Проблем с оборотите на м42б18

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Проблем с оборотите на м42б18

Мнение от didore » 14 Мар 2006, 19:11

Здравейте,
Сутринта колата ми направи странен проблем. Като запали както обикновенно оборотите се дигнаха до 1500 и вместо да се нормализират
колата изгасна. Запалих я и пак същото. Подкарах я да видя като загрее дали сте се оправи. Не :roll: По едновреме ги закотви на 1800 и не искаха да паднат. След това пак изключиш ли от скорост гасне. Ако изключим гасненето колата работи идеално не пука, не пуши, набира равномерно но пуснеш ли педала гасне. Оставих я пред работата 2 часа и после се оправи. Пробвах да махна куплунга от дебитомера и колата почва да гасне по същия начин но сложа ли го работи все едно нищо не е станало.
Интересува ме какво подържа ниските обороти при този мотор, и ако пак ми направи този номер къде да търся проблема :roll:
Мерси
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Мар 2006, 19:12

Може да е било от дебитомера :roll: Ако влиза влага под капачето може да се базика... като покараш се нагрява и водата изчезва ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 14 Мар 2006, 19:32

Стъпковото моторче?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Пернишко село :)
Детайли за колата: Peugeot 307 SW

Мнение от Panzer_i » 14 Мар 2006, 21:22

Абсолютно същите симптоми имаше и при мен ... отидох на диагностика и ми откриха незнам колко грешки :!: Зачистиха ми моторчето и проблема се оправи :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 14 Мар 2006, 21:53

Panzer_i написа:Абсолютно същите симптоми имаше и при мен ... отидох на диагностика и ми откриха незнам колко грешки :!: Зачистиха ми моторчето и проблема се оправи :D


За диагностиката ясно щте се ходи но къде се намира това моторче :?: ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Мар 2006, 2:06

търсиш маркуч който излиза преди дросела и влиза след него. на този маркуч е въпросното нещо...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Пернишко село :)
Детайли за колата: Peugeot 307 SW

Мнение от Panzer_i » 15 Мар 2006, 21:56

Моторчето е зад всмукателните колектори :)
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook