318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от troublemaker » 13 Юни 2011, 0:19

Така значи аз карам компакт 318тдс(на 30 000км след основен ремонт) има 4ип има спортен филтър бутнато е ГНП-то малко и махнат катализатор .Интересува ме със права тръба примерно 50мм или 60 и крайно спортно гърне ще има ли разлика(ако да предложения) .....с по-голям кулер ще има ли разлика(ако да какъв) ? за шпера ми е ясно ( 2,79) и не на последно място турбото на колко мога да го карам като се има на предвид без да се строши :) ...Благодаря предварително !
Последна промяна troublemaker на 16 Яну 2012, 22:28, променена общо 1 път
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от Zagy » 13 Юни 2011, 8:01

Общо-взето ти вече си направил лесните и достъпни процедури - оттук нататък всичко ще е свързано с доста средства и време. Мога да ти препоръчам да почистиш ЕГР-а и колектора - така ще живне леко в ниските...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от bum_bum » 13 Юни 2011, 8:28

Права тръба може да сложиш и без гърне направо, не е особено шумно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от troublemaker » 14 Юни 2011, 7:56

[size=100][i][а с какъв диаметър. Да е тръбата ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от Zubcho » 14 Юни 2011, 18:12

Няма ли да е по-евтино да си закупиш, цял мотор??? 2.5 ТДС. Една права тръба на фи63 с крайно гърне (спортно) ще ти излезне 600лв.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от Boyadjiev » 14 Юни 2011, 18:39

Zubcho написа:Няма ли да е по-евтино да си закупиш, цял мотор??? 2.5 ТДС. Една права тръба на фи63 с крайно гърне (спортно) ще ти излезне 600лв.

Пффф колега ти да не живееш във Бояна че каза такова нещо ..... Тая галимация без да се сменят колекторите е за 300лв. макс и то с хубаво "спортно" гърне :paranoid: 40лв. метъра е тръбата :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от bum_bum » 14 Юни 2011, 19:15

За работата взимат много пари, тръбата я мани. Гърнета има от 100 до безкрайност :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от Boyadjiev » 14 Юни 2011, 20:35

bum_bum написа:За работата взимат много пари, тръбата я мани. Гърнета има от 100 до безкрайност :mhihi:

Не знам колко пари взимат но на мен ми взимат за смяна на изходящи колектори + правене на тръби + резонатори до след катализатора 70лв. за работа :mhihi: А не е като да е квартален майстор на Лади :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от Zubcho » 14 Юни 2011, 21:06

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:За работата взимат много пари, тръбата я мани. Гърнета има от 100 до безкрайност :mhihi:

Не знам колко пари взимат но на мен ми взимат за смяна на изходящи колектори + правене на тръби + резонатори до след катализатора 70лв. за работа :mhihi: А не е като да е квартален майстор на Лади :paranoid:


Ами кажи къде да идем и ние на тази евтиния, да ни направят генерациите. На мен на 3 места ми казват 300 без гърнето за огъване на тръби на фи63. Аз искам от фланеца на турбото до последното гърне цяла тръба. Освен да си купя тръба и да ида с нея на мястото където ти вземат 70лв. за труд :)

Пусни ни телефон нещо и място където да идем.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от troublemaker » 14 Юни 2011, 21:23

100 лв ми излезе тръбата гърнето и поставянето :winky: имам приятели тук там..... сега ако можете да ми помогнете пишете :bchug: ...а за 2,5 тдс-а ако исках щях да си взема но искам компакт 1,8 тдс и искам да го напомпя . Усетих разлика със спортното гърне и правата тръба до него ! :yes: ....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от troublemaker » 14 Юни 2011, 21:27

Мой приятел държи база на трансинс ....от там неръждавейката тръба за кг .....един приятел работи във фирма за изработка на генерации и гърнета само , а един друг пък държи автосервиз :ok: ето ти ефтиния само дето гърнето ми не е "марка"
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от St.Dilov » 14 Юни 2011, 21:44

troublemaker написа:Така значи аз карам компакт 318тдс(на 30 000км след основен ремонт) има 4ип има спортен филтър бутнато е ГНП-то малко и махнат катализатор .Интересува ме със права тръба примерно 50мм или 60 и крайно спортно гърне ще има ли разлика(ако да предложения) .....с по-голям кулер ще има ли разлика(ако да какъв) ? за шпера ми е ясно ( 2,79) и не на последно място турбото на колко мога да го карам като се има на предвид без да се строши :) ...Благодаря предварително !


в общи линии, си направил почти всичко...
вдигни си налягането на 1,5... и абсолютно задължително профилактика на кулера :!:
вярвам, че ще останеш доволен

пс: ако при това положение не пуши или пуши съвсем малко, имаш мегдан за още един ремап на чипа...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от ръб » 15 Юни 2011, 7:39

Абе вие приятели с телоподаващи нямате ли ?!?! А Колена и кривки се продават. Ебати цените честно.
Тръбата е 4лв метъра - черна и 12лв метъра - алуминизирана. Т.е. не ръждясва. Аз имам на едната си кола генерация от алуминизирана и за 2 години не е мръднала. Гърнета - отново вариянтите са 2 - или приятел да ти направи гърне (ДА ВЪЗМОЖНО Е) или да си купиш к'вото си решиш от 60 до много лева.

Ебати цените направо ме разбивате. Аз при приятел генерация с резонатор, крайно гърне и тампони за 150лв сглобих. Майкоооо...

п.п. говоря за реплики на "маркови" генерации.

Миналата година комшията (дето ми заваря квото има да се заваря) сглоби турбо колектор за 4 цилиндрова кола за !!! 18 ЛЕВА !!! (айде фланците бяха от на приятел баща му, че имаше машини, но и те да се платят при друг човек цената няма да прескочи 50лв). Колектора вече година не е мръднал. Да не е нищо особено, но за 18 лева мисля е супер. Даунпайпа също не прехвърля тази цена. Турбото е 86лв с доставката от Корса 1.5 ТД без грам нито радиален нито аксиален луфт. Колата е Москвич 407 1962 година. На 0.6 налягане.

Явно много хора тук ги мързи да четат или да търсят хора. Е да, ако имаш стабилни финанси няма нищо по лесно от това да закараш колата в най-близкия сервиз да ти сгънат на тръбогиб всичко и да ти я направят. Няма лошо. Ама има и по-евтини вариянти :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от Zubcho » 16 Юни 2011, 18:50

Колега това което си направил до тук според мен е максимумът, освен ако не си някое мамино синче и парите не значат нищо за теб. Цялата работа е, че този мотор е с предкамерно горене и ако искаш да постигнеш нещо невероятно с него сумата никак няма да ти хареса. Говорим за пари над 5000лв. По-добре си купи цял мотор ТДС, чипосай го, надуй му турбото на 1.5-1.6 бара и карай него. Ще дава същия разход ама ще е 160 к.с. на колеата и 330-350 нМ въртящ момент.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот

Мнение от troublemaker » 18 Юни 2011, 20:24

Ще издържи ли турбото на това налягане....защото мотора е на 30к км ама турбото не се знае....а относно колегата Zubcho искам просто да изкарам максимума на този мотор без да наливам луди пари,просто не искам някви смешни голфове 90 и 110 коня дизели да ме трошат на 400 метра ....
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook