м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
здравейте, сигурен съм, че има още 100 такива теми, но ще съм благодарен на малко помощ.
значи въпроса ми е ел, схемите дали ги има някой на едната и на другата букса, понеже на е36цата е кръгла, а другата инсталация е с едни/а правоъгълни малки/а?! и дали някой знае кой пинг от едната влиза в другата на кой пинг. мерси предварително..... е36цата е 08.1992 и няма авс...е39ката е десен волан с авс.
значи въпроса ми е ел, схемите дали ги има някой на едната и на другата букса, понеже на е36цата е кръгла, а другата инсталация е с едни/а правоъгълни малки/а?! и дали някой знае кой пинг от едната влиза в другата на кой пинг. мерси предварително..... е36цата е 08.1992 и няма авс...е39ката е десен волан с авс.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Схемите за Е39 са тук: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/ За Е36 има линк в темата с "полезни". От там можеш да ги изтеглиш. Защо реши мотора да е точно от Е39? От Е36 щеше да е по-лесно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Я да допълня и аз нещо, че да стане малко по-ефективна темата - гледам, че картерите на моторите при Е36 и Е39 са различни... това много ли пречи да насадиш мотора от Е39 в Е36?
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Mollov написа:гледам, че картерите на моторите при Е36 и Е39 са различни... това много ли пречи да насадиш мотора от Е39 в Е36?
Ще му трябва картер от е36ца става и от м50.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Борис_Малинов написа:Mollov написа:гледам, че картерите на моторите при Е36 и Е39 са различни... това много ли пречи да насадиш мотора от Е39 в Е36?
Ще му трябва картер от е36ца става и от м50.
ъм...излезе ми по-евтин мотора, затова взех от е39. картера...влезе си с е39ковия, не съм забелязал да опира някъде?!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Ако вземе и компа от Е39, ще му трябва имобилайзера с всички модули и кабели.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
А защо не си купиш една инсталация от Е36 за М52 и да си спестиш главоболията? Носиш да ти премахнат ЕВС-а и си ти!
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
maxpower написа:А защо не си купиш една инсталация от Е36 за М52 и да си спестиш главоболията? Носиш да ти премахнат ЕВС-а и си ти!
защото цаката е да го направим сами. на майстор отивам, давам му 1 чанта с пари и нито ще се науча за следващия път. авс-а така или иначе ще се махне, но по-нататък, нека първо да си запаля мотора и да работи всичко като хората, пък той е най-малкия проблем.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
bebcho__ написа:maxpower написа:А защо не си купиш една инсталация от Е36 за М52 и да си спестиш главоболията? Носиш да ти премахнат ЕВС-а и си ти!
защото цаката е да го направим сами. на майстор отивам, давам му 1 чанта с пари и нито ще се науча за следващия път. авс-а така или иначе ще се махне, но по-нататък, нека първо да си запаля мотора и да работи всичко като хората, пък той е най-малкия проблем.
Ти в голям филм си се вкарал. Можеш да го направиш сам, но ползвай инсталация и комп от Е36. Този от Е39 ще търси връзка с модулите на колата от която е свален.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
bebcho__ написа:maxpower написа:А защо не си купиш една инсталация от Е36 за М52 и да си спестиш главоболията? Носиш да ти премахнат ЕВС-а и си ти!
защото цаката е да го направим сами. на майстор отивам, давам му 1 чанта с пари и нито ще се науча за следващия път. авс-а така или иначе ще се махне, но по-нататък, нека първо да си запаля мотора и да работи всичко като хората, пък той е най-малкия проблем.
Колега не АБС-а ,а ЕВС-а , а с него мотора няма да ти запали .... А картера как ти е влезнал нз ... сега ако кажеш че и с лапите и тампоните на е39ката си го вкарал това искам да го видя

I'm slowly drifting


- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
DirtySouth написа:bebcho__ написа:maxpower написа:А защо не си купиш една инсталация от Е36 за М52 и да си спестиш главоболията? Носиш да ти премахнат ЕВС-а и си ти!
защото цаката е да го направим сами. на майстор отивам, давам му 1 чанта с пари и нито ще се науча за следващия път. авс-а така или иначе ще се махне, но по-нататък, нека първо да си запаля мотора и да работи всичко като хората, пък той е най-малкия проблем.
Колега не АБС-а ,а ЕВС-а , а с него мотора няма да ти запали .... А картера как ти е влезнал нз ... сега ако кажеш че и с лапите и тампоните на е39ката си го вкарал това искам да го видя
знам, че е евс са писмена грешка


п.с. що мотора да не запали с евс-а, след като си е от същия мотор и същия комп?!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Щом 60лв за инсталация от Е36 ти се струват много не знам какво да кажа
И идеята не е само да си го направиш сам ами утре като нещо се пре**е, а при тия стари "подводници" дето караме немуниемо ще стане, да не си скубеш косата. Разбирам да го монтираш в Е30, да правиш цигании, ама като имаш всичко на готово и да се вкарваш във филми не го разбирам.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
днес говорих с едни познати и ми казаха, че инсталацията от е36 може би нямало да съвпадне с тази на е39 а и по-вероятно е да не е съвместима с компютъра от 5цата?
също така, тази вечер се оказа, че късата щека на скоростния лост е по-къса с около 2 см и неможе да пасне за скоростите (гетраг 260 от е34 м50б20) иначе горната дебела щека заспа. дали да я удължавам или има вариант от друга кола?

също така, тази вечер се оказа, че късата щека на скоростния лост е по-къса с около 2 см и неможе да пасне за скоростите (гетраг 260 от е34 м50б20) иначе горната дебела щека заспа. дали да я удължавам или има вариант от друга кола?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Колега дай каталожения номер на Еку-то да го видим, но според мен ще си запали без проблем, вече там с ЕВС-а какво ще правиш ти си знаеш
Предполагам има и ASC, сега е момента да го махнеш

Предполагам има и ASC, сега е момента да го махнеш

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: м50б20 е36 към м52б28 от е39 help?
Зависи кое на щеката не ти става избиратела или превключватела , железното се скъсява лесно и с електрожена няма проблем , но другото е алуминиево и трябва да даваш парички за заварки на аргон и там ако не го нацелиш от първия път идва много дебело ... Варянта е да си вземеш лостов механизам от 328 

I'm slowly drifting


44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани