Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Gqbriel » 06 Юни 2011, 11:20

Zagy написа:80-120 на 4та предавка за около или малко под 7 секунди. Други дисциплини не съм тествал.


Zagy,тва е много добре според мен...като знам,че си с ремап явно оказва влияние + изолираните вакумни пътища.

Слави - по дигиталния мисля е най-добре + хронометър и поне 2-3 пъти и като се усредни грешката,ще е най-точно.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от © » 06 Юни 2011, 12:48

между другото първият път като пробвах и беше 8 и нещо натиснах педала до край, получи се някакво замисляне, което не ми хареса и тогава се сетих за разместването на вакумите
пак в неделя сутринта ще тествам като няма коли и полиция и пистата (моста) е свободна :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.09.2009
Местоположение: USA, Los Angeles
Пол: Мъж
Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
Мечтае да кара: ...вече го кара :)

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Spawn » 09 Юни 2011, 11:36

© написа:между другото първият път като пробвах и беше 8 и нещо натиснах педала до край, получи се някакво замисляне, което не ми хареса и тогава се сетих за разместването на вакумите
пак в неделя сутринта ще тествам като няма коли и полиция и пистата (моста) е свободна :mhihi:


Слави от какво се получава това замисляне ???

320d 136 hp + ремап

Защото и аз днеска тествах на Асеновградско шосе и колата тръгна супер и на 90 и малко се замисли доста и пак тръгна и се получи забавяне -
80-120 км/ч - 8.9 сек. , което ми се вижда адски слабo.Като натиснах педала до дупка на 80 , тръгна екстра и ако не се замисляше предполагам около 7.3-7.5 ще даде резултат.По принцип съм доста доволен от вървежа.
Довечера ще пробвам от първа до четвърта с газ до дупка и така до 120 да видя, но съм почти убеден , че тогава това забавяне го няма :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Gqbriel » 09 Юни 2011, 12:23

Spawn написа:
© написа:между другото първият път като пробвах и беше 8 и нещо натиснах педала до край, получи се някакво замисляне, което не ми хареса и тогава се сетих за разместването на вакумите
пак в неделя сутринта ще тествам като няма коли и полиция и пистата (моста) е свободна :mhihi:


Слави от какво се получава това замисляне ???

320d 136 hp + ремап

Защото и аз днеска тествах на Асеновградско шосе и колата тръгна супер и на 90 и малко се замисли доста и пак тръгна и се получи забавяне -
80-120 км/ч - 8.9 сек. , което ми се вижда адски слабo.Като натиснах педала до дупка на 80 , тръгна екстра и ако не се замисляше предполагам около 7.3-7.5 ще даде резултат.По принцип съм доста доволен от вървежа.
Довечера ще пробвам от първа до четвърта с газ до дупка и така до 120 да видя, но съм почти убеден , че тогава това забавяне го няма :dunno:


По-добре не си изтисквай автомобила,да не съжалявам после за темата.. :mhihi: но 8.9 е много,пробвай да натиснеш веднъж 80-90 и после 80-120 стъпка :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от ivo752 » 09 Юни 2011, 19:06

Zagy написа:80-120 на 4та предавка за около или малко под 7 секунди. Други дисциплини не съм тествал.

И при мене е така около или малко под 7 сек :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Красимир! » 09 Юни 2011, 22:35

А защо точно на 4-та, а не на 3-та?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Dimitroff » 09 Юни 2011, 22:38

Щото е стандартен тест за еластичност.
80 на 4та са ниски обороти - там конете почти не играят сериозна роля, но състоянието на мотора + въртящия момент играят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Maxmadness » 10 Юни 2011, 0:11

Интересно...явно има доста голяма разлика между скоростните кутии между 5 и 6 скорости...при мен това упражнение се получи точно за 6 секунди,обаче това замисляне доста ме дразни чесно казано..незнам колегите с преди фейса и съответно 136 коня с каква скоростна кутия са и къв е филма там,обаче наистина има осезаема разлика.Мисля също така,че играе и доста голяма роля ремапа на колата.Карал съм доста чипнати коли,обаче тази която ми направи най-приятно впечатление на ДОУСКОРЕНИЕ това определено беше колата на @Dimitroff.Това може би е единствения автомобил който съм карал и след 80 си показва достатъчно рогата,че да се усмихнеш и с голям кеф да хванеш волана :yes: И все пак нека колегите с Е46-тици преди фейса да кажат на колко оборота са при скорост 80 и 4-та предавка,при мен са точно 2000.Всички знаем колко са важни всяка една стотна обороти защото в този случай като настъпиш газта до дупка има голяма разлика дали си на 2300 оборота на 4-та и дали си на 2000 пак на 4-та :yes:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.09.2009
Местоположение: USA, Los Angeles
Пол: Мъж
Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
Мечтае да кара: ...вече го кара :)

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Spawn » 10 Юни 2011, 0:15

Като изреждам от от 1-ва до 4-та ускорението е много добре - към 7,5 сек.
Обаче като стартирам от 4-та, колкото и да се мъча , това замисляне си го има и под 8.6-7 не мога да падна.
От какво идва тази пауза ??? :dunno:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Zagy » 10 Юни 2011, 7:50

Според мен това замисляне е от това, че ваничките на променливата геометрия при поддържане на скорост седят доста притворени, при подаване на газ им отнема време да се позиционират по най-добрия възможен начин, след това газовете да развъртят турбото, след коетоколата да тръгне. Малко е това време, но го има и то се отчита като замисляне.

Ако преди това сте пришпорили колата ваничките вече са си по местата и реакцията е мигновенна :yes:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Gqbriel » 10 Юни 2011, 9:40

bmw-maximilian написа:Интересно...явно има доста голяма разлика между скоростните кутии между 5 и 6 скорости...при мен това упражнение се получи точно за 6 секунди,обаче това замисляне доста ме дразни чесно казано..незнам колегите с преди фейса и съответно 136 коня с каква скоростна кутия са и къв е филма там,обаче наистина има осезаема разлика.Мисля също така,че играе и доста голяма роля ремапа на колата.Карал съм доста чипнати коли,обаче тази която ми направи най-приятно впечатление на ДОУСКОРЕНИЕ това определено беше колата на @Dimitroff.Това може би е единствения автомобил който съм карал и след 80 си показва достатъчно рогата,че да се усмихнеш и с голям кеф да хванеш волана :yes: И все пак нека колегите с Е46-тици преди фейса да кажат на колко оборота са при скорост 80 и 4-та предавка,при мен са точно 2000.Всички знаем колко са важни всяка една стотна обороти защото в този случай като настъпиш газта до дупка има голяма разлика дали си на 2300 оборота на 4-та и дали си на 2000 пак на 4-та :yes:


Макси прав си донякъде,аз не помня с ремап ли си или го махна последно ,че тези 6 сек :dunno: .
5 ск/6ск кутия
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
Разликите са нищожни,но в града с 6-ка се сменя доста по-често.На усет 5-те върви по-добре от 6 ,но по данни не би трябвало,разликата се получава при максимална скорост.
2-ра -40км/ч - 2000
3-та-60км/ч -2000
4-та-80км/ч-2000
Еднкаво преди и след фейс затова теста за еластичност е на 4-та,оборотите са еднакви.
Замислянето може да се избегне с ремапа,добре работещ дебитомер,генерация и т.н но Zagy е прав.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от acho.rs » 10 Юни 2011, 15:29

Макси прав си донякъде,аз не помня с ремап ли си или го махна последно ,че тези 6 сек :dunno: .
5 ск/6ск кутия
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
Разликите са нищожни,но в града с 6-ка се сменя доста по-често.На усет 5-те върви по-добре от 6 ,но по данни не би трябвало,разликата се получава при максимална скорост.

Добре , а колко е главното предавателно число ?

За стандартните тестове за еластичност са пълна глупост .
60-100 се мери на 4та
80-120 се мери на последна предавка .
За това има брутална разлика в измерената "еластичността" на дизел и бензин , както и на коли с по-дълги предавки (новите БМВта по принцип) в сравнение с такива с по-къси . Най-реално е при автоматик с кикдаун ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Gqbriel » 10 Юни 2011, 16:10

acho.rs написа:
Макси прав си донякъде,аз не помня с ремап ли си или го махна последно ,че тези 6 сек :dunno: .
5 ск/6ск кутия
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
Разликите са нищожни,но в града с 6-ка се сменя доста по-често.На усет 5-те върви по-добре от 6 ,но по данни не би трябвало,разликата се получава при максимална скорост.

Добре , а колко е главното предавателно число ?

За стандартните тестове за еластичност са пълна глупост .
60-100 се мери на 4та
80-120 се мери на последна предавка .
За това има брутална разлика в измерената "еластичността" на дизел и бензин , както и на коли с по-дълги предавки (новите БМВта по принцип) в сравнение с такива с по-къси . Най-реално е при автоматик с кикдаун .. .


Автоматик - кикдаун - що да е най-реално???Подкрепи с нещо твърдението си ама не аз знам,а да го прочетем,на мен лично ми е адски интересно и ще се радвам да науча нещо дори и пълна глупост :yes: ..
Аз за стандартен хавтомаик не съм чувал,поне не до преди 4-5 години..
Mоже ли да споделиш защо на 4-та от 60-100 :yes:
За да разберем,че са пълна глупост ..- можеше и без това изречение :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от acho.rs » 10 Юни 2011, 18:45

Пълна глупост са защото не отразяват възможностите на автомобила . 60-100 на 4та го приемат за меродавно , а един атмосферен мотор или такъв с по-дълги предавки ще даде време като на запорожец , на тази дисциплина .
Автоматик е най-точно защото се предполага че е умен и връща на правилната предавка - виж данните за еластичност на мотори с ръчни и автоматични скорости , да видиш разликата .
80-120 на 4та за което говорите е малко по-реално , но по принцип си го мерят на последна скорост . Моята кола сигурно ще даде време по-слабо от ТДС на 80-120 на 5та , но на 3та скорост ще е доста по-различно , докато дизел вероятно дори ще даде по-слабо време на 3та , отколкото на 4та .
За това го казвам пак - стандартния тест за еластичност е пълна глупост !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н

Мнение от Gqbriel » 10 Юни 2011, 19:03

acho.rs написа:Пълна глупост са защото не отразяват възможностите на автомобила . 60-100 на 4та го приемат за меродавно , а един атмосферен мотор или такъв с по-дълги предавки ще даде време като на запорожец , на тази дисциплина .
Автоматик е най-точно защото се предполага че е умен и връща на правилната предавка - виж данните за еластичност на мотори с ръчни и автоматични скорости , да видиш разликата .
80-120 на 4та за което говорите е малко по-реално , но по принцип си го мерят на последна скорост . Моята кола сигурно ще даде време по-слабо от ТДС на 80-120 на 5та , но на 3та скорост ще е доста по-различно , докато дизел вероятно дори ще даде по-слабо време на 3та , отколкото на 4та .
За това го казвам пак - стандартния тест за еластичност е пълна глупост !


Сега те разбрах, :yes: ..но темата не с цел сравнение м/у бензин,дизел,и т.н а еднакви автомобили..за другото си прав,идеята е едни прости даани за нашите автомобили - автомата ускорява по-бавно по принцип - за всеки модел :mrgreen: ,особено 0-100,което аз не бих пробвал дори :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook