M52B28 два проблема..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
M52B28 два проблема..
Единия е следния - до снощи маслото беше много тънко (мотора влезе в коша преди 2 дена), и ми чаткаха повдигачите. Днес сложих 10В40 и млъкнаха, но чух друг шум - нещо като такъркане на дизел, ама тихо такова. От какво пък може да е това ? Другото странно нещо - източих 8 литра масло
а налях само 6... Мерихме компресия снощи с тънкото масло - компресомер до 11, удари прекъсвач
на всички цилиндри, в смисъл над 11. Колко точно не е ясно. Не пуши мотора, освен черно при много газ. Върви добре. От време на време на свободна потрепва.
Другото - сякаш му спира горивото на 5800 оборота. По-нагоре неще. Но не удря прекъсвач, просто прекъсва, пак вдига обороти и пак прекъсва...До тук само маслен филтър + масло съм сменил, гарнитура на капака на клапаните, бенз. филтър е ок, щото го карах до преди 4 дена без проблеми. Помпата на 1.8ис и 2.8 е една и съща. Едната от свещите сякаш не беше работила добре - цялата и резба беше черна, както и електродите. Лулите от долу бяха малко като изядени - в смисъл имат гумени пръстенчета накрая си и те бяха поизронени.
Утре съм на диагностика.
Приемам всякакви идеи и съвети, че ръснах една камара пари за уж хубав мотор, а тя ква стана..


Другото - сякаш му спира горивото на 5800 оборота. По-нагоре неще. Но не удря прекъсвач, просто прекъсва, пак вдига обороти и пак прекъсва...До тук само маслен филтър + масло съм сменил, гарнитура на капака на клапаните, бенз. филтър е ок, щото го карах до преди 4 дена без проблеми. Помпата на 1.8ис и 2.8 е една и съща. Едната от свещите сякаш не беше работила добре - цялата и резба беше черна, както и електродите. Лулите от долу бяха малко като изядени - в смисъл имат гумени пръстенчета накрая си и те бяха поизронени.
Утре съм на диагностика.
Приемам всякакви идеи и съвети, че ръснах една камара пари за уж хубав мотор, а тя ква стана..

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B28 два проблема..
11 компресия нещо малко ми се види.. мойта като взех мотора беше 14, после дадох 1000лв за части и Сони ми я напрай на 13
Тропането може да е от разхлабен изпускател или разкачена керамика на свещ.
С 10W-40 ако караш 28-ца кво да ти кажа.. закво изобщо го слагаш

Тропането може да е от разхлабен изпускател или разкачена керамика на свещ.
С 10W-40 ако караш 28-ца кво да ти кажа.. закво изобщо го слагаш

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: M52B28 два проблема..
Нищо си му няма на маслото,и без това дават спокоино да караш с такова.
Ама що е източил 8 кила,отде тея 2 литра горница.Дюзи нещо ли отичат ,кво става.
Има колеги дето разбират на тия мотори ,помогнете на момчето
Ама що е източил 8 кила,отде тея 2 литра горница.Дюзи нещо ли отичат ,кво става.
Има колеги дето разбират на тия мотори ,помогнете на момчето
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 два проблема..
bum_bum компресомера беше до 11, просто не можа да отчете акуратно, защото показа максимума на уреда.
Едната от свещите не беше наред.
Едната от свещите не беше наред.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: M52B28 два проблема..
Тракане наподобяващо работа на дизел, може да има , вследствие на разбита водна или хидравлична помпа. Ако не е от това се насочете към двигателя, но това е по-малко вероятно.
За това че не стига крайни обороти, вижте да не би колата да е в авариен режим, вследствие на накачествено трансплантиране, тук в форума много народ са испитали това явление при слагане на м52
За това че не стига крайни обороти, вижте да не би колата да е в авариен режим, вследствие на накачествено трансплантиране, тук в форума много народ са испитали това явление при слагане на м52
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 два проблема..
Имаше ASC мотора (тракшън контрол) с цяла една отделна 4 пинова букса за него, но не сме го закачали никъде. Писах снощи на алекс матрицата и той ми спомена нещо за тракшъна и чакам отговор и от него. Това във връзка с прекъсването на 5800 оборота.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: M52B28 два проблема..
Гаранция не е вързан...,пък потропването не е изключено да е от ваноса...!


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: M52B28 два проблема..
bum_bum написа:Вързахте ли кабела за скоростта към таблото?
Гаранция 4е не е..и при моята трансплантация имах сь6тиа проблем и като пуснахме кабел от буксата до бу6оните до дифа и се оправи не си спомням кои пин бе то4но по късно 6те проверя и 6те пи6а,съ6то така искам да добавя към колегата пуснал темата..да направи 1,2 кръг4ета с колата да навърти 2,3 км и да я пробва да я изфорсира до прекъсва4,наскоро имах странна слу4ка която не ми се бе слу4вала до сега,бяхме си направили малко сбир6тайн и редихме прекъсва4ите та като доиде моя ред първите 1,2 пъти се изфорсира и след това влезе в някакъв авариен режим и прекъсвае на 4500 а в движение като тръгнах после се оправи,каква е вероятноста бубините да не са в ред и да прекъсва в 4500?
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 два проблема..
Не беше закачен, сега уж е, ама е все така. Дано утре като ми изчистят грешките да се оправи. Или не сме го уцелили
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: M52B28 два проблема..
Ако сте го поставили, където трябва, веднага след като потеглиш еко-ту излиза от аварийния режим и след опредлен пробег км. грешките се самопочистват стига да не се "набият" наново



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 два проблема..
Дам от него беше
оправи се. Сега остана да го накарам да спре да прекъсва

- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: M52B28 два проблема..
Бубините проверихте ли ?под дебитомера някои 28ци имат една клапичка малка провери ли дали са закачени маркучите и буксата за нея всички букси като цяло закачени ли са ?
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 два проблема..
Как се проверяват бубини ? Тя прави следното - на бензин на свободен ход потрепва мотора и малко мени обороти - диагностиката показа грешка записана от единия knock сензор, и вчера като сложих газ, почна да се усеща още повече и то все от 1000 до 2500 оборота, когато си пожелае. Във високите се изчиства
Свещите са нови, другата седмица ще сменя и лулите, понеже в края ми се струват поизронени и изпечени


Свещите са нови, другата седмица ще сменя и лулите, понеже в края ми се струват поизронени и изпечени
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B28 два проблема..
Е като дава грешка на тоя датчик що не го погледнеш.. ако не са кабелите го смени. Ако е дал фира и не може да чете от него връща аванса яко по таблици за да е сигурно, че нямаш детонации.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани