ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Вероятно сте прави. Казано е-век живей, век се учи. Дано поне за антифриза важи старото правило?
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Прочетах цялата тема и никой не е решил пустия проблем със светенето на лампата на маслото в червено за 3-4сек.




- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
shark1986 написа:Прочетах цялата тема и никой не е решил пустия проблем със светенето на лампата на маслото в червено за 3-4сек.![]()
![]()
Колега нали вече ти обяснихме какви са възможните причини в една друга тема .............
shark1986 написа:armagedon01 написа:adovet написа:Тракането не е добре - явно за тея няколко секунди няма смазване. Сменете си маслото с каквото трябва за да няма после олеле
От опит мога да кажа, че съм слагал няколко вида масло/но с еднакъв вискузитет - 5/40/ и проблема си остана. Изчел съм много по въпросния проблем и като цяло решенията са няколко:
1. Смяна на клапана в корпуса на масления филтър, сменя се и гарнитурата, която е между корпуса и главата. Като да се свали въпросния корпус се маха динамото.
2. Прочистване на маслените пътища
След като се направят тези две процедури, при някой от колегите лампата си изгасва веднага и вс е ок, НО при някой продължава да гасне по късно само, че примерно 1 - 2 секунди макс и мотора пак е по шумен през това време. Затова като трето решение:
3. Смяна на хидравличните повдигачи, защото някой от тях спичат и движението им е трудно - но това вече си е голям филм, по мое мнение ........
И последното решение:
4. Караш си така - лично аз го избрах
Като за начало може да се заема със първите две стъпки обаче след смяна на маслото със 5В-30.
IKN написа:Причините ги описаха по нагоре колегите , дано само не е маслената помпа.
П.П. Сега се сещам нещо което бях прочел при нашите братя по оръжие в руския форум на Е 46 - там един
от братушките описваше неговата борба с бавната червена лампа .Човека изсипал един чувал с пари за
нови маслени помпи ,филтри ,масла и какво ли не , а накрая проблема се оказал в един О-пръстен /уплътняващ/
за жълти стотинки. Става въпрос за пръстена между маслената помпа и нейния маслозаборник в
картера.


- drllxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 15.04.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше тройка
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Zagy написа:Не е страшно - ако е доста над максимума вече не е хубаво.
Масло се мери на загрят мотор 10-15 минути след като сте угасили колата.
Днес реших пак да си поиграя.Оставих колата на място,но мотора не беше загрял напълно-стрелката беше между синьото и червеното.Изчаках 5-6 минути и проверих маслото-беше точно на минимума.Предишния ден същия тест само че изчаках по дълго(15-20) мин и беше малко под максимума.Изчаках още(мина околко час от загасянето на мотора) пак проверих и беше съвсем леко над максимума.А сега кажете на кое да вярвам?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Да не би при единия от тестовете колата да е била под наклон? Дори и лек наклон може драстично да промени показанията. Иначе по книжка си пише, че маслото се мери на напълно загряла кола 10тина мин. след като си изгасил.
Si non confectus, non reficiat.
- drllxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 15.04.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше тройка
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Zagy написа:Да не би при единия от тестовете колата да е била под наклон? Дори и лек наклон може драстично да промени показанията. Иначе по книжка си пише, че маслото се мери на напълно загряла кола 10тина мин. след като си изгасил.
Ами уж съм гледал да не е. И аз мисля че това е най-правилния вариант 10-15 мин да се изчака. А да попитам и още нещо-толкова ли голямо значение има дали колата ще е с наълно загрят мотор или частично. Те хората са си го написали но все пак може ли някой да обясни.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
drllxr написа:Zagy написа:Да не би при единия от тестовете колата да е била под наклон? Дори и лек наклон може драстично да промени показанията. Иначе по книжка си пише, че маслото се мери на напълно загряла кола 10тина мин. след като си изгасил.
Ами уж съм гледал да не е. И аз мисля че това е най-правилния вариант 10-15 мин да се изчака. А да попитам и още нещо-толкова ли голямо значение има дали колата ще е с наълно загрят мотор или частично. Те хората са си го написали но все пак може ли някой да обясни.
Трябва да е загрят защото като се нягрява маслото се разширява и заема по голям обем съответно
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Колега,"adovet",физиката от 5-ти клас ни казва,че вода,масло и въобще всички течности имат минимално разширение и свиване /виж раздел БУТАЛНИ ПОМПИ/,което означава,че разширението,неуловимо за човешкото око,няма значение в този случай!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
викентии70 написа:Колега,"adovet",физиката от 5-ти клас ни казва,че вода,масло и въобще всички течности имат минимално разширение и свиване /виж раздел БУТАЛНИ ПОМПИ/,което означава,че разширението,неуловимо за човешкото око,няма значение в този случай!
Tи сложи едно пластмасово шише пълно до половината с масло и друго с вода на слънце и като се нагреят виж кое шише се е повече издуло
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Колега,много ми се искаше да оставя така нещата,за да се порадват и колегите на разсъжденията,но подозирам,че ще започнеш да питаш и други хора за разширението и т.н.Относно примера,който даваш има значение въздуха останал в останалата половина в шишето на слънце/а пък що на слънце-може и във фурната/,а да не говорим,че водата и маслото имат различни точки на кипене,а и самото шише-предполагам,че имаш предвид пластмасово,играе важна роля в така дадения пример.Вземи 1 спринцовка,издърпай я докрай,сложи си пръстчето отпред и натисни буталото без да отпускаш пръстчето и виж докъде ще стигне буталото на спринцовката.Това е опит първи.Веднага след това напълни същата спринцовка с вода,сложи пръстчето отпред и опитай да докараш буталото на спринцовката до същото положение от опит първи.Това го броим за опит втори.Сега опит номер три направи същата процедура,като опит втори,но сложи масло.Воала!Това е опит номер три.И стигаме неизбежно до извода,че....?
А за това,че масло на двигател се мери при загрят такъв,колегите имат впредвид,че преди да запалиш мотора,всичкото масло е в картера,а след като стартираш двигатела,маслото се разпределя навсякъде по него.
А за това,че масло на двигател се мери при загрят такъв,колегите имат впредвид,че преди да запалиш мотора,всичкото масло е в картера,а след като стартираш двигатела,маслото се разпределя навсякъде по него.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- xteem
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.11.2010
- Местоположение: Parvomai
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Колега и аз имам такъв проблем само че моята свети при всяко палене за 3-4 сек и после гасне, тва ми е датчика за нивото на маслото който е прецакан, но това не е кои знае каф проблем по добре си карай така ..
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Колега ти май говориш за жълтата лампа а не за червената.Ако ти свети червената не ти е заминал датчика който мери маслото,а има една клапа във филтъра на маслото и тя се е дала фира.Маслото се отича и после докато се качи ти светва лампата в червено и ти потракват малко по-силно клапаните.
новият ми номер: 0877787835
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Та тази клапа която задържа скъпа ли е??И смяната си май голяма играчка 

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
При мен го има проблема с бавната червена лампа придружена с тракане, има го и проблема с жълтата лампа (М47 136 кс.).
Интересното е, че като дойде колата от Германия нямаше такива проблеми.Веднага след смяната на маслкото със Castrol Edge 0W30 започна да свети жълтата лампа.Минават 15 000 км.И следва нова смяна на маслото, този път със BMW LongLife 04 закупено от BMW Munchen заедно с оригинален маслен филтър пак от същото място.Точно след тази смяна се появи проблема с червената лампа.От тогава са минали 15 000 км. и се чудя дали да не го сменя на 22 000 км, защото според инспекциона се сменя на толкова, а и в сервизната книжка пише че всяка една смяна е била през толкова километри.Другото нещо, което се чудя е дали да сложа пак от същото БМВ масло или да взема Castrol Edge TurboDiesel?
Какво мислите за тези неща?
Интересното е, че като дойде колата от Германия нямаше такива проблеми.Веднага след смяната на маслкото със Castrol Edge 0W30 започна да свети жълтата лампа.Минават 15 000 км.И следва нова смяна на маслото, този път със BMW LongLife 04 закупено от BMW Munchen заедно с оригинален маслен филтър пак от същото място.Точно след тази смяна се появи проблема с червената лампа.От тогава са минали 15 000 км. и се чудя дали да не го сменя на 22 000 км, защото според инспекциона се сменя на толкова, а и в сервизната книжка пише че всяка една смяна е била през толкова километри.Другото нещо, което се чудя е дали да сложа пак от същото БМВ масло или да взема Castrol Edge TurboDiesel?
Какво мислите за тези неща?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани