Дебитомер Данни
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Дебитомер Данни
Здравейте,
снощи нещо не ми се спеше та реших да поразчовъркам двата си дебитомера.
серийните монера са: 1 734 651.9 и 1 734 655.9
отворих ги,разглобих им пистите.(снимка 1)
с мултицета им измерих съпротивленията.
както е на снимката за база взех "GR" понеже там се паркира плъзгача.
та така: за дебитомера с сериал 1 734 651.9 данните са:
между GR - 1 21 ома
между GR - 2 85 ома
между GR - 3 154 ома
между GR - 4 200 ома
между GR - 5 278 ома
между GR - 6 326 ома
между GR - 7 425 ома
между GR - 8 468 ома
между GR - 9 524 ома
между GR - 10 562 ома
==============================
за дебитомера с сериал 1 734 655.9 данните са:
между GR - 1 34 ома
между GR - 2 98 ома
между GR - 3 140 ома
между GR - 4 196 ома
между GR - 5 255 ома
между GR - 6 306 ома
между GR - 7 375 ома
между GR - 8 428 ома
между GR - 9 575 ома
между GR - 10 514 ома
най накрая минах пистите с графитен молив.
та молбата ми е ако някой от колегите тук ако има за рециклиране или пробни дебитомери
да замерят данните да ги сравним дали си пасват.
между другото клапата при входа за въздуха (снимка 2)беше много мека(с времето пружината омеква и не прави добра пропорция на въздух) та я затегнах в най добро положение.
клапата трябва да се отвори при натиск 55 грама.вземате нещо с това тегло и го поставяте на клапана.50 грама не трябва да го отварят а 55 грама.
колеги ако имате възможноста да пробвате нека да споделите.по възножност повече данни да съберем.че не са и евтини.нека сами си ги поправим.
снощи нещо не ми се спеше та реших да поразчовъркам двата си дебитомера.
серийните монера са: 1 734 651.9 и 1 734 655.9
отворих ги,разглобих им пистите.(снимка 1)
с мултицета им измерих съпротивленията.
както е на снимката за база взех "GR" понеже там се паркира плъзгача.
та така: за дебитомера с сериал 1 734 651.9 данните са:
между GR - 1 21 ома
между GR - 2 85 ома
между GR - 3 154 ома
между GR - 4 200 ома
между GR - 5 278 ома
между GR - 6 326 ома
между GR - 7 425 ома
между GR - 8 468 ома
между GR - 9 524 ома
между GR - 10 562 ома
==============================
за дебитомера с сериал 1 734 655.9 данните са:
между GR - 1 34 ома
между GR - 2 98 ома
между GR - 3 140 ома
между GR - 4 196 ома
между GR - 5 255 ома
между GR - 6 306 ома
между GR - 7 375 ома
между GR - 8 428 ома
между GR - 9 575 ома
между GR - 10 514 ома
най накрая минах пистите с графитен молив.
та молбата ми е ако някой от колегите тук ако има за рециклиране или пробни дебитомери
да замерят данните да ги сравним дали си пасват.
между другото клапата при входа за въздуха (снимка 2)беше много мека(с времето пружината омеква и не прави добра пропорция на въздух) та я затегнах в най добро положение.
клапата трябва да се отвори при натиск 55 грама.вземате нещо с това тегло и го поставяте на клапана.50 грама не трябва да го отварят а 55 грама.
колеги ако имате възможноста да пробвате нека да споделите.по възножност повече данни да съберем.че не са и евтини.нека сами си ги поправим.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Дебитомер Данни
колега това с 50сетта грама чел ли си го някаде ? мога да премеря дебитомер от IS и да сравниме , иначе ако пружините са еднакво натегнати на тея 2 дебитомера показанията им са с достатъчна приблизителност
а за МАф
MAF-а го чистиш със шпрей за почистване на МАF-ове , и ако не се орави - в кофата , лек няма. Снимал съм един от 320и м52, направи си сметка ако има повреда по тея пистички дали може да се "лекува" , по новите са още по миниатурни , на е46 320д примерно . Разглабял съм от първите маф-ове с жичка , всичко изглежда ОК , но показанията са му неточни . При тея с жиката кат ма М50 стигнахме до извода че жичката изтънява от процедурата за самопочистване с нагряване , и с времето , не че губи чувствителност , просто излиза от обхвата който му е зададен фабрично.
снимка 1 - маф м52 , снимка 2 - маф м52б25 , виса интерфейс свързан каъм ком от м50 , и вентилаторче за дебит
а за МАф
MAF-а го чистиш със шпрей за почистване на МАF-ове , и ако не се орави - в кофата , лек няма. Снимал съм един от 320и м52, направи си сметка ако има повреда по тея пистички дали може да се "лекува" , по новите са още по миниатурни , на е46 320д примерно . Разглабял съм от първите маф-ове с жичка , всичко изглежда ОК , но показанията са му неточни . При тея с жиката кат ма М50 стигнахме до извода че жичката изтънява от процедурата за самопочистване с нагряване , и с времето , не че губи чувствителност , просто излиза от обхвата който му е зададен фабрично.
снимка 1 - маф м52 , снимка 2 - маф м52б25 , виса интерфейс свързан каъм ком от м50 , и вентилаторче за дебит

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Дебитомер Данни
та по темата:
преди да опна пружината на клапана се отваряше на 40 грама.
тръгването от място беше на 1250 оборота.
след затягането тръгването стана на 950-1000 оборота.
изрязването е по добро,малко по агресивна стана.
най добрият старт го взех на 55 грама опън.затова така и го оставих.,на 60-65 и нагоре се дави.
общо взето това е подобрението.извън града него тествах засега.
преди малко така мотора го разгледах по отблизо.
оказа се че маркуча свързващ стъпковото моторче и гофрирания маркуч се напукал.
разглобих манифолда, с изолир бант минах хубаво маркуча.
смазах и почистих стъпковото моторче.на всеки маркуч сложих затягащисе скоби.
(на гофрето,на стъп. мот. на двата маркуча,на сервото,под манифолда един тънък.//)
освежих го колкото мога.изгорях на слънцето.
обаче забелязах че двата маркуча на масления клапан са изгорели и се ронят.
така и ги оставих че.....това остава за после.
преди да опна пружината на клапана се отваряше на 40 грама.
тръгването от място беше на 1250 оборота.
след затягането тръгването стана на 950-1000 оборота.
изрязването е по добро,малко по агресивна стана.
най добрият старт го взех на 55 грама опън.затова така и го оставих.,на 60-65 и нагоре се дави.
общо взето това е подобрението.извън града него тествах засега.
преди малко така мотора го разгледах по отблизо.
оказа се че маркуча свързващ стъпковото моторче и гофрирания маркуч се напукал.
разглобих манифолда, с изолир бант минах хубаво маркуча.
смазах и почистих стъпковото моторче.на всеки маркуч сложих затягащисе скоби.
(на гофрето,на стъп. мот. на двата маркуча,на сервото,под манифолда един тънък.//)
освежих го колкото мога.изгорях на слънцето.
обаче забелязах че двата маркуча на масления клапан са изгорели и се ронят.
така и ги оставих че.....това остава за после.
- piro
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 i
- Мечтае да кара: e46 330d
Re: Дебитомер Данни
repibg написа:та по темата:
преди да опна пружината на клапана се отваряше на 40 грама.
тръгването от място беше на 1250 оборота.
след затягането тръгването стана на 950-1000 оборота.
изрязването е по добро,малко по агресивна стана.
най добрият старт го взех на 55 грама опън.затова така и го оставих.,на 60-65 и нагоре се дави.
общо взето това е подобрението.извън града него тествах засега.
преди малко така мотора го разгледах по отблизо.
оказа се че маркуча свързващ стъпковото моторче и гофрирания маркуч се напукал.
разглобих манифолда, с изолир бант минах хубаво маркуча.
смазах и почистих стъпковото моторче.на всеки маркуч сложих затягащисе скоби.
(на гофрето,на стъп. мот. на двата маркуча,на сервото,под манифолда един тънък.//)
освежих го колкото мога.изгорях на слънцето.
обаче забелязах че двата маркуча на масления клапан са изгорели и се ронят.
така и ги оставих че.....това остава за после.
как се затяга тази прожина?
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Дебитомер Данни
[list]как се затяга тази прожина?
Взимаш права отверка,законтряш на някой зъб и местиш зъбците по-посока на часовниковата стрелка.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Дебитомер Данни
Към авторът на темата:
Преди да пипаш и натягаш клапата вътре,оборотите нормални ли ти бяха-имам предвид от по-голямото количество въздух на празен ход накакви проблеми или само тръгването на 1-ва скорост?
Преди да пипаш и натягаш клапата вътре,оборотите нормални ли ти бяха-имам предвид от по-голямото количество въздух на празен ход накакви проблеми или само тръгването на 1-ва скорост?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Дебитомер Данни
BorisMW написа:Към авторът на темата:
Преди да пипаш и натягаш клапата вътре,оборотите нормални ли ти бяха-имам предвид от по-голямото количество въздух на празен ход накакви проблеми или само тръгването на 1-ва скорост?
да, преди нормални обороти бяха.
и сега са нормални. преди по дълго се изрязваше и тръгването беше по мудно.с малко газ удряше аванса ТАК ТАК ТАК ТАК ТАК почти да изгасне.
сега не удря и е по добре.
- piro
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 i
- Мечтае да кара: e46 330d
Re: Дебитомер Данни
BorisMW написа:[list]как се затяга тази прожина?
Взимаш права отверка,законтряш на някой зъб и местиш зъбците по-посока на часовниковата стрелка.
мерси много утре ще пробвам:)
- pinkopo
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 36
Re: Дебитомер Данни
Здравейте, някой може ли каже какво е положението на палеца на празен ход. Каква е разликата в регулиране от пружината и от палеца. Четох по темите, че пружината се натяга леко,защтото с времето отслабва, но много леко се мърда - само с 1-2 зъба.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Дебитомер Данни
pinkopo написа:Здравейте, някой може ли каже какво е положението на палеца на празен ход. Каква е разликата в регулиране от пружината и от палеца. Четох по темите, че пружината се натяга леко,защтото с времето отслабва, но много леко се мърда - само с 1-2 зъба.
при отворен дебитомер колата като работи на празни обороти положението на палеца-клапана е на положение 1(горе на снимката дето са от 1,2,3,....до 10)
а за разликата в регулирането на пружината е че като е слаба и запалиш колата,
клапана на дебитомера играе(отива и се връша)и сменя оборотите.,а малко като се затегне положението на клапана става по сигурно.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Дебитомер Данни
Тази тема за дебитомер може да ти е от полза, а в тази тема преди време metodi80 ми беше обяснявал стъпка по стъпка как да си измеря стойностите на моя дебитомер, резултатите са на втора страница.
- dimitar086
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: Асеновград
Re: Дебитомер Данни
имах проблем с един дебитомер от двигател м52б20, когато беше закачена буксата на дебитомера колата неискаше да пали, отворих дебитомера и видях че единият сензор които ,е като малко стъкалце е спукано, след това го премахнах затворих дебитомера и колата запали , та вапроса ми е дали дава правелна информаця, и изопщо дали варши работа, или се едно сам с откачена букса от дебитомера
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Дебитомер Данни
натягането на пружината не е ли най правилно да се направи на запален двигател и да се мери съпротивлението при различни обороти 
ако някой има 100% читав дебитомер може да направи експеримента ... така ще можем да си настроим по него и ние с по стари дебитомерчета

ако някой има 100% читав дебитомер може да направи експеримента ... така ще можем да си настроим по него и ние с по стари дебитомерчета

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани