Проблем с климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
Проблем с климатик
Значи проблема е следния преди да сменя двигателя по колата всичко си работеше без проблем по климатика. След смяната на двигателя климатика не иска да тръгне, единственото нещо което е сменено по цялата система е компресора. Компресора го проверих с директен ток и си работи, фреон също има в системата 850гр. и двете букси им правя мост, от едната се включва перката на първа степен, а от другата на втора. Проблема е че не идва ток до компресора, а и бушоните и релета са ок също. Вече се изчерпах откъм идей, единственото което ми идва на ум е че аз съм климатика с врътките а донора е дигитална клима.
- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
Re: Проблем с климатик
To излиза че няма захранване до компресора ама аз тва си го знам и без диагностика. Проблема е времено решен с допълнително реле и взето управление от релето на перката и сега си работи както трябва. Обаче някой ако може да ми каже кой пин излиза от управлението към релето на компресора за да го направя като хората след време, ще съм много благодарен
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Проблем с климатик
Управлението подава сигнал към ЕКУ-то и то пуска вентилатора и компресора, а тоя сигнал не можеш да го използваш 
За тва ти казвам че на диагностика може да излезе нещо, принципно тея неща ги хваща

За тва ти казвам че на диагностика може да излезе нещо, принципно тея неща ги хваща

- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
Re: Проблем с климатик
E нали това казвам грешката която дава е че няма връзка между управлението и компресора. И като казвам управление нямам предвид панела с копчетата а модула на климатроника IHKR майче се казваше, еку-то не управлява климатика 

- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Проблем с климатик
тя хубаво е с 850 гр. ама дали трябва да е толкова , щото ако не е достатъчно налягането на фреона няма да тръгне ,провери двата датчика на детрихадратора или там както му викат перостат или ... - под десния фар. Екюто ,няма връзка ,то единствено повишава оборотите на празен ход
Последна промяна daka1972 на 27 Юни 2011, 22:34, променена общо 1 път
- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
Re: Проблем с климатик
Фреона е 825гр и толкова го давали по каталог а в първия пост съм написъл че датчика си е ок(пробвал съм го). То и проблема вече го отстаних ама малко по български, интересува ме от въпросното управление IHKR кой пин на коя букса е управлението на компресора което отива до релето там се губи връзката.
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Проблем с климатик
и на двата компресора гр. е един и същ ли? ,, що си ги сменил.. В аутодатата я има схемата и номерата на пиновете
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Проблем с климатик
doberman66 написа:E нали това казвам грешката която дава е че няма връзка между управлението и компресора. И като казвам управление нямам предвид панела с копчетата а модула на климатроника IHKR майче се казваше, еку-то не управлява климатика
Ай щом си толко сигурен в писанията си..... нали мотора ти е 2.8?
Извади си ЕКУ-то и премери с един мултицет от пин номер 74 на буксата за ЕКУ-то до това реле К143 което е за компресора на клема 86 дали има връзка? Ако няма връзка пусни един кабел да напрайш връзка и да видим дали няма ти тръгне компресора!!!! Кабела е черен със синьо!!! Разгледай и някоя схема преди да бъдеш толко сигурен че ЕКУ-то не управлява компресора и вентилатора!!! И се чуди защо от управлението на климатика има два извода до ЕКУ-то на мотора? Ако е само да вдигне оборотите не е ли нужен само един кабел? А от ЕКУ-то на мотора що ли излизат 3 кабела за релета за вентилатори и компресор? Сигурно само да получава инфо че е включен

- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
Re: Проблем с климатик
Да колега мотора е 2.8 това което казваш можеше и по рано да го кажеш, а и аз не споря казвам това което са ми казали от 2 дена обикалям по майстори и никой от тях не спомена ЕКУ в цялата работа. Тези дни ще пробвам това което казваш (мерси за инфото) дано да си прав а схеми нямам от къде да видя единствената схема която дамерих е на руски и на нея от IHKR модула отива кабел към релето на компресора. А и като я закачихме даваше грешка в IHKR няма връзка с компресора
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с климатик
Ако си минал от 4 на 6 цилиндъра и си сменил ЕКУто имай напредвид, че ел. схемата за цялата климатична с-ма е различна. Аз наскоро правих една инсталация и установих, че има 4 начина на вързване.
Според годината и според цилиндрите. Ако си сменил екуто с по-ново. напр. ако ако стария двигател то е 94та год и си сложил 98ма дори 4 цил. да е се вързва климатика по др. начин, ако е от автоматик пак има разлика. Ако е 6 цил. пак има 2 на4ина на вързване, ако пък е била автоматик колата от която си взел двигателя пак е различно.
Пиши какъв ти е бил стария двигател, с авт. или ръчна ск. кутия си и коя год ти е двигателя.
и пиши с кое управление си, с дигитално или с врътките
Според годината и според цилиндрите. Ако си сменил екуто с по-ново. напр. ако ако стария двигател то е 94та год и си сложил 98ма дори 4 цил. да е се вързва климатика по др. начин, ако е от автоматик пак има разлика. Ако е 6 цил. пак има 2 на4ина на вързване, ако пък е била автоматик колата от която си взел двигателя пак е различно.
Пиши какъв ти е бил стария двигател, с авт. или ръчна ск. кутия си и коя год ти е двигателя.
и пиши с кое управление си, с дигитално или с врътките
- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
Re: Проблем с климатик
Така отново сме в изходно положение, побългаряването от "майстора" даде своя резултат. Компресора не е изключил когато трябва дигнало е голямо налягане и едната дюза е избила и фреона отиде на вятъра. Премерих това което ми каза колега 74пин на ЕКУ-то (черно и синьо) и до релето кабела не е прекъснат което означава че самото ЕКУ не подава сигнал. Мисля че приключих с "майсторите" и сам ще мъча проблема. Значи колата преди смяната беше 318ис 12месец 94г. а мотора е м52б28 мисля че 97г. и двете си бяха с ръчни скорости, давайте идей какво да правя. Къде да търся проблем?
- DoBeRMaNa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 12.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Е46 330xi
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани