Ключ!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Ключ!!!

Мнение от jujko88 » 22 Юни 2011, 1:48

Заключваи те!!!
Последна промяна jujko88 на 07 Авг 2011, 3:35, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от ShibinG » 22 Юни 2011, 8:47

на перката има един резистор за 1ва скорост, той е изгорял и не и работи 1вата степен, потърси в търсачката има много писано инфо от колеги , аз имах същия проблем и го оправих с резистор за 3лв + 10 мин. работа
6>4

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от PROPELLER » 22 Юни 2011, 18:13

Майстора ти къде даде на късо, че ти тръгна перката?
За най-сигурна проба според мен е, на три пиновата букса на датчика на водния радиатор с някакъв кламер или късо кабелче се замоства!
Там на едното положение е бавната степен а на другото положение е бързата степен на вентилатора :yes: Пробата става при даден контакт!
Ако върти вентилатора значи ,не в него е проблема!
При пуснат климатик не върти ли вентилатора?
Ако резистора ти е заминал ,то тогава със сигурност ще имаш втората /бързата/степен, в което можеш да се увериш по горепосочения начин :yes:
Колкото до другите варианти за проблем :dunno: , може и да е датчика на дехидратора! От него също зависи управлението на перката !
Между другото провери ли си бушоните и релетата на перката,от където е и редно да се почне с проверката на поблема ти! :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от jujko88 » 23 Юни 2011, 13:22

Колега точно за този датчик който викаш на водният радиатор моя стои скъсан висят трите кабелчета явно ще е от там проблема(обаче аз си има и радиатор за климатика не ли рендо този датчик да е на радиатора на климатика какво общо има радиатора на водата) и не можах да разбера за пробата на трите кабела ли да направя мост или по отделно на 2 по 2!!!
Благодаря ти предварително колега!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от nelim » 23 Юни 2011, 14:46

PROPELLER написа:Майстора ти къде даде на късо, че ти тръгна перката?
За най-сигурна проба според мен е, на три пиновата букса на датчика на водния радиатор с някакъв кламер или късо кабелче се замоства!
Там на едното положение е бавната степен а на другото положение е бързата степен на вентилатора :yes: Пробата става при даден контакт!
Ако върти вентилатора значи ,не в него е проблема!
При пуснат климатик не върти ли вентилатора?
Ако резистора ти е заминал ,то тогава със сигурност ще имаш втората /бързата/степен, в което можеш да се увериш по горепосочения начин :yes:
Колкото до другите варианти за проблем :dunno: , може и да е датчика на дехидратора! От него също зависи управлението на перката !
Между другото провери ли си бушоните и релетата на перката,от където е и редно да се почне с проверката на поблема ти! :yes:

:yes: :bowdown:
jujko88 написа:Колега точно за този датчик който викаш на водният радиатор моя стои скъсан висят трите кабелчета явно ще е от там проблема(обаче аз си има и радиатор за климатика не ли рендо този датчик да е на радиатора на климатика какво общо има радиатора на водата) и не можах да разбера за пробата на трите кабела ли да направя мост или по отделно на 2 по 2!!!
Благодаря ти предварително колега!!!


По отделно 2 по 2.
като едната двойка ти е бързата, другата ти е бавната скорост

Този датчик как така ти е скъсан, ти виско имаш ли или само с ел перка, ако е скъсан кабела там към буксата как ти се включва ел. перката когато колата почне да загрява, или има някво побългаряване там по колата?

По-принцип клматичния радиатор е пред водния, като при мен има ел. перка отпред и виско отзад, но ел перката се включва освен когато пуснеш климатика, и в случайте когато колата вдигне температура и датчика на водния радиатор свързва веригата за бърза или бавна скорост на буксата която колега е описал перфектно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Го на Ракйя
Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от em1l » 23 Юни 2011, 15:52

Досега като пусна климатика не ми работеше ел.перката.Смених бушона че беше нагорял и за 10 мин каране като отворих капака се беше стопил.изгасих я и го извадих.Иначе по пътя по едно време изключих климатика и перката продължаве да се чува в купето бученето и като слязох въртеше.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от nelim » 23 Юни 2011, 16:46

em1l написа:Досега като пусна климатика не ми работеше ел.перката.Смених бушона че беше нагорял и за 10 мин каране като отворих капака се беше стопил.изгасих я и го извадих.Иначе по пътя по едно време изключих климатика и перката продължаве да се чува в купето бученето и като слязох въртеше.


Сложи си хубав бушон, нормалните бушони горят, а не се топят, топят се китайските ментаци.
Може и някъде да имаш проблем с тоците и от там да ти гори бушона, а принципно перката може да се върти и при изключен климатик, в горната част на водния радиатор има датчик който при по-висока температура пуска перката на 1 или респективно 2-ра степен и без да е включен климатика.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от Monoid » 23 Юни 2011, 18:03

99% на всяка е36ца тези резистори са им слабост даже не само при е36 и при другите модели на бмв е масов проблем , просто е много патраво сложен и не се охлажда достатъчно за това често изгарят. Сменяш резистора , перката тръгва и всичко е на 6 :yes:
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от PROPELLER » 23 Юни 2011, 20:48

На мен това с топенето на бушона не ми харесва особено! И то за толкова кратък преход!
Не знам какво да предложа но ми намирисва на проблем с перката, май много товари веригата и бушона прегрява!
Виж, някой електричар какво ще каже! :yes:
П.П. като си слязъл перката бучеше...... това при изгасен мотор ли ,или при работещ! Щото при положение че датчика на водния ти радиатор е с отскубнати кабели значи въобще не играе във филма а и си изключил климата викаш :dunno: и пак ти работи перката,което си е направо проблем по тоците и то май сериозен проблем! :yes: Трябва да я види някой, който е в час ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от jujko88 » 24 Юни 2011, 10:02

колега колата ми е с виско и няма никакво побалгаряване когата загре колата мисля че тази перка залепва и почва да се варти,а за датчика наистина е с скасани кабели от датчика на радиатора илизат три кабела и до там каде трябва да идат тези кабели незнам(датчика се намира от лявата страна на водният радиатор от горната страна ако става дума за същият датчик) и при това положвние пускам климатика и никога не се чува да се варти перка нито на парва степен нито на втора не помрадва тази перка,неми се е случвало да ми загрява колата стига до 90градуса и по на горе не помръдва пак перката от пред не се пуска дори и в големите жеги и без климатик сигорно понеже този датчки не е сварзан,май трябва да ида някой да ми го сваржи и да видим какво ще стане!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от tosho_72 » 24 Юни 2011, 14:26

Бушона за вентилатора трябва да е 30А,бях слагал 20А гореше после 25А пак гореше,докато не прочетох в Аутодатата че го дават 30А,сега не изгаря но грее много, мисля че е нормално

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Климатична перка проблем!!!

Мнение от vladobate » 24 Юни 2011, 23:18

jujko88 написа:колега колата ми е с виско и няма никакво побалгаряване когата загре колата мисля че тази перка залепва и почва да се варти,а за датчика наистина е с скасани кабели от датчика на радиатора илизат три кабела и до там каде трябва да идат тези кабели незнам(датчика се намира от лявата страна на водният радиатор от горната страна ако става дума за същият датчик) и при това положвние пускам климатика и никога не се чува да се варти перка нито на парва степен нито на втора не помрадва тази перка,неми се е случвало да ми загрява колата стига до 90градуса и по на горе не помръдва пак перката от пред не се пуска дори и в големите жеги и без климатик сигорно понеже този датчки не е сварзан,май трябва да ида някой да ми го сваржи и да видим какво ще стане!!!

Колега наистина ти е важен този датчик и докат не му оправиш жиците перка ( електрическа да е ясно ) няма да чуеш колкото и да си пускаш климата , този датчик разрешава да се включи перката освен и датчик налягане в климатичната система. Тъй че не питай повече за него ами си му оправи кабеляците че кат замине виското стрелката за температурата за по-малко от 3 секунди отива в червеното щото няма да има какво да го замести .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook