ли множко 7-8000 оборота на място
Говоря по принцип-на място може да са 6500-7000, ако искаш ще включа дигиталния и ще ти кажа колко са точно, не ми е ясно какво спамиш в темата, ако имаш конкретни данни ги дай, ако не-пусни си тема и си чати
Колега да нямаш напредвид 800-1000-1200 оборота на място?
Как така на място вдигаш тия обороти да си тестваш климатика, то на колко оборота му е прекъсвача на тва М43?
Иначе за протокола, и мойте са към 7-9градуса, чесно казано в голямата жега духа студено ама не го чувствам като да ми стане студ в колата.. да не говорим че слънцето отвънка продължава да си ме напича и мен и колата, като пипна отпред таблото и се едно една печка с реотани е включена, спре ли климата и веднага почва да лъха жега, дори и след дълга работа на климатика отпред таблото си го пече и продължава да си е доста горещо напипане


- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Какви са тия градуси от порядъка на 2-3 незнам
сигурно имате супер мощни климатици от бъдещето.Към колегата с 9-те градуса-не си давай парите да зареждаш климатика,може да прескочиш да искаш тоя термоетър назаем,който мери 2-3 градуса да си замериш и ти колата,обзалагам се че няма да покаже нещо по различно 


62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани