Мнения за Мерцедес А-класа А160i
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
BadAngel написа:ако се чудиш за микра, по-добре погледни клиото, като цяло е по-добра кола от микрата
а и е по-евтино за подръжка
мен лично клиото ми допада, ако попаднеш и на френска сглобка ще се родиш в кола
goguma написа:Наистина всички отзиви за А-класата са доста разочароващи, може би е вярно че не са първо качество коли, или пък хората са попадали на кофти бройки. Както и да е, така или иначе и аз не бих ти я препоръчал.
Ето ти и няколко конкретни предложения до 4К както ти сам каза че ще отделиш:
Ярис
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Благодаря за предложенията колега. Искам да попитам този Ярис: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details дали му работи климатика, понеже не виждам да споменават нищо за него? Ще се оглеждам и за Пежо, но ще видим.
acho.rs написа:Стига бе -по 4 бона ли са тия А класи![]()
Иначе А3ка ще намериш за тези пари , има доста на пазара , двигателите са добри всичките , окачването е много по-здраво от на другите Аудита (все пак си е дизайнерски Голф)
Да колега толкова им искат за съжаление 4-5к та даже някои стигат и до 6к. Един познат кара А3 и наистина е много хубава и лесна за подръжка кола. И нея ще я имам в предвид.
BadAngel написа:ако се чудиш за микра, по-добре погледни клиото, като цяло е по-добра кола от микрата
а и е по-евтино за подръжка
мен лично клиото ми допада, ако попаднеш и на френска сглобка ще се родиш в кола
Клиото ми се струва много дискомфортно и грозно (не че другите модели не са де). Нямам им доверие на Рено честно казано.
Именно тука се влиза в приключение с А-класата.
michev написа:Добри думи мога да кажа за фабията, а виж тойотата е наистина добър вариант, приятел кара безпроблемно една корола 2-3 години вече, като колата се ползва като служебна и е всеки ден на пътя.
Фабията е много шумна. Карал съм и вътре е направо отвратително. Може и да е надеждна де знам ли и аз. Във всеки случай И Шкода не ми допада. Королата по надеждна и стабилна ли е от Яриса?
weedminer написа:Бих ти предложил моя Ярис, обаче много трудно бих я продалЩе трябват много пари и уговорки. Майтапа на страна, колата НЯМА да я продам скоро 100%, просто е нереално здрава!
Ако се насочиш към тази кола аз лично мога да ти гарантирам за 1.0 двигателя, че е перфе. За дизеловите не знам как са като здравина, но като разход са супер. Колегата дето е дал 2рия линк изглежда добре яриса, но всичко на място. Не я карай в ТМ АУТО да я проверяват, че ше те одерат яко. Виж БОШ примерно
Поредното добро мнение за Тойота Ярис. Везните много наклониха в нейна страна. Ще имам напредвид ако зема такава да не я карам в ТМ АУТО!

alx написа:Аз миналата година карах една 2010 а180 дизел под наем... Играчка. Не ме подразни с нищо, но пък и аз просто я търкалях. Не ми се стори много динамична, но не мисля, че това и й беше мисията така или иначе...
Мене ако питаш твоята кола е тойота. Проста и надеждна.
За подръжката- всеки произволен модерен немец е много по претенциозен откъм подръжка сравнено с народните азиатци.
Тойота да бъде! Благодаря за мението.
Hito написа:Ситроен С2 също е вариант (въпреки ,че е малко над бюджета ти)
Карам такава служебна. От както е в мен съм и навъртял 40 000 само градско и то по най разбитите софийски улици (Първа българска армия и околните и ). Едва миналата седмица я усетих ,че започна да се обажда предницата. Не знам дали преди да дойде в мен е правена предница.... но дори и да е..... пак съм доволен.
Не я хваля......,но да си призная не очаквах ,че ще се окаже толкова корава![]()
Освен масло и гуми нищо не е пипано по нея!
Не съм предполагал, че С2 е хубава кола . Но както каза ти наистина идва малко в повече. И все пак и нея ще я имам в предвид.
PIONEER написа:Аз се заглеждам в последно време по Сузуки Алто ама преди 3 месеца взех друга.Изглеждат ми симпатични,вписват се в графа до 4000лв.,имат най-нужните екстри(климатик,ел.джам и хидравлика) и по каталог им дават приличен разход.
Вземи си каквото ти е на сърце.И на мен ми дрънкаха какви ли не глупости за италианските коли ама като се качих,покарах и си изградих собствено мнение.Сега ми се налага смяна на някои неща по предницата и частите са с пъти надолу особено спрямо частите за Бмв
Изглежда добре, да. Аз най вече търся кола на жената, която да е стабилна на завоите, да има климатик и да не гори много.
steeN написа:голфа винаги печели
френско/италиянските експеременти са вървежни само за нови коли.
японските са прекалено скъпи за европа за това, което предлагат.
Първо към голф се бях ориентирал, но на муцката не и харесва и ги хейтва яко. А вече, по новите 4-ка, или 5-ца по друго яче стоят нещата, но и са по скъпи.
BENZINO VN написа:Аз съм за Шкода Фабия на 100 процентаКарах такава служебна около 3 години и мога да кажа че за парите си е песен
Коя година и от къде си я взел колега? Също така какъв е мотора?
BAHKATA_TDI написа:Колеги то хубави коли предлагате на колегата, но той каза че има 4 бона.
А3, С2, Г4, Ярис и т.н. трябва да извади още за да се качи в читав екземпляр.
Аз ти предлагам да се огледаш в дизелово пунто (1,9 JTD - 80) за 4 бона ще се качиш в доста прилично и ще е 2002-3 г. Много евтина е за подръжка.
Някой ще каже - италиянски кенеф, но наистина е доста сполучлива кола.
Карал съм такава и наистина е хубава. Върви повече от 20-ката (поне в началото) и е лесна за каране. Нещо обаче им се носи слава с електрическото моторче на волана, че се скапвало доста често.
Владо написа:тва пунто е най-якия от малките к...фи, дет съм карал... даде ми разход 4.13... и на всичкото отгоре върви мама му и джета...
даже има и стрелкови уред за температурата... невиждана екстра при другите... не знам как е за поддръжка обаче...
4 литра на 100 километра е лудница. Наистина и върви яко. Много хора обаче минават с лафа ''Вземи си Фиат за да те е яд". Ще го обсъдим като опция и него:).
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
За пунтото не мога да кажа една лоша дума.
Жена ми кара такава и за 7г. има сменени
едни амортесьори и един датчик на коляновия
вал.Всичко това е 200лв. с работата.
Колата е на 180000км вече,но работи като
часовник.
Жена ми кара такава и за 7г. има сменени
едни амортесьори и един датчик на коляновия
вал.Всичко това е 200лв. с работата.
Колата е на 180000км вече,но работи като
часовник.
Последна промяна gugichamp на 11 Юли 2011, 17:28, променена общо 1 път
от свинята лебед не става...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
нищо лично... но това е несериозно. само 1 амортисьор никога не се сменя, това е неправилно.
да не говорим, че на 180000 километра, на кола карана в българия (в същност, в която и да е държава), ако е сменен 1 амотисьор, на тази кола ходовата и част е леш.
да не говорим, че на 180000 километра, на кола карана в българия (в същност, в която и да е държава), ако е сменен 1 амотисьор, на тази кола ходовата и част е леш.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
Lattri написа:BENZINO VN написа:Аз съм за Шкода Фабия на 100 процентаКарах такава служебна около 3 години и мога да кажа че за парите си е песен
Коя година и от къде си я взел колега? Също така какъв е мотора?
Моята беше 2006-та(фейслифтова) с малкия мотор, три цилиндровия 1.2 HTP.
Лично моето мнение е да си вземете с 1.4 литровия MPi и ше останете доволни


Последна промяна .:BENZINO:. на 11 Юли 2011, 16:44, променена общо 1 път


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
До колегата търсещ хавтомобил ... В сервиза се занимаваме предимно и само с Мерцове ... А класи влизат рядко, но за сметка на това за доволно интересни неща (бетер от снимката със всичко долу) !!!
Поло или Фабия - икономична кола, евтина за поддръжка,с някой минуси - повечето са с едни пластмасови тампони на носачите,и като дойде време за смяна болта лекинко се е слепнал с алумуниевото рамо в което е завит - 250-270 лева ново оригинално !
А3 - за тез пари само 1.8 20в атмосферен ! Що годе прилично поведение и вървеж ! 2 години и половина познат кара такова по моя препоръка, с ГИ е - не слиза от него (нормалните консумативи + водна помпа, толкоз)
В сервиза ползваме за служебни 2 Яриса (един CP10 и P9) и две Короли (Е12) ... Мноооого съм очарован от Королите ...
Яки машини са направили жълтите, всичко е солидно и здраво !
Освен филтри и масло + накладки ... Нищо друго !
За повече от 4 години ... Сега погледнах и най-голямата сума за "ремонт" е била 300 лева - 4 гуми и тежести + баланс !!!
Яриса си е малка колица, седалките са едни тесни такива ... Ни ма кефи !
Френсите - 206/307 и т.н. ! Евтини оригинални части ! Като говорим за всичко ! Няма значение дали са филтри и т.н. ! Всите цени са на ниво aftermarket !
Фиат и компания ... Нямам преки наблюдения !
Бензино, мисля че 1.6 е по-удачен - казват обаче че е леко проблемен !!
Поло или Фабия - икономична кола, евтина за поддръжка,с някой минуси - повечето са с едни пластмасови тампони на носачите,и като дойде време за смяна болта лекинко се е слепнал с алумуниевото рамо в което е завит - 250-270 лева ново оригинално !
А3 - за тез пари само 1.8 20в атмосферен ! Що годе прилично поведение и вървеж ! 2 години и половина познат кара такова по моя препоръка, с ГИ е - не слиза от него (нормалните консумативи + водна помпа, толкоз)
В сервиза ползваме за служебни 2 Яриса (един CP10 и P9) и две Короли (Е12) ... Мноооого съм очарован от Королите ...
Яки машини са направили жълтите, всичко е солидно и здраво !
Освен филтри и масло + накладки ... Нищо друго !
За повече от 4 години ... Сега погледнах и най-голямата сума за "ремонт" е била 300 лева - 4 гуми и тежести + баланс !!!
Яриса си е малка колица, седалките са едни тесни такива ... Ни ма кефи !
Френсите - 206/307 и т.н. ! Евтини оригинални части ! Като говорим за всичко ! Няма значение дали са филтри и т.н. ! Всите цени са на ниво aftermarket !
Фиат и компания ... Нямам преки наблюдения !
Бензино, мисля че 1.6 е по-удачен - казват обаче че е леко проблемен !!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
Тука повечето колеги са супер сектанти или никога не са се качвали на А-класа за да ти препоръчват яриса пред нея.
За женска кола си е идеална. Не гори много, компактна е но по-широка от ярис и 206 и в никакъв случай " супер нестабилна нз си кво". Приятелката има А140 ами да ви кажа не е виждала много сервизи
Повечето колеги с коли 3-5-7 серия след 2000 година са видяли повече от нея
за тези пари си е идеален избор за жена. Не го мисли как се държи при високи скорости в завой. Тя ще я ползва най-вероятно до работата или магазина и обратно чат пат до мола. Много повече ще и хареса от яриса или корсата същите годинки. Да ти кажа по-добре си вземи А140 като мощност е почти същата, но данъка и е 20лв/г и гори 6-7 градско 5 извън. Ако искаш повече инфо на ЛС, че тука пак ще се почнат едни спорове от компетенциите....
За женска кола си е идеална. Не гори много, компактна е но по-широка от ярис и 206 и в никакъв случай " супер нестабилна нз си кво". Приятелката има А140 ами да ви кажа не е виждала много сервизи


- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
steeN написа:нищо лично... но това е несериозно. само 1 амортисьор никога не се сменя, това е неправилно.
да не говорим, че на 180000 километра, на кола карана в българия (в същност, в която и да е държава), ако е сменен 1 амотисьор, на тази кола ходовата и част е леш.
Моя грешка за единия хамортесьор!


Двата амортесьора струваха 124лв. с отстъпката,а датчика 41 лв. Работата беше 60лв.
Скъсил съм едни 25лв. ,за което се извинявам

Относно до тфа дали е леш,може да ти дам да и врътнеш едно кръгче(не се шегувам)

Не я хваля,а само споделям мнение от лично наблюдение

Последна промяна gugichamp на 11 Юли 2011, 17:30, променена общо 2 пъти
от свинята лебед не става...
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
Не съм чел постовете но нека споделя лични впечетления. Сестра ми има такава от 2 години . По окачването не сме сменили нищо за момента . По мотора само някакви маркучи към турбото . Модела е 170 дизел . За града е добра . Седиш от високо . Лесно се правят маневри с нея . Харчи ужасно малко . Аз избягвам да я карам защото не ми доставя никакво удоволствие . За ивънграда ако караш с 90 км е ок . Вози доста твърдо . Изработката от вътре е на добро ниво . Не скърцат пластмаси или тем подобни (поне на нашата) .
- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
gugichamp написа:За пунтото не мога да кажа една лоша дума.
Жена ми кара такава и за 7г. има сменени
един амортесьор и един датчик на коляновия
вал.Всичко това е 200лв. с работата.
Колата е на 180000км вече,но работи като
часовник.
Значи е бая надеждна колица.
BENZINO VN написа:Lattri написа:BENZINO VN написа:
Коя година и от къде си я взел колега? Също така какъв е мотора?
Моята беше 2006-та(фейслифтова) с малкия мотор, три цилиндровия 1.2 HTP.
Лично моето мнение е да си вземете с 1.4 литровия MPi и ше останете доволниОбщо взето това си е чисто Поло на много по-ниска цена
Благодаря за инфото колега

ивчо написа:До колегата търсещ хавтомобил ... В сервиза се занимаваме предимно и само с Мерцове ... А класи влизат рядко, но за сметка на това за доволно интересни неща (бетер от снимката със всичко долу) !!!
Поло или Фабия - икономична кола, евтина за поддръжка,с някой минуси - повечето са с едни пластмасови тампони на носачите,и като дойде време за смяна болта лекинко се е слепнал с алумуниевото рамо в което е завит - 250-270 лева ново оригинално !
А3 - за тез пари само 1.8 20в атмосферен ! Що годе прилично поведение и вървеж ! 2 години и половина познат кара такова по моя препоръка, с ГИ е - не слиза от него (нормалните консумативи + водна помпа, толкоз)
В сервиза ползваме за служебни 2 Яриса (един CP10 и P9) и две Короли (Е12) ... Мноооого съм очарован от Королите ...
Яки машини са направили жълтите, всичко е солидно и здраво !
Освен филтри и масло + накладки ... Нищо друго !
За повече от 4 години ... Сега погледнах и най-голямата сума за "ремонт" е била 300 лева - 4 гуми и тежести + баланс !!!
Яриса си е малка колица, седалките са едни тесни такива ... Ни ма кефи !
Френсите - 206/307 и т.н. ! Евтини оригинални части ! Като говорим за всичко ! Няма значение дали са филтри и т.н. ! Всите цени са на ниво aftermarket !
Фиат и компания ... Нямам преки наблюдения !
Бензино, мисля че 1.6 е по-удачен - казват обаче че е леко проблемен !!
Много изчерпателно мнение колега ! Благодаря! А впрочем ако сравним Ярис-а и Королата коя е по добрия избор? (по стабилно да стои на пътя)
П.С. От автокъщата не искат да ми върнат капарото, но това се очакваше. 300 лева да са си ги харчат със здраве. За малко да се мина с този Мерцедес. Поне сега добивам идея колко хубави са Тойотите.
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
Не знам марката Сеат дали не може да предложи някой читам екземпляр за тия парички, примерно Leon някоя по- нова Ibiza 

Никой не мое ма връне на селу!
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
saleen написа:Не знам марката Сеат дали не може да предложи някой читам екземпляр за тия парички, примерно Leon някоя по- нова Ibiza
аз карам доста често ибиза 2002-а с 1,9 тди 101 коня мотор.Не е лоша,но бих предпочел корола м/у двете

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
На където и да го кълча, не мога да си кривя душата ! Тойота са направили един мнооого солиден и здрав "Голф" !
Прегледах обстойно всички ремонти по колите, от 2004-2005 година съответно .... Нищо бе хора, нищичко ... Само едни гуми и за двата автомобила, съответно за всеки 2 сезона нови зимни/летни ! И това е ... Само едната веднъж е прехвърлила сумата от 400 лева, но там има един обтегач на пистовият ремък, който е само оригинален и е 200 левове !
Не че плюя БМВ или Мерц, обаче в България са леко в неравностойно положение спрямо всички други, да не говорим за Ауди ...
Там да си вземеш нова дюза за някое ТДИ почват от 1000 лева нагоре, и то след връщане на старата, а алтернативите са на цената на оригиналните без 15% !
А тез "ненормалници" дават 5 години пълна гаранция ... На всичко, даже и маслото е безплатно ... Или поне за новите 2 коли на "затъналият" ни управител - един Лексус Ct200H хибрид и още един на Тойота, но не е Приус !
И примерно си говорим с колегата който има 307 hdi ... Тропа,подскача,трака ... И за обслужване дава 180 лева заедно с маслото, за оригинални части и масло ... Викам сигурно им е дошло на акъла да намалят цените малко ... Справка Юнитрейд - маслен 30 кинта, въздушен 40,горивен 60,поленов 40 ... Ми 4 литра масло - 170 лева ... Бе що не се таковате
Ева таз б4-ка,ева това чудо
Ми гледах им двигателите ... VVT-I технология, обикновен дебиломер, електронна дросел клапа ... И толкоз ... Да не говорим че на шефа синчето, си е малко каскадьор и едната Корола има 2 челни удара,като единият е с доволен брой таваньосвания ... Всичко по механиката е здраво ... Само някой пластмасови елементи в моторният отсег се наложи да бъдат сменени,поради факта че при посленият удар,колата се е навряла под самосвал, и акумулатора уееееекинко се се взривявал ... Колежката занимаваща се със застраховките в фирмата, каза че челното стъкло е било почти полегато !!! Три седмици в един от най-добрите сервизи в София, и колата е без забележка по всичко което е било сломено !
И пак на пънгара !
И така съфорумци ...
Иначе на въпроса Ярис или Корола - Яриса след 05' си е доволно широк ... Старото поколение е тясно,седалките са типично по японски - теснички ... Королата би ти легнала по-добре ... Остава открит въпроса с цената,тъй като си държат доволна граница от 5К нагоре ! И повечето са 1.4, тук таме 1.6 който горещо ти препоръчвам (сега се сетих че имахме 3 всъщност,като едната беше 1.8 с 224 коня под капака - направо самолет, за съжаление продаден поради финансови причини
)
Е, няма да я има прословутата тръпка от шофирането на FWD кола,обаче ще те възнагради с едно солидно чувство което VAG трудно би надминал !
ПП и нека ви подразня малко ... Имаме си в сервиза за обслужване 850 Ci ...
Просто всички АМГ-та се губят щом стрелката мине 5000 оборота ... И понеже е седяла 12 години извън Европа,съответно бензина е също от този период ... Начи мирише, все едно някое WRC работи, нищо че е почти вода само ... Свалихме и дюзите за ремонт - на всяка една дюза имаше по едно топче смола колкото костилка от бензина
Не искаше да се форсира,сега обаче живна ... И вътре си смърди на арабели, та не се трае ...
Прегледах обстойно всички ремонти по колите, от 2004-2005 година съответно .... Нищо бе хора, нищичко ... Само едни гуми и за двата автомобила, съответно за всеки 2 сезона нови зимни/летни ! И това е ... Само едната веднъж е прехвърлила сумата от 400 лева, но там има един обтегач на пистовият ремък, който е само оригинален и е 200 левове !
Не че плюя БМВ или Мерц, обаче в България са леко в неравностойно положение спрямо всички други, да не говорим за Ауди ...
Там да си вземеш нова дюза за някое ТДИ почват от 1000 лева нагоре, и то след връщане на старата, а алтернативите са на цената на оригиналните без 15% !
А тез "ненормалници" дават 5 години пълна гаранция ... На всичко, даже и маслото е безплатно ... Или поне за новите 2 коли на "затъналият" ни управител - един Лексус Ct200H хибрид и още един на Тойота, но не е Приус !
И примерно си говорим с колегата който има 307 hdi ... Тропа,подскача,трака ... И за обслужване дава 180 лева заедно с маслото, за оригинални части и масло ... Викам сигурно им е дошло на акъла да намалят цените малко ... Справка Юнитрейд - маслен 30 кинта, въздушен 40,горивен 60,поленов 40 ... Ми 4 литра масло - 170 лева ... Бе що не се таковате

Ми гледах им двигателите ... VVT-I технология, обикновен дебиломер, електронна дросел клапа ... И толкоз ... Да не говорим че на шефа синчето, си е малко каскадьор и едната Корола има 2 челни удара,като единият е с доволен брой таваньосвания ... Всичко по механиката е здраво ... Само някой пластмасови елементи в моторният отсег се наложи да бъдат сменени,поради факта че при посленият удар,колата се е навряла под самосвал, и акумулатора уееееекинко се се взривявал ... Колежката занимаваща се със застраховките в фирмата, каза че челното стъкло е било почти полегато !!! Три седмици в един от най-добрите сервизи в София, и колата е без забележка по всичко което е било сломено !
И пак на пънгара !
И така съфорумци ...
Иначе на въпроса Ярис или Корола - Яриса след 05' си е доволно широк ... Старото поколение е тясно,седалките са типично по японски - теснички ... Королата би ти легнала по-добре ... Остава открит въпроса с цената,тъй като си държат доволна граница от 5К нагоре ! И повечето са 1.4, тук таме 1.6 който горещо ти препоръчвам (сега се сетих че имахме 3 всъщност,като едната беше 1.8 с 224 коня под капака - направо самолет, за съжаление продаден поради финансови причини

Е, няма да я има прословутата тръпка от шофирането на FWD кола,обаче ще те възнагради с едно солидно чувство което VAG трудно би надминал !

ПП и нека ви подразня малко ... Имаме си в сервиза за обслужване 850 Ci ...

Просто всички АМГ-та се губят щом стрелката мине 5000 оборота ... И понеже е седяла 12 години извън Европа,съответно бензина е също от този период ... Начи мирише, все едно някое WRC работи, нищо че е почти вода само ... Свалихме и дюзите за ремонт - на всяка една дюза имаше по едно топче смола колкото костилка от бензина

Последна промяна ивчо на 11 Юли 2011, 22:53, променена общо 1 път
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
Гледах някъде ама не мога да го намеря.. някакво изследване че трабанта е по стабилен от тая А класа 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Мнения за Мерцедес А-класа А160i
ивчо написа:На където и да го кълча, не мога да си кривя душата ! Тойота са направили един мнооого солиден и здрав "Голф" !
Прегледах обстойно всички ремонти по колите, от 2004-2005 година съответно .... Нищо бе хора, нищичко ... Само едни гуми и за двата автомобила, съответно за всеки 2 сезона нови зимни/летни ! И това е ... Само едната веднъж е прехвърлила сумата от 400 лева, но там има един обтегач на пистовият ремък, който е само оригинален и е 200 левове !
Не че плюя БМВ или Мерц, обаче в България са леко в неравностойно положение спрямо всички други, да не говорим за Ауди ...
Там да си вземеш нова дюза за някое ТДИ почват от 1000 лева нагоре, и то след връщане на старата, а алтернативите са на цената на оригиналните без 15% !
А тез "ненормалници" дават 5 години пълна гаранция ... На всичко, даже и маслото е безплатно ... Или поне за новите 2 коли на "затъналият" ни управител - един Лексус Ct200H хибрид и още един на Тойота, но не е Приус !
И примерно си говорим с колегата който има 307 hdi ... Тропа,подскача,трака ... И за обслужване дава 180 лева заедно с маслото, за оригинални части и масло ... Викам сигурно им е дошло на акъла да намалят цените малко ... Справка Юнитрейд - маслен 30 кинта, въздушен 40,горивен 60,поленов 40 ... Ми 4 литра масло - 170 лева ... Бе що не се таковатеЕва таз б4-ка,ева това чудо
Ми гледах им двигателите ... VVT-I технология, обикновен дебиломер, електронна дросел клапа ... И толкоз ... Да не говорим че на шефа синчето, си е малко каскадьор и едната Корола има 2 челни удара,като единият е с доволен брой таваньосвания ... Всичко по механиката е здраво ... Само някой пластмасови елементи в моторният отсег се наложи да бъдат сменени,поради факта че при посленият удар,колата се е навряла под самосвал, и акумулатора уееееекинко се се взривявал ... Колежката занимаваща се със застраховките в фирмата, каза че челното стъкло е било почти полегато !!! Три седмици в един от най-добрите сервизи в София, и колата е без забележка по всичко което е било сломено !
И пак на пънгара !
И така съфорумци ...
Иначе на въпроса Ярис или Корола - Яриса след 05' си е доволно широк ... Старото поколение е тясно,седалките са типично по японски - теснички ... Королата би ти легнала по-добре ... Остава открит въпроса с цената,тъй като си държат доволна граница от 5К нагоре ! И повечето са 1.4, тук таме 1.6 който горещо ти препоръчвам (сега се сетих че имахме 3 всъщност,като едната беше 1.8 с 224 коня под капака - направо самолет, за съжаление продаден поради финансови причини)
Е, няма да я има прословутата тръпка от шофирането на FWD кола,обаче ще те възнагради с едно солидно чувство което VAG трудно би надминал !
ПП и нека ви подразня малко ... Имаме си в сервиза за обслужване 850 Ci ...![]()
Просто всички АМГ-та се губят щом стрелката мине 5000 оборота ... И понеже е седяла 12 години извън Европа,съответно бензина е също от този период ... Начи мирише, все едно някое WRC работи, нищо че е почти вода само ... Свалихме и дюзите за ремонт - на всяка една дюза имаше по едно топче смола колкото костилка от бензинаНе искаше да се форсира,сега обаче живна ... И вътре си смърди на арабели, та не се трае ...
Пак благодаря за изключително полезното и изчерпателно мнение колега! Имам няколко въпроса:
1. С колко повече гори Королата от Яриса?
2. Каква е разликата между нормалния мотор и VVTI?
3. 1.4 или 1.6 е по добрия избор? (заради данъка)
4. Къса или дълга база?
Мисля да взимам Корола. Прегледах няколко предложения в мобилето, но не мога да се спра на нещо конкретно. Ако е 5к пак няма проблем, важното е да е читава. Също така какво е най важното при избора на такъв тип кола?
Какво мислите за тези ?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
uricatoli написа:Гледах някъде ама не мога да го намеря.. някакво изследване че трабанта е по стабилен от тая А класа
Това би било нереално. Във всеки случай отказах се от А-Класата. Ще се взима Тойота. Сега просто ми трябва малко помощ да изберем най хубавата

По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани