БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
Модератор: Общи модератори
- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
Бъдещето се очертава хубаво - една турбинирана за града и едно М5 V10 за уикенда 

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
сега е момента на Е36-ците да им се вдигне цената
да живеят атмосверките
да живеят атмосверките

- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
еваларка. сега 10 години турбо бензин. след 10 години само електромери.
ПС:ерата на турбобензина започна преди 5 години.
ПС:ерата на турбобензина започна преди 5 години.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
Хаос написа:-ми то нужни ли са още причини за преминаването от NA -> forced induction?, изброените са предостатъчни
според мен причината това да не се случи по-рано е елиминирането на лага до колкото е възможно. все пак bmw се опитват да правят коли с определени характеристики, не просто да вадят коне и икономия. исторически погледнато те много добре знаят как се правят турбо двигатели.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
Да попитам при следната ситуация:
Е39 М5 е с 5 литров двигател и има 400 конски сили и 500Nm при 3800 оборота
F10 550i е с 4.4 литров двигател и има 407 конски сили и има 600Nm в диапазона 1750-4500 оборота.
500te NM може да са на 3800 но 480 от тях ги имаш на 2000

според мен причината това да не се случи по-рано е елиминирането на лага до колкото е възможно. все пак bmw се опитват да правят коли с определени характеристики, не просто да вадят коне и икономия. исторически погледнато те много добре знаят как се правят турбо двигатели.
- прав си . Но тва исторически погледнато - ако визираш БМВ 2002 до колкото знам е имало доста проблеми с турбото и най-вече разхода на бензин и ... масло

Последна промяна acho.rs на 30 Юни 2011, 21:32, променена общо 1 път
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
acho.rs написа:Да попитам при следната ситуация:
Е39 М5 е с 5 литров двигател и има 400 конски сили и 500Nm при 3800 оборота
F10 550i е с 4.4 литров двигател и има 407 конски сили и има 600Nm в диапазона 1750-4500 оборота.
500te NM може да са на 3800 но 480 от тях ги имаш на 2000И след като в крайна сметка правят едни коне , значи и бягат еднакво . Или да те питам в обратен ред - защото като едното има толкова повече нютони в толкова по-ниски обороти , двете коли бягат наравно (ако Е39ката не е изтормозена , което е доста вероятно) .
Гледай и теглото бре

Si non confectus, non reficiat.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
имат една и съща максимална скорост... бягат наравно може би от място до 100... на доускорение колкото и скорости да връщаш, турбото ще те направи смешен
щото забравяш, че и този в турбото може и той да връща скорости май...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
Именно - глей теглото - турбо мотора винаги тежи повече , ако е печка да не говорим - направо слон 

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
acho.rs написа:Именно - глей теглото - турбо мотора винаги тежи повече , ако е печка да не говорим - направо слон
на доускорение теглото играе малка роля... ускорението просто е достатъчно слабо че теглото да не е толкова важно колкото примерно нютоните/ червената линия (конете), предавките и челното...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
steeN написа:имат една и съща максимална скорост... бягат наравно може би от място до 100... на доускорение колкото и скорости да връщаш, турбото ще те направи смешенщото забравяш, че и този в турбото може и той да връща скорости май...
Тук имаш голяма разлика в годините и състоянието на двете коли . Тва 4,4 би-турбо го мери с нещо 6 литрово американско например . И турбото да връща предавки , ама тва не го прави много по-ефективно , щот те до 5000 оборота (общо казано дърпат) после забавят , за разлика от атмосферките .
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
F10 550xi viewtopic.php?f=19&t=256018 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
alx написа:acho.rs написа:Именно - глей теглото - турбо мотора винаги тежи повече , ако е печка да не говорим - направо слон
на доускорение теглото играе малка роля... ускорението просто е достатъчно слабо че теглото да не е толкова важно колкото примерно нютоните/ червената линия (конете), предавките и челното...
- да де ама играе роля при спирането , напречното ускорение и цялостното поведение на колата . Вероятно 550и е по-бързо от Е39 М5 (по-ново 10 години все пак), но не ми се вярва Ф10ка да направи 300+ по ГПС .
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
Примерно сегашното Камаро му е в категорията като коне и е с 6+ литра мотор - ускорението е почти еднакво по спомен. Но Камарото мисля е по-леко, но въпреки това смятам, че на доускорение ще яде бой...
Si non confectus, non reficiat.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
F10 с колко скорости е 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(
Май 7.
Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани