за 518-ka
Модератор: Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: за 518-ka
kemakozeE36 написа:VARBAN написа: Хубавото е ,че М40 търпи добре и обикновена газова инсталация.
Това не мога да го повярвам.Или не я караш или скоро си сложил газ.М40 с плочка пред дебитомера е просто смърт за него.Понеже аз имах такова чудо и нищо хубаво не видях от него.Може и да греша, но едно 60 на сто от М40 с плочки имат доста сериозни проблеми с празния ход и не само с него
Щото са им прекрасни газовите уредби затова
 .. Хубав изпарител сложен до дросела , а не 1 метър маркуч за входяща газ и всичко е ок.
 .. Хубав изпарител сложен до дросела , а не 1 метър маркуч за входяща газ и всичко е ок.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- kemakozeE36
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: за 518-ka
JIKI_RACER написа:kemakozeE36 написа:VARBAN написа: Хубавото е ,че М40 търпи добре и обикновена газова инсталация.
Това не мога да го повярвам.Или не я караш или скоро си сложил газ.М40 с плочка пред дебитомера е просто смърт за него.Понеже аз имах такова чудо и нищо хубаво не видях от него.Може и да греша, но едно 60 на сто от М40 с плочки имат доста сериозни проблеми с празния ход и не само с него
Щото са им прекрасни газовите уредби затова.. Хубав изпарител сложен до дросела , а не 1 метър маркуч за входяща газ и всичко е ок.
Да де то има значение и кой е правил газовата.При мен в случая най-вероятно е бил някой дето до тогава само на лади и москвичи е слагал.Просто беше некадърна работа

Re: за 518-ka
Разгледах колицата по обстойно и се отказах защото си има повечко работа по нея.Предполагам някога е имала удар и задния калник доста ръжда е тръгнала.Задницата така да се каже малко беше разкрачена (най-вероятно ботушите са смяна).От към мотор относителна работа,но имаше лек теч на масло и повдигачите се чуваха.
Иначе колата беше пълен пакет екстри,само на бензин.
Като цена в момента можех да си позволя,но си има работа и + застраховки,данъци и т.н. ще се оскъпи.По принцип идеята ми беше да не е всекидневен автомобил,но всъщност точно в такъв щеше да се превърне.
И наистина усеща се разликата в сравнение с 6 цилиндровия мотор,дори в началото по звука още.
Живот и здраве в бъдеше се надявам да се присъедня към семейството на 5-та серия.
Благодаря за отзовалите се!
			Иначе колата беше пълен пакет екстри,само на бензин.
Като цена в момента можех да си позволя,но си има работа и + застраховки,данъци и т.н. ще се оскъпи.По принцип идеята ми беше да не е всекидневен автомобил,но всъщност точно в такъв щеше да се превърне.
И наистина усеща се разликата в сравнение с 6 цилиндровия мотор,дори в началото по звука още.
Живот и здраве в бъдеше се надявам да се присъедня към семейството на 5-та серия.
Благодаря за отзовалите се!
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!
		за 518-ka
140 000 км без ремонт без теч не съм състезател и напълно ме устройва колицата .... апък хаиде да сме малко реалисти като чувам коментари /бягаи на далеч/ по добре читаво 518 отколкото смляно 520  или пък коментари за изпреварване
 или пък коментари за изпреварване  как и се молиш
 как и се молиш  да не забравяме че разликата между нормалната 520 /без ванус 130 / и 518 /115/  е само 15 коня осезаема разлика бих казал е повечето звука на 20-ката
 да не забравяме че разликата между нормалната 520 /без ванус 130 / и 518 /115/  е само 15 коня осезаема разлика бих казал е повечето звука на 20-ката  отколкото така наречения гоооооолям вървеж
 отколкото така наречения гоооооолям вървеж  но както и да е въпрос на вкус
  но както и да е въпрос на вкус  всеки сам решава какво да кара и колко да си вади от джоба за това
 всеки сам решава какво да кара и колко да си вади от джоба за това 
			
		 или пък коментари за изпреварване
 или пък коментари за изпреварване  как и се молиш
 как и се молиш  да не забравяме че разликата между нормалната 520 /без ванус 130 / и 518 /115/  е само 15 коня осезаема разлика бих казал е повечето звука на 20-ката
 да не забравяме че разликата между нормалната 520 /без ванус 130 / и 518 /115/  е само 15 коня осезаема разлика бих казал е повечето звука на 20-ката  отколкото така наречения гоооооолям вървеж
 отколкото така наречения гоооооолям вървеж  но както и да е въпрос на вкус
  но както и да е въпрос на вкус  всеки сам решава какво да кара и колко да си вади от джоба за това
 всеки сам решава какво да кара и колко да си вади от джоба за това 
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
