По-малко цилиндри, по-нисък разход
Модератор: Общи модератори
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Вижте колеги не говорим за келешлък вечер или нощно време
става върос за евридей кола която е купена с такава цел да се кара всеки ден!
Даунсайзинг-а е интересно явление което печели все повече и повече производители на своя страна!
Според мен трябва да се разграничат дискусиите относно дизелови и бензинови агрегати , разликата е страшно голяма!
Дано темата се задържи!
става върос за евридей кола която е купена с такава цел да се кара всеки ден!
Даунсайзинг-а е интересно явление което печели все повече и повече производители на своя страна!
Според мен трябва да се разграничат дискусиите относно дизелови и бензинови агрегати , разликата е страшно голяма!
Дано темата се задържи!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Emooo написа:k1p1 написа:Ще ме извинявате, ама кой търси икономия в БМВ? Ако искаш да караш евтино и на 1500 оборота, взимаш някоя тенекия и си в играта!
Имам познати които дават по 8 000лв на година за нафта, германците също пътуват яко. Тея БМВ-та ги проектират за тях, а не за селката реалност в България където БМВ-то се изкарва вечер да завърти гуми и да се покажеш. Да тогава няма смисъл от икономия.
дали е така??що като да дам маса пари за кола тя непременно трябва да гори много и да не върви чак толкова?и що да не си карам 1,8 турбо мотора с разход 10 в града и 8 извън градско а като ми се наредят мощните шестаци с як звук и шофьор тип пилот на истребител да им подавам биноклите? по нагоре някой написа че нямал душа мотора



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Само не разбрах какво имаш против перфектния звука на 6така или си мислиш , че като си турбинирал йеската си много бърз ?
За разхода и аз мога да обадя цифри - 5,8 извънградско и 10 градско С климатик - и кво ? Убеден съм , че и на 330ка мога да докарам подобни цифри , което пък е непосилно за един "даунсайзниг" мотор , като 1.8ТФСИ или 2.0ТФСИ
Междудругото Мерц Ц350 ( 3500кк атмосферен мотор 306кс) е с нормиран разход 6,8л а Ц250 (1800кк турбо 204кс) е .. 6,4
За разхода и аз мога да обадя цифри - 5,8 извънградско и 10 градско С климатик - и кво ? Убеден съм , че и на 330ка мога да докарам подобни цифри , което пък е непосилно за един "даунсайзниг" мотор , като 1.8ТФСИ или 2.0ТФСИ

Междудругото Мерц Ц350 ( 3500кк атмосферен мотор 306кс) е с нормиран разход 6,8л а Ц250 (1800кк турбо 204кс) е .. 6,4

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Само не разбрах какво имаш против перфектния звука на 6така или си мислиш , че като си турбинирал йеската си много бърз ?
За разхода и аз мога да обадя цифри - 5,8 извънградско и 10 градско С климатик - и кво ? Убеден съм , че и на 330ка мога да докарам подобни цифри , което пък е непосилно за един "даунсайзниг" мотор , като 1.8ТФСИ или 2.0ТФСИ![]()
Междудругото Мерц Ц350 ( 3500кк атмосферен мотор 306кс) е с нормиран разход 6,8л а Ц250 (1800кк турбо 204кс) е .. 6,4
те на книга всички горят малко.....и не,не съм бърз с турбинирания ис,просто атмосверните шестаци от ниския и среден клас са бавни

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
В сравнение с кое са бавни ? 3литровите атмосферни 6таци (среден клас мотор) на БМВ хич не са от бавните мотори , особено във високите скорости .
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
kirililiev написа:те на книга всички горят малко.....и не,не съм бърз с турбинирания ис,просто атмосверните шестаци от ниския и среден клас са бавни
Е това искам да го кажеш на мацката с лилавата 328ца на цветчетата ! Защото не видях турбо автомобил, било то и модифициран, да дава по-добро време от нея, а не е като да нямаше Митсубишита с по 400+ к.с.

"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Хаха понеже колегата явно плюе яко по даунсайзинга без реално да е карал такъв автомобил,ще му предложа едно скромно басче подплатено с лек финасов стимул.Караме с неговата суперикономична 323ка,като той кара зад мен на магистралата до Вакарел и обратно като ме следва плътно,като нема да карам с 1500 оборота ,по скоро с 3000,тоест как си карам.Като колата ми е с еднакво тегло с е46 и 18ки джанти,да не говорим,че е по-мощна от 323 с доста.Да видим готов ли е да заложи пари щом така упорито лае
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Само не разбрах какво имаш против перфектния звука на 6така или си мислиш , че като си турбинирал йеската си много бърз ?
За разхода и аз мога да обадя цифри - 5,8 извънградско и 10 градско С климатик - и кво ? Убеден съм , че и на 330ка мога да докарам подобни цифри , което пък е непосилно за един "даунсайзниг" мотор , като 1.8ТФСИ или 2.0ТФСИ![]()
Междудругото Мерц Ц350 ( 3500кк атмосферен мотор 306кс) е с нормиран разход 6,8л а Ц250 (1800кк турбо 204кс) е .. 6,4
Колега,този мотор на Мерц с 306к.с е с турбина,не е атмосферка.Старата атмосферка е 272к.с
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Ихиии , ти си бил много зъл . Я кажи какво караш , щот предполагаш че всички знаем , ма нещо не сме осведомени 
ПС:пари , пари много пари - къде , кога веднага

ПС:пари , пари много пари - къде , кога веднага

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
2.0л Тфси карам в Шкодичка.Не съм зъл просто на някои хора трудно им се затваря устата и не ми се спори.Един Алеко Константинов и оркестъра да свири
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
По-малкият двигател с турбо, при една и съща мощност с по-голям атмосферен, гори по-малко, но само ако не изстискваш тази мощност от него (цитираната мощност е максимална). Ако ги настъпваш до предела, ще горят еднакво, дори мисля, че турбото и повече. Но Евро нормите се измерват при определени режими на каране, където от един двигател не се изискват повече от 30 конски сили. Там малките мотори се класират по-добре и затова минават на тях. При каране "ускорение, спиране" няма да има разлика при мотори с еднаква мощност. Така че, всичко е на практика измама с цел да се преминат някакви еко норми. СО2-то е на практика 1:1 с разхода на гориво. Да се цитира колко СО2 отделя една кола е като да се каже разхода на гориво вместо в литри на 100 в мили за галон.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
vitamincpp написа:По-малкият двигател с турбо, при една и съща мощност с по-голям атмосферен, гори по-малко, но само ако не изстискваш тази мощност от него (цитираната мощност е максимална). Ако ги настъпваш до предела, ще горят еднакво, дори мисля, че турбото и повече. Но Евро нормите се измерват при определени режими на каране, където от един двигател не се изискват повече от 30 конски сили. Там малките мотори се класират по-добре и затова минават на тях. При каране "ускорение, спиране" няма да има разлика при мотори с еднаква мощност. Така че, всичко е на практика измама с цел да се преминат някакви еко норми. СО2-то е на практика 1:1 с разхода на гориво. Да се цитира колко СО2 отделя една кола е като да се каже разхода на гориво вместо в литри на 100 в мили за галон.

2.0л Тфси карам в Шкодичка.Не съм зъл просто на някои хора трудно им се затваря устата и не ми се спори.Един Алеко Константинов и оркестъра да свири
- Голф Шкода значи

Аз мога да се обадя поне на 10 човека с ВАГ турбо резачки - ти с какво си по-специален от тях (освен че ти е по-бавна колата) , че да ти вадя пари

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Много книжки и списания цитирате.. два мотора да приемем с еднаква мощност от 200коня, единия три литров атмосферен, другия 1.8 турбо.. ами и двата ще горят еднакво при настъпване, особено в пиковия момент и двата мотора ще правят сериозен водовъртеж в резервоара.. така, че според мен други са причините за даунсайзинга.. маса на мотора, по малко триещи части, може би и по евтин за изработка, и един сигурен консуматив- турбо.. никой вече няма полза от евтин, прост и олигофренски здрав мотор, при положение, че могат да се цедят средства от потребителите.
Ако трябва да избирам, бих предпочел голям атмосферен мотор, само и единствено заради големия въртящ момент.. колегата alx го беше обяснил много хубаво в една тема, че големия мотор те варди от грешки при подбора на предавка, демек ако сбъркаш не е толкова фатално, защото имаш достатъчно мощ за да продължиш и вкараш правилната предавка.
Ако трябва да избирам, бих предпочел голям атмосферен мотор, само и единствено заради големия въртящ момент.. колегата alx го беше обяснил много хубаво в една тема, че големия мотор те варди от грешки при подбора на предавка, демек ако сбъркаш не е толкова фатално, защото имаш достатъчно мощ за да продължиш и вкараш правилната предавка.

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Витанов написа:Много книжки и списания цитирате.. два мотора да приемем с еднаква мощност от 200коня, единия три литров атмосферен, другия 1.8 турбо.. ами и двата ще горят еднакво при настъпване, особено в пиковия момент и двата мотора ще правят сериозен водовъртеж в резервоара.. така, че според мен други са причините за даунсайзинга.. маса на мотора, по малко триещи части, може би и по евтин за изработка, и един сигурен консуматив- турбо.. никой вече няма полза от евтин, прост и олигофренски здрав мотор, при положение, че могат да се цедят средства от потребителите.
Ако трябва да избирам, бих предпочел голям атмосферен мотор, само и единствено заради големия въртящ момент.. колегата alx го беше обяснил много хубаво в една тема, че големия мотор те варди от грешки при подбора на предавка, демек ако сбъркаш не е толкова фатално, защото имаш достатъчно мощ за да продължиш и вкараш правилната предавка.
1,4 мотора на фолцваген- 240nm/1750 rpm
тихо са

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
kirililiev написа:Витанов написа:Много книжки и списания цитирате.. два мотора да приемем с еднаква мощност от 200коня, единия три литров атмосферен, другия 1.8 турбо.. ами и двата ще горят еднакво при настъпване, особено в пиковия момент и двата мотора ще правят сериозен водовъртеж в резервоара.. така, че според мен други са причините за даунсайзинга.. маса на мотора, по малко триещи части, може би и по евтин за изработка, и един сигурен консуматив- турбо.. никой вече няма полза от евтин, прост и олигофренски здрав мотор, при положение, че могат да се цедят средства от потребителите.
Ако трябва да избирам, бих предпочел голям атмосферен мотор, само и единствено заради големия въртящ момент.. колегата alx го беше обяснил много хубаво в една тема, че големия мотор те варди от грешки при подбора на предавка, демек ако сбъркаш не е толкова фатално, защото имаш достатъчно мощ за да продължиш и вкараш правилната предавка.
1,4 мотора на фолцваген- 240nm/1750 rpm
тихо са
Добре де какво има това с казаното от мен? или викаш не може да си изказваме мнението по онтошение на атмосферните и тойбо моторите?
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани