Ключ!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Климатична перка проблем!!!
на перката има един резистор за 1ва скорост, той е изгорял и не и работи 1вата степен, потърси в търсачката има много писано инфо от колеги , аз имах същия проблем и го оправих с резистор за 3лв + 10 мин. работа
6>4
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Климатична перка проблем!!!
Майстора ти къде даде на късо, че ти тръгна перката?
За най-сигурна проба според мен е, на три пиновата букса на датчика на водния радиатор с някакъв кламер или късо кабелче се замоства!
Там на едното положение е бавната степен а на другото положение е бързата степен на вентилатора
Пробата става при даден контакт!
Ако върти вентилатора значи ,не в него е проблема!
При пуснат климатик не върти ли вентилатора?
Ако резистора ти е заминал ,то тогава със сигурност ще имаш втората /бързата/степен, в което можеш да се увериш по горепосочения начин
Колкото до другите варианти за проблем
, може и да е датчика на дехидратора! От него също зависи управлението на перката !
Между другото провери ли си бушоните и релетата на перката,от където е и редно да се почне с проверката на поблема ти!
За най-сигурна проба според мен е, на три пиновата букса на датчика на водния радиатор с някакъв кламер или късо кабелче се замоства!
Там на едното положение е бавната степен а на другото положение е бързата степен на вентилатора

Ако върти вентилатора значи ,не в него е проблема!
При пуснат климатик не върти ли вентилатора?
Ако резистора ти е заминал ,то тогава със сигурност ще имаш втората /бързата/степен, в което можеш да се увериш по горепосочения начин

Колкото до другите варианти за проблем

Между другото провери ли си бушоните и релетата на перката,от където е и редно да се почне с проверката на поблема ти!

- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Климатична перка проблем!!!
Колега точно за този датчик който викаш на водният радиатор моя стои скъсан висят трите кабелчета явно ще е от там проблема(обаче аз си има и радиатор за климатика не ли рендо този датчик да е на радиатора на климатика какво общо има радиатора на водата) и не можах да разбера за пробата на трите кабела ли да направя мост или по отделно на 2 по 2!!!
Благодаря ти предварително колега!!!
Благодаря ти предварително колега!!!
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Климатична перка проблем!!!
PROPELLER написа:Майстора ти къде даде на късо, че ти тръгна перката?
За най-сигурна проба според мен е, на три пиновата букса на датчика на водния радиатор с някакъв кламер или късо кабелче се замоства!
Там на едното положение е бавната степен а на другото положение е бързата степен на вентилатораПробата става при даден контакт!
Ако върти вентилатора значи ,не в него е проблема!
При пуснат климатик не върти ли вентилатора?
Ако резистора ти е заминал ,то тогава със сигурност ще имаш втората /бързата/степен, в което можеш да се увериш по горепосочения начин![]()
Колкото до другите варианти за проблем, може и да е датчика на дехидратора! От него също зависи управлението на перката !
Между другото провери ли си бушоните и релетата на перката,от където е и редно да се почне с проверката на поблема ти!


jujko88 написа:Колега точно за този датчик който викаш на водният радиатор моя стои скъсан висят трите кабелчета явно ще е от там проблема(обаче аз си има и радиатор за климатика не ли рендо този датчик да е на радиатора на климатика какво общо има радиатора на водата) и не можах да разбера за пробата на трите кабела ли да направя мост или по отделно на 2 по 2!!!
Благодаря ти предварително колега!!!
По отделно 2 по 2.
като едната двойка ти е бързата, другата ти е бавната скорост
Този датчик как така ти е скъсан, ти виско имаш ли или само с ел перка, ако е скъсан кабела там към буксата как ти се включва ел. перката когато колата почне да загрява, или има някво побългаряване там по колата?
По-принцип клматичния радиатор е пред водния, като при мен има ел. перка отпред и виско отзад, но ел перката се включва освен когато пуснеш климатика, и в случайте когато колата вдигне температура и датчика на водния радиатор свързва веригата за бърза или бавна скорост на буксата която колега е описал перфектно.

- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Климатична перка проблем!!!
Досега като пусна климатика не ми работеше ел.перката.Смених бушона че беше нагорял и за 10 мин каране като отворих капака се беше стопил.изгасих я и го извадих.Иначе по пътя по едно време изключих климатика и перката продължаве да се чува в купето бученето и като слязох въртеше.

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Климатична перка проблем!!!
em1l написа:Досега като пусна климатика не ми работеше ел.перката.Смених бушона че беше нагорял и за 10 мин каране като отворих капака се беше стопил.изгасих я и го извадих.Иначе по пътя по едно време изключих климатика и перката продължаве да се чува в купето бученето и като слязох въртеше.
Сложи си хубав бушон, нормалните бушони горят, а не се топят, топят се китайските ментаци.
Може и някъде да имаш проблем с тоците и от там да ти гори бушона, а принципно перката може да се върти и при изключен климатик, в горната част на водния радиатор има датчик който при по-висока температура пуска перката на 1 или респективно 2-ра степен и без да е включен климатика.

- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: Климатична перка проблем!!!
99% на всяка е36ца тези резистори са им слабост даже не само при е36 и при другите модели на бмв е масов проблем , просто е много патраво сложен и не се охлажда достатъчно за това често изгарят. Сменяш резистора , перката тръгва и всичко е на 6 

Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Климатична перка проблем!!!
На мен това с топенето на бушона не ми харесва особено! И то за толкова кратък преход!
Не знам какво да предложа но ми намирисва на проблем с перката, май много товари веригата и бушона прегрява!
Виж, някой електричар какво ще каже!
П.П. като си слязъл перката бучеше...... това при изгасен мотор ли ,или при работещ! Щото при положение че датчика на водния ти радиатор е с отскубнати кабели значи въобще не играе във филма а и си изключил климата викаш
и пак ти работи перката,което си е направо проблем по тоците и то май сериозен проблем!
Трябва да я види някой, който е в час 
Не знам какво да предложа но ми намирисва на проблем с перката, май много товари веригата и бушона прегрява!
Виж, някой електричар какво ще каже!

П.П. като си слязъл перката бучеше...... това при изгасен мотор ли ,или при работещ! Щото при положение че датчика на водния ти радиатор е с отскубнати кабели значи въобще не играе във филма а и си изключил климата викаш



- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Климатична перка проблем!!!
колега колата ми е с виско и няма никакво побалгаряване когата загре колата мисля че тази перка залепва и почва да се варти,а за датчика наистина е с скасани кабели от датчика на радиатора илизат три кабела и до там каде трябва да идат тези кабели незнам(датчика се намира от лявата страна на водният радиатор от горната страна ако става дума за същият датчик) и при това положвние пускам климатика и никога не се чува да се варти перка нито на парва степен нито на втора не помрадва тази перка,неми се е случвало да ми загрява колата стига до 90градуса и по на горе не помръдва пак перката от пред не се пуска дори и в големите жеги и без климатик сигорно понеже този датчки не е сварзан,май трябва да ида някой да ми го сваржи и да видим какво ще стане!!!
- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Климатична перка проблем!!!
Бушона за вентилатора трябва да е 30А,бях слагал 20А гореше после 25А пак гореше,докато не прочетох в Аутодатата че го дават 30А,сега не изгаря но грее много, мисля че е нормално
Re: Климатична перка проблем!!!
jujko88 написа:колега колата ми е с виско и няма никакво побалгаряване когата загре колата мисля че тази перка залепва и почва да се варти,а за датчика наистина е с скасани кабели от датчика на радиатора илизат три кабела и до там каде трябва да идат тези кабели незнам(датчика се намира от лявата страна на водният радиатор от горната страна ако става дума за същият датчик) и при това положвние пускам климатика и никога не се чува да се варти перка нито на парва степен нито на втора не помрадва тази перка,неми се е случвало да ми загрява колата стига до 90градуса и по на горе не помръдва пак перката от пред не се пуска дори и в големите жеги и без климатик сигорно понеже този датчки не е сварзан,май трябва да ида някой да ми го сваржи и да видим какво ще стане!!!
Колега наистина ти е важен този датчик и докат не му оправиш жиците перка ( електрическа да е ясно ) няма да чуеш колкото и да си пускаш климата , този датчик разрешава да се включи перката освен и датчик налягане в климатичната система. Тъй че не питай повече за него ами си му оправи кабеляците че кат замине виското стрелката за температурата за по-малко от 3 секунди отива в червеното щото няма да има какво да го замести .
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани