някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Кажи какво ти трябва?
Si non confectus, non reficiat.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
трябва ми някой в Пловдив, който да ми ги махне и да свърши работата като хората. 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Да попитам и аз едно въпросче. Ще го онагледя със снимки. Днес разглобих колекторите (извинявам се предварително ако объркам името на някоя част, но от мерак се човъркам, не че разбирам толкова). И за моя изненада от снимките видяни по форумите - там където трябва да са пеперудките - нямаше! Колата ми е 320д 99 година. Моля и вие да погледнете снимките и да ми кажете аз ли бъркам мястото на пеперудките или наистина няма. Колата ми е разглобена все още - утре ще я събирам за да мога да почистя първо ЕГР-то и колектора. Вижте и ми кажете - имам или нямам пеперудки?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Колега, моторът 136 к.с., заводски си няма пеперудки. И това е коментирано в доста теми. Поне ще си изчистиш колектора и EGR-а от нагара.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Извинявам се за спама.
Е за това е по-добре да загубиш 1 час в четене, отколкото 1 ден в напразно разглобяване
Но както е казал колегата поне ще си изчистиш колектора.
Е за това е по-добре да загубиш 1 час в четене, отколкото 1 ден в напразно разглобяване

Но както е казал колегата поне ще си изчистиш колектора.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
gromovich написа:Извинявам се за спама.
Е за това е по-добре да загубиш 1 час в четене, отколкото 1 ден в напразно разглобяване![]()
Но както е казал колегата поне ще си изчистиш колектора.
Няма лошо , сега колегата знае кво да гледа на следващата

- m.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
- Мечтае да кара: Квото кара
- Детайли за колата: В багажника са :)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
От много четене и накрая-недочетено! Сглобих я, изчистих до колкото можах колекторите(около входовете, нямаше как да бъркам по надълбоко). Поне ЕГР-то светна! Признавам че съм спестил няколко страници четене... Искам да споделя ефекта след това. Определено има ефект от газ до средата и газ до дупка. Като че ли и мотора работи по гладко?!. Но забелязах че на 1500 оборота има едно забавяне ако натисна по силно педала на свободна. Мисля да направя и профилактика на вакумните маркучи като пробвам при интервенцията да изолирам буфера на вакума за да видя дали ще има разлика.
Искам обаче да попитам друго(извинявам се ако вече е било обсъждано!!!): четох по други форуми за изчистване на интейк системата без разглобяване-с кореселин при въздушния филтър(за другите турбо дизели нямало проблем?!). Запознати ли сте с техниката и има ли тя почва при Баварците?
Пс. Извинявам се за офтопика,но така и така при свалянето на колекторите задължително става на въпрос и чистенето, за това поства тук въпроса.
Искам обаче да попитам друго(извинявам се ако вече е било обсъждано!!!): четох по други форуми за изчистване на интейк системата без разглобяване-с кореселин при въздушния филтър(за другите турбо дизели нямало проблем?!). Запознати ли сте с техниката и има ли тя почва при Баварците?
Пс. Извинявам се за офтопика,но така и така при свалянето на колекторите задължително става на въпрос и чистенето, за това поства тук въпроса.
- ralliart_vs_nismo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: sofia
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Здравеите при е90 320д 163кс чупят ли се пеперудките
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
ralliart_vs_nismo написа:Здравеите при е90 320д 163кс чупят ли се пеперудките
да
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
adovet написа:ralliart_vs_nismo написа:Здравеите при е90 320д 163кс чупят ли се пеперудките
да
При 60-ките и Х5ците - също! (май само за Х3 още не знам такъв случай...но пък никога не е късно

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани