По-малко цилиндри, по-нисък разход
Модератор: Общи модератори
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Шевито е безспорно по-икономичната и по-бърза и по-манияшка и по всичко кола... Аз лично обичам големи мотори които се държат като много стар турбо дизел. До 2-2500 са мудни, бавни, много плавни, а нагоре са
Това е истинския мотор (това не значи сешоар
)





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:... преди няколко дни един познат сподели , че мисли да купува Корвет Z06 и аз малко се разрових в едни стари тестове . Та преди повече от 4 години АМС правиха тест на BMW M6,Gallardo(525кс),911 Turbo(480кс ръчка) i Corvette Z06 (512кс ръчка) . Ще се спра на 2 от колите , които горе долу влизат в двубоя - обем срещу даунсайзинг :
Поршето е 3600кк 480кс 620НМ при 1950 об .
Корвета е 7011кк () 512кс 637НМ при 4800 об .
Като погледнах този тест , се пресетих и за Е63 АМГ и Панамера Турбо :
Панамера 4800кк 500кс 700НМ при 2250об
Е63АМГ 6200кк 525кс 630НМ при 5200об .
Чакам предположения - кое е по-икономично при тестовете и кое е по-бързо (все пак са спортни коли , не Голфове)
Ами при старт от място за мен е в зависимост от шофйора - малко са тия които могат да правят добър старт с кола като З 06. От летящ старт давам гласа си за корвета.
За на писта ако гледаме времената на ринга и други писти - коврета бие, обаче пак трябва да се спомене ,че за да бие си трябва сериозен шофйор зад волана. Доста по трудна кола за каране е от 911 турбо.
За икономия сложно - карал съм обичновенния корвет и харчеше направо съмнително малко за таква кола. Ако се разровиме по корвет форумите собствениците споделят същото нещо за з06, даже е печелил и състезание по икономичност. В теста за който говориш Тим Шрик каза ,че е най-икономичната кола от трите Е ти и графика с разхода на дълго.

Но без реален досег до двете коли и директно сравнение малко трудно да се каже. Alx да се включи.
А като говорим за икономичност що не споделим ,че едната кола струва 3 пъти колкото другата?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
... това последното е за финал и не е 3 пъти а само 2 пъти 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
BMW_RIDER написа:...Доста по трудна кола за каране е от 911 турбо...
Аз пък съм чувал, че 911 турбо е доста трудна за каране на писта (нямам личен опит с такова нещо) - даже май точно на 911 турбо му викаха widow maker (май и alx беше споменавал това в някаква друга тема),,,
Si non confectus, non reficiat.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Всъщност точно на 911 турбо му викат така , ама на първите 3 поколения . После увеличават задвижващите мостове
И сега да си дойдем на думата - как така един 7 литров
мотор харчи по-малко от 3,6л турбо ? Ест 7литровия е и доста по-бърз . Аз не разбрах онзи тест от 4те коли Корвета се оказа най-бърз , най-евтин с най-нисък разход и ... остатана предпоследен
На графиката на "БМВ Райдър" е виждат едни 9/100 при 120км/ч - точно толкова казаха и от АМС - склонен съм да го приема за истина
За Е63 АМГ и Панамера Турбо - еднакви времена до 200 км/ч , разхода пак еднакъв с лек превес за АМГто

И сега да си дойдем на думата - как така един 7 литров




На графиката на "БМВ Райдър" е виждат едни 9/100 при 120км/ч - точно толкова казаха и от АМС - склонен съм да го приема за истина
За Е63 АМГ и Панамера Турбо - еднакви времена до 200 км/ч , разхода пак еднакъв с лек превес за АМГто

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Защо си мисля , че това сравнение беше за по-обикновенни коли , не за резачки . Пък и сравнявате марки , с различни мотори , и всичко различно назад. А факт е , че при всекидневно , новите моторчета са приятни за каране ( добра еластичност, зарада торка ) и с малко по-малък разход .
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
В тези 16 страници говорихме за всички класове
Извадих цифри и за супер-мощните машини , защото по-нагоре се обясняваше как един спортен мотор , ако няма турбо харчи адски много .
Аз бих се радвал , ако някой сподели впечатления от 120и или Е90 320и , тези с директното впръскване и други дребни дребни хитринки , докарващи нормирания среден разход до ... 5,5-5,7
Съмнявам се Пасат 6 1.8 ТФСИ (163кс) или А4 Б8 1.8 ТФСИ да храчи по-малко от Е90 320и 

Извадих цифри и за супер-мощните машини , защото по-нагоре се обясняваше как един спортен мотор , ако няма турбо харчи адски много .
Аз бих се радвал , ако някой сподели впечатления от 120и или Е90 320и , тези с директното впръскване и други дребни дребни хитринки , докарващи нормирания среден разход до ... 5,5-5,7


Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Кво да се включа- вие всичко знаете по въпроса
997 турбо е на кантар със з06 като числа. Така е защото... Корвета е смятан да бъде на кантар с поршето просто. Като консумация също са на кантар.
997.2 турбо с е на кантар със зр1 съответно. Консумацията им пак е еднаква.
Корветите имат малък недостатък, че при високи скорости в момента в който състезанието отиде на 5та (над 240) нещата увисват заради дългите предавки.
Също така 997 турбо е доста по- лесно за каране от корвета. Спор няма.

997 турбо е на кантар със з06 като числа. Така е защото... Корвета е смятан да бъде на кантар с поршето просто. Като консумация също са на кантар.
997.2 турбо с е на кантар със зр1 съответно. Консумацията им пак е еднаква.
Корветите имат малък недостатък, че при високи скорости в момента в който състезанието отиде на 5та (над 240) нещата увисват заради дългите предавки.
Също така 997 турбо е доста по- лесно за каране от корвета. Спор няма.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
997TT дава извънградско около 14-16 с доста изпреварвания на sport on. Корвета според мен ще изхарчи повече. Турбото не е мислено за писта. В реалния свят е много бързо и много лесно за каране. На всичкото отгоре е и много практична кола. С корвета се чудиш къде да си сложиш якето, а на 911-ката като се научиш да учплътняваш пространството спокойно събираш багаж за 2 седмична почивка.
А като се прибираш от Гърция и бензиностанциите стачкуват разхода пада и до 9
А като се прибираш от Гърция и бензиностанциите стачкуват разхода пада и до 9

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Modulo написа:997TT дава извънградско около 14-16 с доста изпреварвания на sport on. Корвета според мен ще изхарчи повече. Турбото не е мислено за писта. В реалния свят е много бързо и много лесно за каране. На всичкото отгоре е и много практична кола. С корвета се чудиш къде да си сложиш якето, а на 911-ката като се научиш да учплътняваш пространството спокойно събираш багаж за 2 седмична почивка.
А като се прибираш от Гърция и бензиностанциите стачкуват разхода пада и до 9
Опа лека грешка - багажника на корвета е като на тройка комби - 637 литра по каталог, вътре спокойно се събира средно голям човек.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
корвета харчи повече защото... как да го караш на 6-та ми кажи на магистралата... вместо две надолу и да му слушаш бойния вик ?
в това отношение "верандата"* е направо стерилна като звуков дразнител...
а на вета като му сгънеш гюрука в багажника и... наистина нищо не остава...
между другото не си карал з06 кабрио защото... такъв няма. а разликата между нормалния вет и з06 е огромна...
като цяло някои хора обичат малки турбинирани мотори, други - големи атмосферни.. аз пък най-обичам големи турбинирани...
(* - порш = порч = веранда)

в това отношение "верандата"* е направо стерилна като звуков дразнител...
а на вета като му сгънеш гюрука в багажника и... наистина нищо не остава...
между другото не си карал з06 кабрио защото... такъв няма. а разликата между нормалния вет и з06 е огромна...
като цяло някои хора обичат малки турбинирани мотори, други - големи атмосферни.. аз пък най-обичам големи турбинирани...
(* - порш = порч = веранда)

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
alx написа:
(* - порш = порч = веранда)
Хич не обичаш "Обърнатия Чехъл "




Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Helix написа:alx написа:
(* - порш = порч = веранда)
Хич не обичаш "Обърнатия Чехъл "![]()
![]()
ми то всичко им е "обърнато" на тия коли. и затова немците са решили, че понеже е обърнато някак си това им дава право и да дерат три кожи за него... а и фундаментално са сбъркани- всяка кола на която й трябва 4х4 за да не убива - е сбъркана фундаментално

просто са много скъпи за това което предлагат- на улицата и на пистата. това да изкараш порше на пистата винаги е било пара. ем се чупят относително рядко.
сега- няма кво да си кривя душата- страшно вървят и на писта съм много бърз с тях, но просто не мога да им стана фен и това си е. 911 ми мирише на 60те години с това душегубка-купенце отвътре и толкова
карам, разбирам, оценявам, цъкам с език където трябва- но не одобрявам.
друга тема...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани