Съветите за икономично шофиране на Shell
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Бясната простотия на Шел .. Единствено ме плаши това, че на няколко пъти чух от хора колко правилни са тези неща и как ги спазват ... направо се отчаях .. 

- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
BMW8 написа:Абе хора, кво спорите, все пак Шел продават гориво и нямат сметка ти да пестиш, защото ще купиш по малко бензин следващият път, когато си спестил, затва голяма част от съветите не стават за нищо, кво спорите![]()
И то един бензин (в моя случай дизел) продават .. зареждах известно време от Шел .. като си свалих филтера и ми причерня ..

- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
re
Аз лично, съм мн. доволен от качествата на горивото и на маслата на Шел!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Kristopher написа:Това е също толкова вредно за мотора колкото и карането в "лютеницата"!!!! Шел са Задници Не си карайте колите на прекалено ниски обороти и висока предавка,примерно на 4-та с 1200 оборота...При такива режими триенето в стените на цилиндъра е мн.голямо. Оптималните обороти са средните.
Това истина ли е
Карането с ниски обороти на висока предавка е лошо тогава и само тогава когато натоварването е голямо


Ако си пъплиш с равномерна газ на 5-та с 1500 оборота двигателя се износва доста по-малко в пъти от колкото на 2-ра с 4500 оборота

Вредно е когато натоварването е голямо - движите се на 5-та с 1000 оборота и настъпите до край газта


Както и форсирането на празен ход особенно във високи обороти е крайно нежелателно




Обосновава се с инерционните сили от първи и втори порядък на буталната група и взаимодействието им с газовата сила и съпротивителните сили по време на движение на автомобила!
Така че не форсирайте на светофара до 6500 и на горе да не се отпечата някое бутало на предния капак


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
е ми... да. по-добре няма как да се напише 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Съветите за икономично шофиране на Shell
Tender написа:Тука има нещо нередно. Първо ако свалиш разхода си от 6,5 на 4,5 /100 не е някакви си 3 лв ами си е 40% икономия (което според мен само от аеродинамика не може да се докара). И второ не са 3лв ами 4лв при това на всеки 100 км. Което за така споменатия тест от 10000 км прави има няма 400 лв икономия - което не е ниакак зле според мен.
Естествено, че не е от аеродинамиката. Ттрявба да си мнооооооооо тъп да караш 10000 км като не превишаваш 90-100, всеки път да пускаш по инерция, като тръгваш да изпреварваш да се гласиш поне от 300-400 метра за маневрата. И всичко това е правено когато у нас бензина беше левче, а в Съюза около 30 стотинки. Та я ми кажи каква икономия на пари са направили




- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
За оптимални обороти някой да е чувал?Много е вредно за износването на мотора карането на ниски обороти/абсолютно никаква икономия не може да се постигне така/,пускането по инерция е най-голямата тъпотия.От кола до кола пък каква разлика има...Който иска икономия да си вземе малолитражка
,най добре да се мята на велосипеда.И как се слагат под един знаменател BMW320 и PEUGEOT 106 примерно,тези от Shell за малоумници ли смятат клиентите си...

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: re
Ти май имаш акции тамАчо написа:Аз лично, съм мн. доволен от качествата на горивото и на маслата на Шел!

- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
mr_petroff написа:За оптимални обороти някой да е чувал?Много е вредно за износването на мотора карането на ниски обороти/абсолютно никаква икономия не може да се постигне така/,пускането по инерция е най-голямата тъпотия.От кола до кола пък каква разлика има...Който иска икономия да си вземе малолитражка,най добре да се мята на велосипеда.И как се слагат под един знаменател BMW320 и PEUGEOT 106 примерно,тези от Shell за малоумници ли смятат клиентите си...
1)За износването на мотора прочети мнението на Пенчев.
2)Пускането по инерция когато кажеш ти доказвам че има смисъл като става дума за икономия на гориво.Чист пример за това е моята кола така наречена от теб малолитражка 1.4.Стабилно каране 12л/100 , нормално каране 9-10л,пускане по инерция 7-8л

3)Малолитражката не дава гаранция за малък разход



Re: Съветите за икономично шофиране на Shell
TheBoss написа:M6 написа:...
7.Дръжте прозорците затворени, особено при шофиране с висока скорост. Вятърът, навлизащ в купето, намалява скоростта. За да компенсирате това, вие натискате по-силно газта и изразходвате повече гориво.
...
"Разбивачи на легенди" направиха опит: две еднакви коли, еднакво натоварени, изминаващи еднакво разстояние с еднаква скорост(90-100 км/ч). Едната с отворени всички джамове, другата - всичко затворено и климата пусната на 23 градуса. Резултатът - тази с отворените джамове гори по-малко.
И аз го гледах тва, те доказаха че колата с пуснат КЛИМА, гори по-малко
не обратното
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
пускането по инерция е много неправилно
пи4ове престанете с тая инерция. Обсъждано е ве4е
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14330&postdays=0&postorder=asc&start=45 Мнението на Постмана е ключовото
Колата се пуска на скорост и без газ и хар4и то4но- 0, null, niente, zero
. (стига да сте над 1300-1400 оборота)
пи4ове престанете с тая инерция. Обсъждано е ве4е

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=14330&postdays=0&postorder=asc&start=45 Мнението на Постмана е ключовото
Колата се пуска на скорост и без газ и хар4и то4но- 0, null, niente, zero

Re: Съветите за икономично шофиране на Shell
M6 написа:2.При ускоряване превключвайте на висока предавка, колкото е възможно по-рано. По-високата предавка при по-малка скорост подобрява разхода на гориво.
9.Избягвайте зарежданията на малки количества – горивото се изпарява при всяко отваряне на капачката на резервоара. Проверете дали капачката на резервоара е добре уплътнена.
10. Спазвайте дистанция – осигурете си достатъчно време за плавно спиране на автомобила.
Е на това му викам простотии. Защото:
- по т.2 може и да спестяваш гориво ама ебаваш мамата на двигателя
- по т.9 това с изпаренията е пълна глупост и си е жива пропаганда на ШЕЛ да се зарежда яко. Не че не зареждам яко и аз, ама да се говорят глупости за изпарения и загуба на гориво при малки зареждания, е вече прекалено!
- по т.10 ще кажа само, че се отнася за безопасното шофиране и няма нищо общо с разхода на гориво
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Разберете че дебита на малолитражката е доста ограничен , затова и не върви, а на повер двг-то си има достатъчно дебит и затва си и върви, той не компенсира мощноста с гориво (както прави малолитражката) а си има повер и затва може да има голяма варияция в разхода , но да не забравяме че всичко върви с бензин , което значи че и гори 

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани