Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

Мнение от jakson » 10 Юли 2011, 9:27

Искам да попитам дали е проблем ако не съм сложил щифта, който се намира на алуминиевия двойник до акумулатора ?
Не го сложих, защото има разлика м/у него и тръбата на компресора на климатика, тъй като той си е от М40 , а 2ника е от М52Б28 и като сложа щифта нещата нестават има разлика и тръбата неможе да влезне.
Проблем ли е да остане така ?
Последна промяна jakson на 11 Юли 2011, 14:14, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

Мнение от anton mutafchiev » 11 Юли 2011, 0:06

за тоя дето ги предържа ли говориш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

Мнение от Smoocki » 11 Юли 2011, 0:48

Ами като гледам е фиксираща ,но вероятно при по силни вибрации може да се появи проблем с пропускане на фреон от долният край на тръбичките .

Изображение

за тръбите при номер 4 ри става дума предполагам от горната страна ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

Мнение от jakson » 11 Юли 2011, 13:45

Като се застане с лице рещу колата , от лявата страна, там където е акумулатора на колата, нали има една алуминиева плочка на която се намират 2те тръбаи за фреона.
Едната отива към дехидратора, а другата към компресора.
Тръбите се захващат по следния начин:
Тръбата влиза в алуминиевата плочка над отвора за тръбата има дупка с резба в коятп влиза болта на самата тръба и отделно си има фиксиращ щифт, който е около 10мм дължина и влиза към алуминиевата част която се намира в края на тръбата.
При този алуминиев двойник аз така му казвам ( 2 тръби от алумии, захващащи се към прасето, вътре в купето и излизащи там до акумолатора като завършват с нещо наподобяващо плочка от алумии) разстоянието и съотношението болт, тръба, щифт са различни поне в моя случай тръбата на М40совия компресо и алуминивия двойник от М52б28.
Ф на тръбите е същото, разстоянието м/у тръбата и болта за захващане е същото, но щифта е преместен с около милиметър . Затова не го сложих защото нестава....
Без него сложих тръбата и я притегнах и нп.
Още не съм сложил фреон затова и питам дали ще е проблем за да нямам неприятни изненади.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

Мнение от vld » 11 Юли 2011, 15:22

Колега ако всичко друго овен тоя щифт пасва, закачай на вакум, дръж я един час, после пълни и се кефи на климатика.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

Мнение от jakson » 15 Юли 2011, 20:32

Колеги, оказа се че няма проблем и без щифт, системата държи налягане.
Благодаря на всички за отговорите :) !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Не съм сложил щифта на тръбата на компресора за климатика

Мнение от anton mutafchiev » 16 Юли 2011, 0:42

ами браво дано нямаш ядове за напред :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook