Различни радиаторни капачки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Различни радиаторни капачки
Мисля да си сменя капачката на радиатора(2 бара)
с капачка,която е на по-ниско налягане(1,4бара)
По този начин искам да понижа налягането в охладителната с-ма.
Защото постоянно ми се появяват течове на антифриз
Един оправя,след 200км. друг се появява:evil:
И така вече 4 или 5 пъти,писна ми на К... вече
Някой знае ли защо има различни радиаторни капачки?
БМВ-та с еднакви двигатели,а с различни като налягане капачки
Имам двама приятели с М50 и единия е с капачка 1,4 бара,
другия с капачка 2 бара
Защо е така?
И ако сменя моята "Дву-барова" капачка с такава на 1.4 бара,дали ще
имам някакъв проблем?
с капачка,която е на по-ниско налягане(1,4бара)
По този начин искам да понижа налягането в охладителната с-ма.
Защото постоянно ми се появяват течове на антифриз

Един оправя,след 200км. друг се появява:evil:
И така вече 4 или 5 пъти,писна ми на К... вече

Някой знае ли защо има различни радиаторни капачки?
БМВ-та с еднакви двигатели,а с различни като налягане капачки

Имам двама приятели с М50 и единия е с капачка 1,4 бара,
другия с капачка 2 бара

Защо е така?
И ако сменя моята "Дву-барова" капачка с такава на 1.4 бара,дали ще
имам някакъв проблем?

Радиаторни Капачки
Това с капачките е интересно.
Моята е 1.4 бара, а майсторите ми казаха, че трябва да съм с 2 бара. Тази зима съм долял 6 литра антифриз, постянно ми се губи. Прави ми впечетление, че най-силно намалява след продължително извънградско каране. Със сигурност антифриза не отива в маслото. Но в тази зима и постоянни локви в момента не мога да разбера дали тече от някъде и имам силни подозрения, че капачката отворя от налягането и изтича от там. На теб като ти избиват течове, кажи поне от къде избиват, та да видя и аз мойте маркучи, но едно съм сигурен, като седи на място от никъде не тече. Ще ми е много интересно ако някой знае нещо по въпроса, щото два пъти ми спира парното заради липсата на антифриз, а това в този сезон си е ебати дискомфорта.
Моята е 1.4 бара, а майсторите ми казаха, че трябва да съм с 2 бара. Тази зима съм долял 6 литра антифриз, постянно ми се губи. Прави ми впечетление, че най-силно намалява след продължително извънградско каране. Със сигурност антифриза не отива в маслото. Но в тази зима и постоянни локви в момента не мога да разбера дали тече от някъде и имам силни подозрения, че капачката отворя от налягането и изтича от там. На теб като ти избиват течове, кажи поне от къде избиват, та да видя и аз мойте маркучи, но едно съм сигурен, като седи на място от никъде не тече. Ще ми е много интересно ако някой знае нещо по въпроса, щото два пъти ми спира парното заради липсата на антифриз, а това в този сезон си е ебати дискомфорта.
Много внимателно с тези капачки ...
Опита ми е от 124 мерцедес 300 бензин...Едно време карах такъв и
загряваше ли загряваше на градско движение и като спреш и изхвърли антифриза ....какво ли не пробвах-не бе смяна на помпи ,радиатори,почистване на системата с различни добавки и неще и неще ......мъка голяма ....
Накрая някой подхвърли пробвай с нова капачка ...
Оказа се ,че тя прави тези мизерии...С течение на времето си променила стойноста и отваряла на по ниско налягане и след смяната и всичко се нормализира ...
Затова -УМНАТА....има и такава вероятност ...
С 3 ката съм нямал такива проблеми -дано и да нямам ......
Опита ми е от 124 мерцедес 300 бензин...Едно време карах такъв и
загряваше ли загряваше на градско движение и като спреш и изхвърли антифриза ....какво ли не пробвах-не бе смяна на помпи ,радиатори,почистване на системата с различни добавки и неще и неще ......мъка голяма ....
Накрая някой подхвърли пробвай с нова капачка ...
Оказа се ,че тя прави тези мизерии...С течение на времето си променила стойноста и отваряла на по ниско налягане и след смяната и всичко се нормализира ...
Затова -УМНАТА....има и такава вероятност ...
С 3 ката съм нямал такива проблеми -дано и да нямам ......
а именно
ако колата работи с нормална температура , и капачката е в ред - тоя клапан е затворен , и да свалиш малко налягането - пак ще е затворен . Отваря когато колата загрее над 108 С / примерно
/ за 1.4 бар или 112 С при 2.0 бара , за да може да изври навънка а не да пръсне нещо.
Та надали ще усетиш подобрение.


Та надали ще усетиш подобрение.

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
mitak_o написа: Отваря когато колата загрее над 108 С / примерно/ за 1.4 бар или 112 С при 2.0 бара , за да може да изври навънка а не да пръсне нещо.
Та надали ще усетиш подобрение.
Не мисля,че отваря чак когато темп.на охладителната течност
загрее над 100+ градуса.
Капачката(клапана който е в нея) не е ли дефакто регулатор на
налягането в охладителната система?!
Тоест чрез радиаторната капачката се подържа постоянно
налягане от 1.4 бара или 2.0 бара в охладителната система,
за да може температурата на кипене да е 114 градуса( или на 2 бара-->120 градуса)
а от каде ще имаш непрекъснато покачване на налягането ? овен ако нямаш издухана гарнитура на главата... Налягането идва от разширяването на водата с повишаване на температурата ( като изтине двигатела пак си пада). Та при нормална работа - 90 С имаш малко над бар. И друго да вмъкна тука.. разширителния съд никога не се пълни до горе , Тоя въздух дето остава е като буфер - когато водата се разшири той да се свие, газовете се свиват многократно пъти повече от течностите , ако няма въздух много по-лено ще спраскаш некой колектор или ще ти избие вода от някое съединение

- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани