Отваряне скоростна кутия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Отваряне скоростна кутия
Колеги някой знае ли какъв е точно начина за разделянето на кожуха от секцията с валовете.
Значи развил съм всичките болтове,отлепя около 1 сантиметър и край.
Не можах да намеря инфо.
Значи развил съм всичките болтове,отлепя около 1 сантиметър и край.
Не можах да намеря инфо.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Отваряне скоростна кутия
Ако наистина си развил всичко необходимо за да се разцепи кутията, взимаш дървено трупче, подлагаш го на първичния вал, някой друг хваща кожуха на скоростите, повдигате ги малко от земята и с по-ръзък удър с чука по трупчето излизат супер мазно.Добре е да има и трети човек да подържа долната част на скоростите, щом ви е за първи път, че да побебсате нещо.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Отваряне скоростна кутия
Интересна тема и аз ще разглабям сега скорости за да видя защо вият , но при мен няма да се внимава 

I'm slowly drifting


- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Отваряне скоростна кутия
не знам какво имаш в предвид всичко необходимо
развил съм къде що има болчета по кутията освен фланеца на опашката и механизма за превключване на скоростите.
Точно това с трупчето съм се опитвал може би към 30 минути як бой.После вземах мек избивач който е от бронз и с него як бой като
2 ри човек държеше кутията подпряна на едни стълби та да не му тръпне в ръцете.
Резултат= 1см.
развил съм къде що има болчета по кутията освен фланеца на опашката и механизма за превключване на скоростите.
Точно това с трупчето съм се опитвал може би към 30 минути як бой.После вземах мек избивач който е от бронз и с него як бой като
2 ри човек държеше кутията подпряна на едни стълби та да не му тръпне в ръцете.
Резултат= 1см.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Отваряне скоростна кутия
...по-голям чук и по рязък удър...



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Отваряне скоростна кутия
Борис_Малинов написа:...по-голям чук и по рязък удър...![]()

а освен болтовете на корпуса кои други трябва да се развият
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
Re: Отваряне скоростна кутия
"освен фланеца на опашката и механизма за превключване на скоростите"
Извинявай, ама този механизъм за скоростите не трябва ли най-напред той да се свали? Не съм разглобявал скоростна кутия на BMW, ама ако е това което предполагам механизма за превключване е с вилки управляващи зацепването на зъбните колела. Та тези вилки сега Ви пречат.
Извинявай, ама този механизъм за скоростите не трябва ли най-напред той да се свали? Не съм разглобявал скоростна кутия на BMW, ама ако е това което предполагам механизма за превключване е с вилки управляващи зацепването на зъбните колела. Та тези вилки сега Ви пречат.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Отваряне скоростна кутия
Chapai написа:"освен фланеца на опашката и механизма за превключване на скоростите"
Извинявай, ама този механизъм за скоростите не трябва ли най-напред той да се свали? Не съм разглобявал скоростна кутия на BMW, ама ако е това което предполагам механизма за превключване е с вилки управляващи зацепването на зъбните колела. Та тези вилки сега Ви пречат.
не това което аз искам е да отделя кожуха този в които седи съединителя и аксиалния лагер от секцията с валовете а лoстовия механизъм си остава към секцията с валовете и при евентуален демонтаж на валовете тогава вече се сваля лостовия
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- todor kerin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: С 45-ти номер
Re: Отваряне скоростна кутия
Освен болтовете на кожуха,има е фиксатори,който също трябва да се развият.
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Отваряне скоростна кутия
Значи първо си написал
После...
Искаш да свалиш кутията от двигателя или искаш да я разцепиш на две? Защото по второто цитиране разбрах че ще сменяш съединител или нещо от сорта.
dangerous написа:някой знае ли какъв е точно начина за разделянето на кожуха от секцията с валовете.
После...
dangerous написа:не това което аз искам е да отделя кожуха този в които седи съединителя и аксиалния лагер от секцията с валовете а лoстовия механизъм си остава към секцията с валовете и при евентуален демонтаж на валовете тогава вече се сваля лостовия
Искаш да свалиш кутията от двигателя или искаш да я разцепиш на две? Защото по второто цитиране разбрах че ще сменяш съединител или нещо от сорта.

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Отваряне скоростна кутия
искам да сменя лагера на първичния вал
това за съединителя,исках да обясня на колегата коя от коя част искам да отделя явно съм създал объркване
искам да сцепя кутията с брадвата на две
това за съединителя,исках да обясня на колегата коя от коя част искам да отделя явно съм създал объркване
искам да сцепя кутията с брадвата на две
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Отваряне скоростна кутия
todor kerin написа:Освен болтовете на кожуха,има е фиксатори,който също трябва да се развият.
и кои точно са те ако може по-конкретно

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Отваряне скоростна кутия
хмммм
а случайно да има зегерка на първичния вал под семеринга който е в кожуха
питам защото гледам в реалоема дават да има такива елементи пък не ми се прецаква семеринга напразно,че е здрав
а случайно да има зегерка на първичния вал под семеринга който е в кожуха
питам защото гледам в реалоема дават да има такива елементи пък не ми се прецаква семеринга напразно,че е здрав
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Отваряне скоростна кутия
отгоре върху секцията с валове има едно мъничко капаче с две болчета продълговато ще го видиш
дръж го да не фръкне че има 3 пружини под него които натискат мисля топчета(съчми) ако не се лъжа

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Отваряне скоростна кутия
Долните редове важат само за кутий Getrag
Демонтираната от автомобила кутия се поставя на стенд или монтажна маса.Маслото трябва да се източи.
-Освобождава се пружината на вилката и се свалят аксиалния лагер заедно с вилката и водещата втулка която е захваната с 4 болта м6.
-Изважда се семерингът на лагера на първичния вал и се изважда застопоряващия пръстен на лагера
-отвиват се два болта намиращи се от лявата страна на кутията,закрепващи оста на междинното зъбно колело за заден ход
-сваля се капака на фиксаторите и с помоща на магнит се изваждат пружините и съчмите.
-отвиват се болтовете закрепващи картера на предавателната кутия с картера на съединителя.
-воала
Демонтираната от автомобила кутия се поставя на стенд или монтажна маса.Маслото трябва да се източи.
-Освобождава се пружината на вилката и се свалят аксиалния лагер заедно с вилката и водещата втулка която е захваната с 4 болта м6.
-Изважда се семерингът на лагера на първичния вал и се изважда застопоряващия пръстен на лагера
-отвиват се два болта намиращи се от лявата страна на кутията,закрепващи оста на междинното зъбно колело за заден ход
-сваля се капака на фиксаторите и с помоща на магнит се изваждат пружините и съчмите.
-отвиват се болтовете закрепващи картера на предавателната кутия с картера на съединителя.
-воала
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани