Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
stony1 написа:Колега, може да се направи това, което искаш и не е сложно. Не ти трябва да слагаш допълниъелно аларма.
Добре, в тази тема все едно сме в омагьосан кръг.

Всеки казва "може" и се изпарява.
Колега, кажи как може да се направи, обясни по-подробно.
Много ми се иска най-сетне да се появи човека дето ще каже "Аз мога - дай 20 лева и ще ти го направя."

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Има няколко варианта за реализация, но ако постна няколко електронни схеми едва ли ще бъде разбираемо са всички. В зависимост от елементната база и оборудването на колата има особенности при свързването. Ако искаш да се видим на по бира и да поговорим. Ти ще кажеш какви са ти точно изискванията, аз ти обясня какво може да се направи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
За е46 кабрио преди фейса мисля е 2002 година има ли вариант да се направи да се вдига и сваля гюрука от копчето ? Копчето му е от тези 3 позиционните със стрелка за отключване,емблемка за заключване и копче за багажника.Има централно защото като се вкара ключа в патрона и заключва и 2-те врати и багажника,има и някаква допълнителна аларма и така.Мисля,че няма комфорт модул и обръщане на огледалата защото като задържам отключи и заключи не вдига и сваля прозорците.
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
TUZara` написа:За е46 кабрио преди фейса мисля е 2002 година има ли вариант да се направи да се вдига и сваля гюрука от копчето ? Копчето му е от тези 3 позиционните със стрелка за отключване,емблемка за заключване и копче за багажника.Има централно защото като се вкара ключа в патрона и заключва и 2-те врати и багажника,има и някаква допълнителна аларма и така.Мисля,че няма комфорт модул и обръщане на огледалата защото като задържам отключи и заключи не вдига и сваля прозорците.
Може колега.
- slavyan5
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xi
- Мечтае да кара: F25 X3 35i
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Днес един колега ми демонстрира на живо това със затварянето на прозорците, само че не със заводска аларма, ами допълнителна. Той ако иска може да напише тук повече информация.
Иначе аз продължавам да проучвам и ако има нещо интересно ще пиша.
Иначе аз продължавам да проучвам и ако има нещо интересно ще пиша.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Аз съм въпросния колега. Понеже не знаех, че имам фабрична си сложих и афтърмаркет с комфорт модул за вдигане на стъклата. Повече подробности не мога да дам. Ако някой иска контакт на алармаджиите ще го дам на ЛС
150лв ми струваше алармата с монтажа 



When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Те повечето аларми са така, с опция вдигане на стъкла и шибидах.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
slavyan5 написа:Днес един колега ми демонстрира на живо това със затварянето на прозорците, само че не със заводска аларма, ами допълнителна. Той ако иска може да напише тук повече информация.
Иначе аз продължавам да проучвам и ако има нещо интересно ще пиша.
Явно предложението за бирата не ти допада

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
'бах мама му! 4 страници писанки и никой не отговаря на колегата!
слага се едно (реле време) което при подаден импулс за заключване го задържа за около 10сек. и по този начин симулира задържан ключ в ключалката! 20 и 22 пин на средната букса на гм модула са импулсите за централното.
слага се едно (реле време) което при подаден импулс за заключване го задържа за около 10сек. и по този начин симулира задържан ключ в ключалката! 20 и 22 пин на средната букса на гм модула са импулсите за централното.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
ssound написа:'бах мама му! 4 страници писанки и никой не отговаря на колегата!
слага се едно (реле време) което при подаден импулс за заключване го задържа за около 10сек. и по този начин симулира задържан ключ в ключалката! 20 и 22 пин на средната букса на гм модула са импулсите за централното.
Извинявай но това е доста необмислен подход. Релетата за време са опасно нещо. Аа предложих оферта. Пием по бира или на кой кавото душа му сака и решаваме проблема.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
колега,извинявай какво означава необмислен??
според теб колегите от мюнхен не са обмислили схемата ли?
а да не би случайно хилядите потребители на този автомобил да действат необмислено като си затварят стъклата със задържане на ключа в ключалката за няколко секунди???комфорт модула на този автомобил(и не само) се активира по този начин и ние просто го симулираме с едно реленце!всички афтър-маркет аларми работят на този принцип!
ти като имаш по-добро решение на въпроса предлагам да го споделиш тук с нас!!!
нали затова е форума все пак!
според теб колегите от мюнхен не са обмислили схемата ли?
а да не би случайно хилядите потребители на този автомобил да действат необмислено като си затварят стъклата със задържане на ключа в ключалката за няколко секунди???комфорт модула на този автомобил(и не само) се активира по този начин и ние просто го симулираме с едно реленце!всички афтър-маркет аларми работят на този принцип!
ти като имаш по-добро решение на въпроса предлагам да го споделиш тук с нас!!!
нали затова е форума все пак!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Ами необмислен, защото релето за време не замества задържането на бутона. Релето за време ще изключи когато му свърши зададеното време. Това означава, че след като комфорта вдигне стъклата до горе и релето продължава да подава сигнал, комфорта ще пробва отново да ги вдигне, и така докато релето за време престане да подава сигнал. Това натоварва, комфорта, машинките и инсталацията. Когато се прави с ключа след вдигането на стъклата вадим ключа, а не продължаваме да го държим. Колегите от Мюнхен не ползват реле за време.
А за това как може да се направи написах и преди, че ако постна една елетронна схема едва ли ще е разбираема за всички. Ще има хиляди обяснения и въпроси.
Накратко казано за да се вдигнат стъклата до горе трябва да се изпълнет следните неща:
1. при натискане на бутона, да се подава захранване към схемата единствено и само тогава.
2. всяко стъкло да има собствено управление, собствен управляващ сигнал и защите по ток.
3. след вдигането на стъклата до горе, да се изключат управляващите сигнали и захранването на схемата.
4. схемата да се задейства с кратък импулс.
5. схемата да симулира управляващ сигнал от бутоните за ел. стъклата.
Това може да се направи с логически елементи, един PIC процесор или със самозадържащи релета, които имат малко по-особенно свързване.
А за това как може да се направи написах и преди, че ако постна една елетронна схема едва ли ще е разбираема за всички. Ще има хиляди обяснения и въпроси.
Накратко казано за да се вдигнат стъклата до горе трябва да се изпълнет следните неща:
1. при натискане на бутона, да се подава захранване към схемата единствено и само тогава.
2. всяко стъкло да има собствено управление, собствен управляващ сигнал и защите по ток.
3. след вдигането на стъклата до горе, да се изключат управляващите сигнали и захранването на схемата.
4. схемата да се задейства с кратък импулс.
5. схемата да симулира управляващ сигнал от бутоните за ел. стъклата.
Това може да се направи с логически елементи, един PIC процесор или със самозадържащи релета, които имат малко по-особенно свързване.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Явно трябва да почнем пак от начало. Темата е: ,,Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане''. Естествено и отваряне. Колата ми е преди фейслифта. В програмата DIS има следните опции:
CAR MEMORY OPTIONS
1. Anti Theft System (DWA) (Алармена система)
2. Central Locking.
3. Window Regulators/Sunroof.
- Convenience opening from Remote Control (комфортно отваряне от дистанционното) - активно/не активно
- “One Touch” Driver’s window close (auto up) - активно/не активно;
“One Touch” Driver’s window open (auto down) - активно/не активно;
и т.н.
След като активирах тези опции се оказа, че те не работят, отв./затв. става само с натискане и задържане. Под сурдинка се споменава, че с програмата NCS expert, която върви заедно с INPA опциите може да заработят? Така ли е или не?
CAR MEMORY OPTIONS
1. Anti Theft System (DWA) (Алармена система)
2. Central Locking.
3. Window Regulators/Sunroof.
- Convenience opening from Remote Control (комфортно отваряне от дистанционното) - активно/не активно
- “One Touch” Driver’s window close (auto up) - активно/не активно;
“One Touch” Driver’s window open (auto down) - активно/не активно;
и т.н.
След като активирах тези опции се оказа, че те не работят, отв./затв. става само с натискане и задържане. Под сурдинка се споменава, че с програмата NCS expert, която върви заедно с INPA опциите може да заработят? Така ли е или не?
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
Мисля, че е ясно- не става въпрос за никакъв нов хардуер /аларми, релета и т.н./, само софтуерно активиране на налични /вероятно/ опции. Ако това е възможно желае ли някой експерт по NCS expert да опише начина на работа, евент. да сподели готов файл за вкарване в колата? Грубо казано разликата между NCS expert и DIS е като между DOS и Windows /за тези, които помнят DOS/, така че това ,,expert'' не е сложено за благозвучие. Ако това е невъзможно темата приключва и който няма сила да задържи малко пръста на ключа слага релета и аларми.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Затваряне на прозорци и огледала с едно натискане?
А ето и 4-ите мнения от началото:
Слави
В кои форуми го четеш това нещо? До сега знам само една Е46, която го може това :
но май си остана единствена
riki_
не е една туку са две
.и на моята сьс едно натискане се вдигат и спускат
milennyc
Може но с релета не с програмиране
Dimitroff
Mоже.
Без реле и без програмиране
Edit: И без допълнителна аларма :
Слави
В кои форуми го четеш това нещо? До сега знам само една Е46, която го може това :
но май си остана единствена
riki_
не е една туку са две

milennyc
Може но с релета не с програмиране
Dimitroff
Mоже.
Без реле и без програмиране
Edit: И без допълнителна аларма :
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани