По-малко цилиндри, по-нисък разход
Модератор: Общи модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Не четеш внимателно - турбомотора на Ф1 е много пиков и "остър" - на 7000об/мин е правел 450 коня, а на 8000 е правел около 820 коня. Представи си подобен по характеристики мотор в градска кола - това няма каране...
alx е прав - с напредването на модерната електроника успяха да укротят турбините и да ги направят подходящи за градско ползване
alx е прав - с напредването на модерната електроника успяха да укротят турбините и да ги направят подходящи за градско ползване

Si non confectus, non reficiat.
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Zagy написа:Не четеш внимателно - турбомотора на Ф1 е много пиков и "остър" - на 7000об/мин е правел 450 коня, а на 8000 е правел около 820 коня. Представи си подобен по характеристики мотор в градска кола - това няма каране...
alx е прав - с напредването на модерната електроника успяха да укротят турбините и да ги направят подходящи за градско ползване
самата истина... аз 97-ма имах такава кола- една от първите (може би дори първата) 2jz с т88 турбо... примерно 300 коня на 4000, 400 на 6000, 700 на 7500, 1000 на 9000к... това беше първата кола с която се размазах като за последно... сега в ретроспект- тази кола нямаше каране като решиш да я натискаш... имаше две положения - под 4000-5000 оборота и над тях и... гледай да си се премерил в хоризонта правилно в някое празно място... ем мога да карам що годе...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
kirililiev написа:не,при полужение че вадят 1500 коня от 1,5- 70-десете години и даже изкарва едно състезание,смятай 10 години по късно какво могат да сложат в кола
е тука се изложи... то слагането на духалка е лесно- щом всеки с желание и някой лев успява значи не е толкова сложно... ама едно е да го направиш в гаража за себе си, друго е да го слагаш на колите в завода- ако успееш добре, ако се издъниш става грозна картинка... щом едва последните години почнаха масово да слагат духалки на бензинов мотор значи има причини и alx е прав- лесно е да се сложи, по-трудно е колата да се кара лесно с тая духалка...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
ms написа:kirililiev написа:не,при полужение че вадят 1500 коня от 1,5- 70-десете години и даже изкарва едно състезание,смятай 10 години по късно какво могат да сложат в кола
е тука се изложи... то слагането на духалка е лесно- щом всеки с желание и някой лев успява значи не е толкова сложно... ама едно е да го направиш в гаража за себе си, друго е да го слагаш на колите в завода- ако успееш добре, ако се издъниш става грозна картинка... щом едва последните години почнаха масово да слагат духалки на бензинов мотор значи има причини и alx е прав- лесно е да се сложи, по-трудно е колата да се кара лесно с тая духалка...
Абе не мисля, че се е изложил... само гледай догодина при завръщането на турбомоторите във Ф1 какво чудо ще е... 1.6 литра с поне сегашните мощности (800+ катъра).
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Абе не мисля, че се е изложил... само гледай догодина при завръщането на турбомоторите във Ф1 какво чудо ще е... 1.6 литра с поне сегашните мощности (800+ катъра).
- ебати трагедията



Ферари до колкото знам са категорично против това и май се готвят за бойкот .
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Абе не мисля, че се е изложил... само гледай догодина при завръщането на турбомоторите във Ф1 какво чудо ще е... 1.6 литра с поне сегашните мощности (800+ катъра).
- ебати трагедията![]()
И преди е бил малък мотора , но поне е бил Ве6 сега с тва Р4
![]()
Ферари до колкото знам са категорично против това и май се готвят за бойкот .
Моторите ще са V6 турбо 1.6 литра.
Не е лесно да се кара кола с 7000 оборота и страшен надув. Из тубата има страшно много клипчета на гаражни изпълнения от малките мотори със здрави карантии, които си правят заводските коне до към 4000 оборота и тогава чак спуулва турбото, а като цяло са примерно 700 коня... Загледайте как се кара такава кола. За мен е нереално готино да имаш такова животно, но не става за каране освен за направо...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Моторите ще са 1600cc R4 ...
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Моторите ще са 1600cc R4 ...
http://formula1.sportal.bg/news.php?id=12659
нещата отиват към V6
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Те и драгаджийките са точно такива - примерно прекъсвача е на 7500, до 5500 няма никой и после идва лавината от коне и нютони... и се карат само в диапазона 5500-7500.
Si non confectus, non reficiat.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Roman 1 написа:acho.rs написа:Моторите ще са 1600cc R4 ...
http://formula1.sportal.bg/news.php?id=12659
нещата отиват към V6
дааа, педалите от Ферари ревнаха, че те редови мотори нямали в гамата си и нямали опит та затова минаха на В6... сега чакам да ревнат за нещо друго, щото те и В6 нямат, а и с духалки май нямат опит

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
ms написа:Roman 1 написа:acho.rs написа:Моторите ще са 1600cc R4 ...
http://formula1.sportal.bg/news.php?id=12659
нещата отиват към V6
дааа, педалите от Ферари ревнаха, че те редови мотори нямали в гамата си и нямали опит та затова минаха на В6... сега чакам да ревнат за нещо друго, щото те и В6 нямат, а и с духалки май нямат опит
Имат, имат... а смятай в момента във развойните центрове каква трескава подготовка кипи

Само се дразня, че като дават конете не слагат и буста, на който са постигнати...
Последна промяна Zagy на 30 Юни 2011, 22:24, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Имат много сериозен опит с духалки , и ревнаха заради звука най-вече . Все пак това е отличителна черта на Ферари и изобщо на Формула 1 и надали ще е голям кефа от пърденето на 4 цилиндрова машина .
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Имат много сериозен опит с духалки , и ревнаха заради звука най-вече . Все пак това е отличителна черта на Ферари и изобщо на Формула 1 и надали ще е голям кефа от пърденето на 4 цилиндрова машина .
ти чувал ли си турбо на 4 бара как звучи? няма да ти липсва звука на атмосферката... гарантирано е...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Е защо се хванахте за формулата веднага..
имах предвид един малък 4цил мотор 1.8 примерно със турбо на малко налягане за 150кс. да речем, или двулитров със същата мощност, а не някакви 500коня на 9000об. мисля че колегата kirililiev искаше да каже, че щом 70-те са направили мотор с такива характеристики, то средата на 90-те да речем(25г. по късно) спокойно е можело да се разработи хубав турбо/компресорен мотор който да е предназначен за градско каране..да е по икономичен и лек от М50б20 и да върви по хубаво от него, и според мен не е причината че не можели да управляват турбината, а е друга но каква..
Да вземем за пример компресорните моторетки на мерцедес след 95-та, и малките и големите мотори са икономични за конете си и се карат доста приятно в града, докато баварците постигат почти същите резултати със атмосферни мотори, което означава, че са доста напред с технологийте и едвали един турбо/компресор е бил някакъв проблем по онова време като се знае какви огромни средства са влагали в отделите за изследване и изучаване на новите технологий. И все пак си мсиля, че един S62, който е мислен доста преди 98-ма е два пъти по сложен и е с повече технологий от един обикновен турбо/компресорен мотор..


Да вземем за пример компресорните моторетки на мерцедес след 95-та, и малките и големите мотори са икономични за конете си и се карат доста приятно в града, докато баварците постигат почти същите резултати със атмосферни мотори, което означава, че са доста напред с технологийте и едвали един турбо/компресор е бил някакъв проблем по онова време като се знае какви огромни средства са влагали в отделите за изследване и изучаване на новите технологий. И все пак си мсиля, че един S62, който е мислен доста преди 98-ма е два пъти по сложен и е с повече технологий от един обикновен турбо/компресорен мотор..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Ми те казаха - турбото от 70те години няма нищо с това днес .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани