320 с генерация от 318

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

320 с генерация от 318

Мнение от nikolay_pz » 13 Юни 2011, 23:20

Здравейте колеги, смених си мотора на 18-ката с м50б20 но останах със старата генерация и м исе струва че колата е мн по-бавна от другите 20-ки. Искам да ви попитам - генерациите на 318 и 320 различават ли се по дебелина (след колекторите) и има ли разлика в крайните гърнета. Ако е така - намислил съм да си направя нова генерация с тръби неръждавейка но на колко мм да са? По- добър варянт ли ще е да си взема направо генерация от 2.8

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от DirtySouth » 13 Юни 2011, 23:54

генерация от 2.8 е добър варянт ако мапваш колата и сложиш хубав спортен филтър конусен с пряк поток към студен въздух , защото трябва да има баланс от "дишане" и "издишане" на мотора като ги правиш отделно нито едното нито другото е препорачително .... Мисля че генерацията е еднаква дебелина ,а разликата е само при колекторите поне при 318 IS твоята 18ка ако е м40 то със сигурност в крайното гърне има разлика ,а за назад немога да говоря на изуст но мисля че и и там
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от nikolay_pz » 13 Юни 2011, 23:57

спортен филтър имам но няма достъп до студен въздух и не мога да измисля къде да го монтирам за да диша по-добре :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Юни 2011, 7:30

nikolay_pz написа:спортен филтър имам но няма достъп до студен въздух и не мога да измисля къде да го монтирам за да диша по-добре :(


Ами то около М50 няма особено много място :mhihi: и аз ще се занимавам с това скоро и ще мисля кое как да стане. Колегата Ръб има тема за направата на топлинен щит, погледни я. Той е прекарал тръба чак до долу. bum_bum пък си е дупчил бронята, и е прекарал филтъра долу, което е май най-ефективното решение. Щото на практика няма къде да сложиш филтъра така, че да бъде обдухвам от постъпващия въздух. Аз съм замислил да ползвам пресована вата, облицована с фолио за топлинния щит. Доста добра топлинна изолация се получавало. Айде стига толкоз :OT: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от VaLy0 » 14 Юни 2011, 8:48

Разлика в генерациите има със сигурност, дори и на IS-а както спомена колегата, е по малка от тая на 20-ката! Задните гърнета също са различни! На 20-ката са около 60мм тръбите, а на 18-ката между 45 и 50мм, на IS-а на места има 50мм на места 55мм. А ти като си оставил от 18-ката- след колекторите как я направи, щото на заводската дългата тръба е 45 а късата е 50 и после вече двете в 60!?
ИзображениеБъРзИя ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от nikolay_pz » 14 Юни 2011, 11:15

VaLy0 написа:Разлика в генерациите има със сигурност, дори и на IS-а както спомена колегата, е по малка от тая на 20-ката! Задните гърнета също са различни! На 20-ката са около 60мм тръбите, а на 18-ката между 45 и 50мм, на IS-а на места има 50мм на места 55мм. А ти като си оставил от 18-ката- след колекторите как я направи, щото на заводската дългата тръба е 45 а късата е 50 и после вече двете в 60!?

генерацията ми е отфратителна - всичко е напасвано със рязане и слагане на поне 3-4 вида тръби - като почнеш от 30мм до 60мм. целта беше да запалим колата и да се кара така известно време, но вече и се нарадвах и мисля да и оправя генерацията :) най-добре в този случей да си намеря такава от 20-ка :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от VaLy0 » 14 Юни 2011, 15:29

nikolay_pz написа:генерацията ми е отфратителна - всичко е напасвано със рязане и слагане на поне 3-4 вида тръби - като почнеш от 30мм до 60мм. целта беше да запалим колата и да се кара така известно време, но вече и се нарадвах и мисля да и оправя генерацията :) най-добре в този случей да си намеря такава от 20-ка :yes:

Нарадвал си и се викаш :mhihi: смятай като сложиш оригинална генерация как ще и се кефиш, то с тая както казваш че на места има 30мм :mhihi: :mhihi: :mhihi: тя може и по малко да е вървяла от 18-ката :ahah: :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от nikolay_pz » 14 Юни 2011, 16:20

чудя се дали да не си направя нова генерация на 63мм направо с едно хубаво крайно гърне и един резонатор, но като чета коментари че без плетени колектори ефект няма да има и се разобеждавам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от DirtySouth » 14 Юни 2011, 18:56

63 е много за 20ка !
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от nikolay_pz » 14 Юни 2011, 20:02

DirtySouth написа:63 е много за 20ка !

препоръчайте ми на колко мм да е тогава?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от DirtySouth » 14 Юни 2011, 20:11

Ако ще е права не повече от 55 да не кажа и 45 !
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от nikolay_pz » 14 Юни 2011, 20:24

в момента по-голямата част от тръбите са ми с вътрешен диаметър 48мм значи външния е около 50мм. Имам резонаторно гърне на 50мм и крайното ми е на 47 но ще го разширя. Малки са тези тръбички според мен, но като за начало трябва да отстраня тая част която е 30мм вътрешен защото ми действа като ограничител и затова не върви колата. Не знам останалите тръби дали са добре - вие кажете :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от DirtySouth » 14 Юни 2011, 20:54

Ти си решаваш прави генерации правят на 63 на 25ци .... Иската е на 45 по спомен ,а тя е доста по-оборотен и отпушен двигател от 20ката , само по -колекторите можеш да видиш за кво става въпрос и по респонса , но ти си знаеш , разбирасе няма лошо на 63 да си направиш по-натам ако слагаш 2.5 ще ти е от полза
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от VaLy0 » 14 Юни 2011, 21:47

DirtySouth написа:63 е много за 20ка !

DirtySouth написа:Ако ще е права не повече от 55 да не кажа и 45 !

Какво те кара да мислиш че 63мм е много??? Заводската е 60мм външен, 3мм повече на какво ще пречи? Нали уж колкото е по отпушен един мотор толко по-добре за него ;)
ИзображениеБъРзИя ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 320 с генерация от 318

Мнение от nikolay_pz » 14 Юни 2011, 21:50

не, не мисля да минавам на 2.5, просто ме интересува какви тръби са подходящи за 20-ката
може да си оставя и тези дето са ми на 48 вътрешен и да премахна по-тясните от тях :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook