Силно омаслен интеркулер?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Силно омаслен интеркулер?
Значи свалих предната броня да свалям перката на климатика и целия кулер е в масло,обаче маслото е тънко и е горе-доло светло и май не е от двигателя (не че от тръбите който влиза в кулера и там си има но е черно) Та въпроса ми е от къде може да идва това масло (ако е хидравлично) там има ли някаква тръбичка от сервото или знам ли? Рейката ми тече но е свалена и утре ще я дават за рециклиране (Ако знаете къде в София ги правят добре и цени ако може) Та според мен няма логика от реиката да отива отпред при кулера т'ва хидравлично масло? Идеи?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Силно омаслен интеркулер?
сигурно идва от маркучите , които влизат в масления радиатор на хидравликата или от маркучите , които идват от скоростната кутия /аутоматик/ и влизат в другия маслен радиатор
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Силно омаслен интеркулер?
nightdriver написа:сигурно идва от маркучите , които влизат в масления радиатор на хидравликата или от маркучите , които идват от скоростната кутия /аутоматик/ и влизат в другия маслен радиатор
То е ръчни скорости,значи остават маркучите в масления дадиатор??

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Силно омаслен интеркулер?
значи е по-опростено , огледай добре маркучите където се съединяват с алуминиевите тръби на радиатора , може и да е по-навътре , тръбите които влизат в самия радиатор да са напукани ?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Силно омаслен интеркулер?
nightdriver написа:значи е по-опростено , огледай добре маркучите където се съединяват с алуминиевите тръби на радиатора , може и да е по-навътре , тръбите които влизат в самия радиатор да са напукани ?


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Силно омаслен интеркулер?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=20 колега предполагам че проблема ти идва от тръба номер 8 на схемата или поне при мен беше така,обаче аз се прецаках и първо смених маркучи номер 5 и 9 които бяха здрави,но мислех че е омаслила от тях там където маркучите влизат в съответната тръба
маркуч номер 5 струва около 130 лева
маркуч номер 9 струва около 70 лева
нямаше ги в Дару и 2 седмици ги чаках с поръчка от Германия, други фирми не ги произвеждат
самата тръбичка номер 8 от която идваше проблема е около 70-80 лева моя съвет е смени първо нея защото е най-евтина намира се точно между двата радиатора Успех!
маркуч номер 5 струва около 130 лева
маркуч номер 9 струва около 70 лева
нямаше ги в Дару и 2 седмици ги чаках с поръчка от Германия, други фирми не ги произвеждат
самата тръбичка номер 8 от която идваше проблема е около 70-80 лева моя съвет е смени първо нея защото е най-евтина намира се точно между двата радиатора Успех!
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Силно омаслен интеркулер?
Щом е чисто маслото,силно ме съмнява да е моторно.Говорим за дизел все пак.Знаете,че за минута става черно
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Силно омаслен интеркулер?
Сменихме номер 8 от схемата и за сега няма проблем,също рециклираха и рейката защото от десния маншон течеше..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Силно омаслен интеркулер?
Днес чистих моя интеркулер, отвън нямаше масло, но около двата маркуча имаше. Свалих го с помощта на Илко Иванов по телефона(благодарско) и го мих отвън с Меглио, отвътре с топла нафта го плакнах, после продухах ламелите с компресор, въздуха си минаваше добре. Маркуча към AGR-a и него свалих и него мих, после на слънце за няколко часа и айде на колата. Не усещам разлика във вървежа като че ли, но мисля че като цяло свърших полезна работа. Притеснява ме това масло по входа и изхода на кулера, нормално ли е или турбината дава някакви признаци?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Силно омаслен интеркулер?
Днес ходих да ми сменят маслото и видях, че интеркулера ми е мазен до от ляво (ако си с лице към колата) до към половината. Монтьорите ми казаха, че това било нормално и че можело да се подмени маркуча на турбото с някакви уплътнения, но това било временно решение и след не много време пак интеркулера щял да се омазни.
Въпроса ми е дали това е нормално омазняване или става въпрос за някакво спукване на кулера?
Става въпрос за 3.0D мотора 218 коня?
Мотора харчи по около литър масло за 12000 -13000 км пробег, което мисля, че е нормално за такъв двигател.
Въпроса ми е дали това е нормално омазняване или става въпрос за някакво спукване на кулера?
Става въпрос за 3.0D мотора 218 коня?
Мотора харчи по около литър масло за 12000 -13000 км пробег, което мисля, че е нормално за такъв двигател.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Силно омаслен интеркулер?
Мне, не е нормално. Моя за тия километри никакво масло не пипа - М57D25. Омсаляването може да е от филтъра за картерните газове, сигурно е задръстен и маслените пари влизат на входа на турбината и оттам в кулера.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани