шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е
здравейте ентусиасти, имам едно питане и бих искал да се консултирам как да постъпя и какво да направя. значи изпадна ми една кобилица и от там направих шлайфането на главата, сменени са клапани всички гарнитури. след ремонта колата на място работи като часовник но няма сила нито на газ нито на бензин. та въпроса ми е има ли някаква центровка на двигателя с която да се вдигне мощността на колата да върви със същата мощност както преди ремонта. Мотора е М43 1,6 1996 год.
Последна промяна Rudisan на 28 Юли 2011, 19:57, променена общо 1 път
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: шлайфане на глава
или не е зацепена ... или да не са напаснати клапаните както трябва ... 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: шлайфане на глава
Нещо не е както трябва. Това не е последица от шлайфа. Проверете добре къде бъркате.
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава
ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: шлайфане на глава
Ами би трябвало всичко да си е ок още след като мотора се сглоби. Просто някъде има нещо нередно. Какво е обаче... с приказки във форума няма как да открием.
Re: шлайфане на глава
Правих такъв ремонт на същият двигател, няма такъв филм че ще се оправи след някви км....Трябва да си е перфектно още от първото палене. След около 1000км мисля беше, само се донатягат болтовете на главата...Майсторите ти не ги разбират нещата...Бягай оттам.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: шлайфане на глава
Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта
Я свали свещите и откачи въздушния филтър и премери компресията на цилиндрите...и пак пиши.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: шлайфане на глава
Dpy написа:Правих такъв ремонт на същият двигател, няма такъв филм че ще се оправи след някви км....Трябва да си е перфектно още от първото палене. След около 1000км мисля беше, само се донатягат болтовете на главата...Майсторите ти не ги разбират нещата...Бягай оттам.
Значи прав си..като се прави нещо по главата не е проблем веднага като се запали и напълни повдигачите да се гази до прекъсвач/аз като правих мойта и си я тествах/,но когато се сменят примерно бутала,сигменти или биелни лагери тогава си иска разработка,но в неговия случай нещо не е наред с зацепването или главата има не добре напаснати клапани според мен и от там не стабилна работа/той споменава четири криви клапана и ако са сложени без напасване ето ти проблем/.Не изключвам и вариянт нещо по инсталацията да са забравили-не е лошо да си погледнеш температурните датчици дали не са объркани буксите колега,който си написал темата

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: шлайфане на глава
Аз, въпреки че уж не беше нужно, първите 3-4к км не вдигах над 3к оборота, че едно хубаво се бях охарчил и ми държеше влага
Влади е прав, задължително да и премерите компресията
Ако не са ги напасвали клапаните отново, ще са баси майсторите и чудото...

Влади е прав, задължително да и премерите компресията

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава
Dpy написа:Аз, въпреки че уж не беше нужно, първите 3-4к км не вдигах над 3к оборота, че едно хубаво се бях охарчил и ми държеше влага![]()
Влади е прав, задължително да и премерите компресиятаАко не са ги напасвали клапаните отново, ще са баси майсторите и чудото...
трето сваляне на глава ще е чудно. 1000 лв + отидоха до тук а сега и още едно сваляне. ако знаех че толкова ще излезе щхх да си взема цял двигател по мощен от някъде, по евтино щеше да е.
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: шлайфане на глава
как се мери компресия? извинявам се за невежеството но ми е интерсноvladi_a_i написа:Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта
Я свали свещите и откачи въздушния филтър и премери компресията на цилиндрите...и пак пиши.
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: шлайфане на глава
ами със специален уред които се навива на мястото на свеща
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: шлайфане на глава
Dpy написа:Аз, въпреки че уж не беше нужно, първите 3-4к км не вдигах над 3к оборота, че едно хубаво се бях охарчил и ми държеше влага![]()
Влади е прав, задължително да и премерите компресиятаАко не са ги напасвали клапаните отново, ще са баси майсторите и чудото...
При мен хубавото беше,че с купуването на оборудвана глава/това с всички капаци/ избих ремонта и разпродадох частите,а мойта отиде на фторични/горката беше много зле/,а майстора ми беше приятел та минах тънкана и му помагах разбира се,та съм супер доволен


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: шлайфане на глава
Rudisan написа:Dpy написа:Аз, въпреки че уж не беше нужно, първите 3-4к км не вдигах над 3к оборота, че едно хубаво се бях охарчил и ми държеше влага![]()
Влади е прав, задължително да и премерите компресиятаАко не са ги напасвали клапаните отново, ще са баси майсторите и чудото...
трето сваляне на глава ще е чудно. 1000 лв + отидоха до тук а сега и още едно сваляне. ако знаех че толкова ще излезе щхх да си взема цял двигател по мощен от някъде, по евтино щеше да е.
То не стига че не разбират твойте, ама и яко брулят...Имах духната гарнитура и пукната глава. Смених всички гарнитури по главата+гумички и незнам още кво. Шлайфане и лепене на главата и няколко проверки в газова камера, напасване на клапаните, части + труд ми стъпа 480 лв. Като почнах ремонта, не се знаеше за пукната глава и щеше да ми стъпи към 300лв., ако знаех че ще е повече, щях да сменя маторо.
Върви да ти замерят в друг, неутрален сервиз...не е скъпо, 10-ина 20лв. ще ти вземат.

Последна промяна Делян на 06 Юли 2011, 23:01, променена общо 1 път
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани