318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!
Модератор: bum_bum
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!
Така значи аз карам компакт 318тдс(на 30 000км след основен ремонт) има 4ип има спортен филтър бутнато е ГНП-то малко и махнат катализатор .Интересува ме със права тръба примерно 50мм или 60 и крайно спортно гърне ще има ли разлика(ако да предложения) .....с по-голям кулер ще има ли разлика(ако да какъв) ? за шпера ми е ясно ( 2,79) и не на последно място турбото на колко мога да го карам като се има на предвид без да се строши
...Благодаря предварително !

Последна промяна troublemaker на 16 Яну 2012, 22:28, променена общо 1 път

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Общо-взето ти вече си направил лесните и достъпни процедури - оттук нататък всичко ще е свързано с доста средства и време. Мога да ти препоръчам да почистиш ЕГР-а и колектора - така ще живне леко в ниските...
Si non confectus, non reficiat.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Права тръба може да сложиш и без гърне направо, не е особено шумно.
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Няма ли да е по-евтино да си закупиш, цял мотор??? 2.5 ТДС. Една права тръба на фи63 с крайно гърне (спортно) ще ти излезне 600лв.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Zubcho написа:Няма ли да е по-евтино да си закупиш, цял мотор??? 2.5 ТДС. Една права тръба на фи63 с крайно гърне (спортно) ще ти излезне 600лв.
Пффф колега ти да не живееш във Бояна че каза такова нещо ..... Тая галимация без да се сменят колекторите е за 300лв. макс и то с хубаво "спортно" гърне





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
За работата взимат много пари, тръбата я мани. Гърнета има от 100 до безкрайност 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
bum_bum написа:За работата взимат много пари, тръбата я мани. Гърнета има от 100 до безкрайност
Не знам колко пари взимат но на мен ми взимат за смяна на изходящи колектори + правене на тръби + резонатори до след катализатора 70лв. за работа





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Boyadjiev написа:bum_bum написа:За работата взимат много пари, тръбата я мани. Гърнета има от 100 до безкрайност
Не знам колко пари взимат но на мен ми взимат за смяна на изходящи колектори + правене на тръби + резонатори до след катализатора 70лв. за работаА не е като да е квартален майстор на Лади
Ами кажи къде да идем и ние на тази евтиния, да ни направят генерациите. На мен на 3 места ми казват 300 без гърнето за огъване на тръби на фи63. Аз искам от фланеца на турбото до последното гърне цяла тръба. Освен да си купя тръба и да ида с нея на мястото където ти вземат 70лв. за труд

Пусни ни телефон нещо и място където да идем.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
100 лв ми излезе тръбата гърнето и поставянето
имам приятели тук там..... сега ако можете да ми помогнете пишете
...а за 2,5 тдс-а ако исках щях да си взема но искам компакт 1,8 тдс и искам да го напомпя . Усетих разлика със спортното гърне и правата тръба до него !
....




- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Мой приятел държи база на трансинс ....от там неръждавейката тръба за кг .....един приятел работи във фирма за изработка на генерации и гърнета само , а един друг пък държи автосервиз
ето ти ефтиния само дето гърнето ми не е "марка"


- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
troublemaker написа:Така значи аз карам компакт 318тдс(на 30 000км след основен ремонт) има 4ип има спортен филтър бутнато е ГНП-то малко и махнат катализатор .Интересува ме със права тръба примерно 50мм или 60 и крайно спортно гърне ще има ли разлика(ако да предложения) .....с по-голям кулер ще има ли разлика(ако да какъв) ? за шпера ми е ясно ( 2,79) и не на последно място турбото на колко мога да го карам като се има на предвид без да се строши...Благодаря предварително !
в общи линии, си направил почти всичко...
вдигни си налягането на 1,5... и абсолютно задължително профилактика на кулера

вярвам, че ще останеш доволен
пс: ако при това положение не пуши или пуши съвсем малко, имаш мегдан за още един ремап на чипа...
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Абе вие приятели с телоподаващи нямате ли ?!?! А Колена и кривки се продават. Ебати цените честно.
Тръбата е 4лв метъра - черна и 12лв метъра - алуминизирана. Т.е. не ръждясва. Аз имам на едната си кола генерация от алуминизирана и за 2 години не е мръднала. Гърнета - отново вариянтите са 2 - или приятел да ти направи гърне (ДА ВЪЗМОЖНО Е) или да си купиш к'вото си решиш от 60 до много лева.
Ебати цените направо ме разбивате. Аз при приятел генерация с резонатор, крайно гърне и тампони за 150лв сглобих. Майкоооо...
п.п. говоря за реплики на "маркови" генерации.
Миналата година комшията (дето ми заваря квото има да се заваря) сглоби турбо колектор за 4 цилиндрова кола за !!! 18 ЛЕВА !!! (айде фланците бяха от на приятел баща му, че имаше машини, но и те да се платят при друг човек цената няма да прескочи 50лв). Колектора вече година не е мръднал. Да не е нищо особено, но за 18 лева мисля е супер. Даунпайпа също не прехвърля тази цена. Турбото е 86лв с доставката от Корса 1.5 ТД без грам нито радиален нито аксиален луфт. Колата е Москвич 407 1962 година. На 0.6 налягане.
Явно много хора тук ги мързи да четат или да търсят хора. Е да, ако имаш стабилни финанси няма нищо по лесно от това да закараш колата в най-близкия сервиз да ти сгънат на тръбогиб всичко и да ти я направят. Няма лошо. Ама има и по-евтини вариянти
Тръбата е 4лв метъра - черна и 12лв метъра - алуминизирана. Т.е. не ръждясва. Аз имам на едната си кола генерация от алуминизирана и за 2 години не е мръднала. Гърнета - отново вариянтите са 2 - или приятел да ти направи гърне (ДА ВЪЗМОЖНО Е) или да си купиш к'вото си решиш от 60 до много лева.
Ебати цените направо ме разбивате. Аз при приятел генерация с резонатор, крайно гърне и тампони за 150лв сглобих. Майкоооо...
п.п. говоря за реплики на "маркови" генерации.
Миналата година комшията (дето ми заваря квото има да се заваря) сглоби турбо колектор за 4 цилиндрова кола за !!! 18 ЛЕВА !!! (айде фланците бяха от на приятел баща му, че имаше машини, но и те да се платят при друг човек цената няма да прескочи 50лв). Колектора вече година не е мръднал. Да не е нищо особено, но за 18 лева мисля е супер. Даунпайпа също не прехвърля тази цена. Турбото е 86лв с доставката от Корса 1.5 ТД без грам нито радиален нито аксиален луфт. Колата е Москвич 407 1962 година. На 0.6 налягане.
Явно много хора тук ги мързи да четат или да търсят хора. Е да, ако имаш стабилни финанси няма нищо по лесно от това да закараш колата в най-близкия сервиз да ти сгънат на тръбогиб всичко и да ти я направят. Няма лошо. Ама има и по-евтини вариянти

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Колега това което си направил до тук според мен е максимумът, освен ако не си някое мамино синче и парите не значат нищо за теб. Цялата работа е, че този мотор е с предкамерно горене и ако искаш да постигнеш нещо невероятно с него сумата никак няма да ти хареса. Говорим за пари над 5000лв. По-добре си купи цял мотор ТДС, чипосай го, надуй му турбото на 1.5-1.6 бара и карай него. Ще дава същия разход ама ще е 160 к.с. на колеата и 330-350 нМ въртящ момент.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- troublemaker
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
- Мечтае да кара: е46 M3
- Детайли за колата: bmw e46 328ci
Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот
Ще издържи ли турбото на това налягане....защото мотора е на 30к км ама турбото не се знае....а относно колегата Zubcho искам просто да изкарам максимума на този мотор без да наливам луди пари,просто не искам някви смешни голфове 90 и 110 коня дизели да ме трошат на 400 метра ....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани