По-малко цилиндри, по-нисък разход

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Alex 320i Cabrio » 13 Юли 2011, 16:57

Boyadjiev написа:Шевито е безспорно по-икономичната и по-бърза и по-манияшка и по всичко кола... Аз лично обичам големи мотори които се държат като много стар турбо дизел. До 2-2500 са мудни, бавни, много плавни, а нагоре са :twisted: Това е истинския мотор (това не значи сешоар :confused: )


Вярвай ми, моторът на Шевито въобще не е бавен, муден или плавен... Дори и обикновения 6.2 мотор ще те изплаши, да не говорим за голямото чудовище...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 13 Юли 2011, 17:56

просто са много скъпи за това което предлагат

Порше работят с най-голяма норма на печалба от всички автомобилни производители . Близко е до акъла - спортната им кола не е променяна 40 години , всяко следващо поколение се отличава с ... по-големи турбо-компресори . Масовите им модели (Кайен,Панамера) ползват базата на Ауди и ФВ .
Важното в случая е че си намират клиенти и тези техни клиенти адски много държат колите им да са грозни , скъпи и бързи .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Modulo » 13 Юли 2011, 20:16

acho.rs написа:спортната им кола не е променяна 40 години , всяко следващо поколение се отличава с ... по-големи турбо-компресори .


Голяма глупост написа...покарай няколко поколения турбини и ще разбереш защо.
След това пробвай туарег срещу кайен...да видим дали ще намериш прилики. Чудиш се защо купуват Панамера? Защото е интериора е 2 класи по-луксозен от 760 iL individual, прави 200 за под 11.8 и на писта е по-бързо (панамера турбо S) от всички //М модели на пазара примерно, че на всичко отгоре е и 4x4.

Иначе да, 911 е скъпо за писта, но който кара GT3 RS разбира за какво си дава парите. А в реалния свят 911 турбо просто няма конкуренция. Единствената стъпка нагоре е...авентадор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 13 Юли 2011, 20:30

Голяма глупост написа...покарай няколко поколения турбини и ще разбереш защо.

За 40те години го казах образно ....
След това пробвай туарег срещу кайен...да видим дали ще намериш прилики.

- дизеловия Кайен и Кайен 3.6 доскоро ползваха общи мотори . До колкото знам Х6М бие шамари на Кайен Турбо и стария Кайен Турбо С ... а от скоро БМВ предлагат и заводско изпомпване на Х6М .
Чудиш се защо купуват Панамера? Защото е интериора е 2 класи по-луксозен от 760 iL individual, прави 200 за под 11.8 и на писта е по-бързо (панамера турбо S) от всички //М модели на пазара примерно, че на всичко отгоре е и 4x4.

Със сигурност не е по-луксозен , силно се съмнявам Панамера Турбо С да прави 200 за 11,8 , щот Панамера Турбо прави 200 за 14,8 . На всичкото отгоре не се знае кое е по-бързо на писта защото Ф10 М5 още няма официални данни за писта , знае се само че е на цената на Панамера 4С а го корми по всеки един възможен показател - интериор , екстериор , лукс , пространство , бързина :wave: Всъщност отвява и Панамера Турбо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от steeN » 13 Юли 2011, 22:19

по-пенсионерски по-скоро за интериора. с тия копчета е "so 90s". но то и цялата марка е насочена към по-възрастна клиентела.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Modulo » 13 Юли 2011, 22:25

acho.rs написа:
Голяма глупост написа...покарай няколко поколения турбини и ще разбереш защо.

За 40те години го казах образно ....
След това пробвай туарег срещу кайен...да видим дали ще намериш прилики.

- дизеловия Кайен и Кайен 3.6 доскоро ползваха общи мотори . До колкото знам Х6М бие шамари на Кайен Турбо и стария Кайен Турбо С ... а от скоро БМВ предлагат и заводско изпомпване на Х6М .
Чудиш се защо купуват Панамера? Защото е интериора е 2 класи по-луксозен от 760 iL individual, прави 200 за под 11.8 и на писта е по-бързо (панамера турбо S) от всички //М модели на пазара примерно, че на всичко отгоре е и 4x4.

Със сигурност не е по-луксозен , силно се съмнявам Панамера Турбо С да прави 200 за 11,8 , щот Панамера Турбо прави 200 за 14,8 . На всичкото отгоре не се знае кое е по-бързо на писта защото Ф10 М5 още няма официални данни за писта , знае се само че е на цената на Панамера 4С а го корми по всеки един възможен показател - интериор , екстериор , лукс , пространство , бързина :wave: Всъщност отвява и Панамера Турбо ...


Не четеш където трябва. Ето ти теста на АутоБилд, в който Панамера Турбо Power Kit прави 0-200 за 11.8. Турбо S ще падне и под тия времена.
http://imageshack.us/f/52/panamera6.jpg/
http://imageshack.us/f/695/panamera7.jpg/

За лукса на Панамера vs. 7-ма серия и Каейн Турбо vs. X5M, ако не си ги карал тези коли няма смисъл да продължаваме...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Modulo » 13 Юли 2011, 23:07

steeN написа:по-пенсионерски по-скоро за интериора. с тия копчета е "so 90s". но то и цялата марка е насочена към по-възрастна клиентела.


Като си поиграеш с тия копчета ще разбереш защо са така...То и с компютрите е така...едни обичат повечко да кликат с мишката, други си пишат keyboard shortcut script-ове за AutoHotKey и обичат so 80s mechanical switch клавиатури.

Иначе добре, че на iDrive-a му изкарака шорткът бутони, че беше много зле преди това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 13 Юли 2011, 23:24

За лукса на Панамера vs. 7-ма серия

Разбирам че Порше много те кефи , вероятно си карал много модели на марката ама айде недей с тва твърдение , че вози по-комфортно от 7са серия .... А и не виждам смисъл да се сравнява със 7ца , при положение че вътре е по-тясно и от 5ца .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Витанов » 14 Юли 2011, 1:03

Не знам дали е по-тясно и дали вози като седмака, но интериора на Панамерата е доста хубав според мен и спокойно може да се конкурира в това отношение със 7-ма серия и S-класата на Мерцедес..
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Emooo » 14 Юли 2011, 10:22

Ставате смешни! Чета го това и се чудя до къде ще стигнете. Хора каращи коли за 6-7 лв говорят супер компетентно за коли струващо 200-300 хил лв. Айде оставете това на тези с големите пари да си изберат кое е по-добре за тях. Щом порше не са фалирали още сигурно има нещо хубаво в техните коли. Аз не съм карал нито една от двете но и да бях, една кола трябва да я притежаваш за да я оцениш, това че някой те е качил на Порше или 7ца или още по-лошо видял си ги на картинки, не трябва да даваш такива генерални оценки за тях.
Последна промяна Emooo на 14 Юли 2011, 10:26, променена общо 2 пъти
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от BMW_RIDER » 14 Юли 2011, 10:24

Modulo написа:
acho.rs написа:
Голяма глупост написа...покарай няколко поколения турбини и ще разбереш защо.

За 40те години го казах образно ....
След това пробвай туарег срещу кайен...да видим дали ще намериш прилики.

- дизеловия Кайен и Кайен 3.6 доскоро ползваха общи мотори . До колкото знам Х6М бие шамари на Кайен Турбо и стария Кайен Турбо С ... а от скоро БМВ предлагат и заводско изпомпване на Х6М .
Чудиш се защо купуват Панамера? Защото е интериора е 2 класи по-луксозен от 760 iL individual, прави 200 за под 11.8 и на писта е по-бързо (панамера турбо S) от всички //М модели на пазара примерно, че на всичко отгоре е и 4x4.

Със сигурност не е по-луксозен , силно се съмнявам Панамера Турбо С да прави 200 за 11,8 , щот Панамера Турбо прави 200 за 14,8 . На всичкото отгоре не се знае кое е по-бързо на писта защото Ф10 М5 още няма официални данни за писта , знае се само че е на цената на Панамера 4С а го корми по всеки един възможен показател - интериор , екстериор , лукс , пространство , бързина :wave: Всъщност отвява и Панамера Турбо ...


Не четеш където трябва. Ето ти теста на АутоБилд, в който Панамера Турбо Power Kit прави 0-200 за 11.8. Турбо S ще падне и под тия времена.
http://imageshack.us/f/52/panamera6.jpg/
http://imageshack.us/f/695/panamera7.jpg/

За лукса на Панамера vs. 7-ма серия и Каейн Турбо vs. X5M, ако не си ги карал тези коли няма смисъл да продължаваме...



Modulo времената които си постнал за панмерата са със турбо кит:

Porsche has just announced a new “Individualization Programme” for the Panamera, including a Powerkit for the Panamera Turbo that bumps engine output to 540-hp. Included in the power pack are two new turbos with titanium aluminum turbine wheels and new engine management software. With power rising from 500-hp to 540-hp, torque also jumps, from 516 ft-lbs of torque to 553 ft-lbs. In addition, an overboost mode (available with the Sport Chrono package) delivers as much as 590 ft-lbs. This results in a 0-62 mph time of just 3.9 seconds!

две нови турбота+ софтуер и овербууст мод не са баш стандартна панамера. Както и да е времето е впечатляващо. Жалко само ,че е толкова грозна.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от steeN » 14 Юли 2011, 10:48

Modulo написа:
steeN написа:по-пенсионерски по-скоро за интериора. с тия копчета е "so 90s". но то и цялата марка е насочена към по-възрастна клиентела.


Като си поиграеш с тия копчета ще разбереш защо са така...То и с компютрите е така...едни обичат повечко да кликат с мишката, други си пишат keyboard shortcut script-ове за AutoHotKey и обичат so 80s mechanical switch клавиатури.

Иначе добре, че на iDrive-a му изкарака шорткът бутони, че беше много зле преди това.


малко офтопик, ама тези клавиатури са отвратителни и carpal tunnel syndrome е адкси шибано заболяване, което е гарантирано с тях. аз лично не мога да понасям клавиатури които са по дебели от половин см. а тия дето не обичат да цъкат с мишката, ми препочитат да пишат клавиатурни команди до побъркване. тая философия също не я споделям. явно имаме различни виждания за нещата ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Alex 320i Cabrio » 14 Юли 2011, 11:51

Тръгнахме от брой цилиндри и обем, и стигнахме до Порше срещу всички останали :roll: Да не говорим за клавиатури срещу мишки... :kuku:

П.П. Панамерата е страхотен автомобил, но все още отстъпва на М5/АМГ като цена/качества... Ако исках нещо такова, изборът би бил само един - Мазерати Куатропорте. Нека да е бавно и чупливо. Никоя друга кола не създава усещането, че си "пристигнал" така както Мазерати... Но това е съвсем друга тема.
Power is Nothing Without Insanity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от BadAngel » 14 Юли 2011, 18:45

Modulo написа: А в реалния свят 911 турбо просто няма конкуренция. Единствената стъпка нагоре е...авентадор.


много ти уважавам мненията, балансирани са и с удоволствие ги чета

допускам, че горното изказване е резултат от факта, че си забравил за нисан ГТР?
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 14 Юли 2011, 21:48

Хайде не наливай масло в огъня . Alex 320i Cabrio ни го каза много правилно .

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook