сам се нулира?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

сам се нулира?

Мнение от NAPSTERS » 06 Мар 2006, 9:08

здравеxте пи4ове. Дневният ми километраж на таблото се нулира сам и всеки път на различни километри, а батерии в таблото няма и незнам от какво е.
Немога да я засека колко гори, някой имали идея?
Последна промяна NAPSTERS на 23 Мар 2006, 22:44, променена общо 1 път
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 06 Мар 2006, 14:45

И наща се нулираше и то,когато и е кеф.Това от батериите ли е? :roll:
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 07 Мар 2006, 20:41

аз нямам батерии
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 07 Мар 2006, 23:20

можеби коп4ето на някоя дупка дава контакт и нолира само... :roll:
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 08 Мар 2006, 9:15

значи като завъртя на стартер се нулира.Сигурно пада напрежението и се ресетва. но не всеки път , а когато му скимне,ина4е в движение няма проблем.
Последна промяна NAPSTERS на 23 Мар 2006, 22:45, променена общо 1 път
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 08 Мар 2006, 9:40

Бате, води си акумулатора на доктор (диагностика ;) ). Свали акумулатора (целта е да не си палил и карал колата поне 4-5 часа). Искай да ти измерят гъстотата на електролита - ако е еднаква (мах отклонение 1-2 десети една спрямо друга) е добре - трябва само да се зареди. Ако има поне една клетка с доста отклонение (поплавъка неще да се вдигне) - дозареждай постоянно и си търси нов акумулатор.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Мар 2006, 13:46

Ванка, мисля, че не е от акумулатора. Спред мен е свързано с "превъртането на километража". Аз имам същия проблем от почти 3 години, т.е. от момента на купуване на колата. А я взех с чисто нов акумултор и досега нямам проблем с него. Но е факт, че се нулира при подаване на контакт. Други мнения? Защото е много гадно когато не можеш да следиш колко км си минал с един резервоар. Превърнал съм се в писар - имам едно тефтерче и всеки път записвам км->литри. :(
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Vipers » 09 Мар 2006, 23:22

"Радостно" е да видя, че и други имат същия проблем като мен. От големите студове насам и моят дневен километраж взе да се занулява когато си иска. Опитах се да хвана някаква зависимост кога го прави, но е много умен. Няма НИКАКВА зависимост. През деня може десет пъти да съм давал на контакт без проблем и след това изведнъж да нулира. Аз също нямам батерии на таблото и акумулатора ми е нов обаче ???? Понякога изминава по 200 км докато се нулира, друг път по 5. :evil: Ако някой си има на идея от какво е да сподели, а това за умрелите клетки на акумулатора е само вятър в устата. По-добре като не знаеш не вкарвай човека в преразходи за нов акумулатор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 10 Мар 2006, 9:16

Vipers написа:... това за умрелите клетки на акумулатора е само вятър в устата. По-добре като не знаеш не вкарвай човека в преразходи за нов акумулатор.
Бате, човека е писал:
NAPSTERS написа:зна4и като завартя на стартер се нулира.сигурно пада напрежението и се ресетва. но не всеки пьт , а когато му скимне,ина4е в движение няма проблем.
Интересно, ти, като знаеш, каква друга може да е причината електроника да се бъгва при голямо натоварване?
Виж, това вече е друга бира:
TheBoss написа:... се нулира при подаване на контакт.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 10 Мар 2006, 9:25

зна4и забелязах 4е като падне стрелката под половин резервоар и запо4ва да се нулира можеби има някаква зависимост,но според мен няма логика.сигурно се побърква нещо електрониката....?
Последна промяна NAPSTERS на 23 Мар 2006, 22:46, променена общо 1 път
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Vipers » 10 Мар 2006, 10:51

При мене се нулира като дам на контакт. Не знам дали има зависимост от стрелката на резервоара. При мен бензина е около 20 литра щото карам на газ. Аз ако знаех къде е гъбата с оцета вече да съм го оправил и да съм дал "акъл" и на другите. Може и студена спойка, може и "дошло му времето". Нямам идея. Не съм разбирач. Който знае да каже, който не да не се прави на отворко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 13 Мар 2006, 10:49

явно никои няма идея от каде се появява смотания проблем :(
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 2.05.2005
Местоположение: Дружба city

Мнение от sirwilliams » 14 Мар 2006, 10:08

Абе да споделя и аз, че от бутона за нулиране ми гасне цялото табло.Мисълта ми е, че цялата работа около проблемите с таблото са си кофти, а май никой не може да даде точен съвет къде,как и колко :)

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 23.02.2006

Мнение от kuche » 14 Мар 2006, 15:13

эдравеите! имах същия проблем носих таблото на ел. маистор гледа мери три дена каэва не ста а мноо добър маистор и си купих друго табло и сега всичко ок ако имате въэможност пробваите с друго и тогава правете :shock: [/list]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 14 Мар 2006, 18:46

kuche написа:эдравеите! имах същия проблем носих таблото на ел. маистор гледа мери три дена каэва не ста а мноо добър маистор и си купих друго табло и сега всичко ок ако имате въэможност пробваите с друго и тогава правете :shock: [/list]
Май и аз триабва да направя същото щото и при мен е така от около 3-4 месеца.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook