Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Zagy написа:80-120 на 4та предавка за около или малко под 7 секунди. Други дисциплини не съм тествал.
Zagy,тва е много добре според мен...като знам,че си с ремап явно оказва влияние + изолираните вакумни пътища.
Слави - по дигиталния мисля е най-добре + хронометър и поне 2-3 пъти и като се усредни грешката,ще е най-точно.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
между другото първият път като пробвах и беше 8 и нещо натиснах педала до край, получи се някакво замисляне, което не ми хареса и тогава се сетих за разместването на вакумите
пак в неделя сутринта ще тествам като няма коли и полиция и пистата (моста) е свободна
пак в неделя сутринта ще тествам като няма коли и полиция и пистата (моста) е свободна

- Spawn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: USA, Los Angeles
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
- Мечтае да кара: ...вече го кара :)
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
© написа:между другото първият път като пробвах и беше 8 и нещо натиснах педала до край, получи се някакво замисляне, което не ми хареса и тогава се сетих за разместването на вакумите
пак в неделя сутринта ще тествам като няма коли и полиция и пистата (моста) е свободна
Слави от какво се получава това замисляне ???
320d 136 hp + ремап
Защото и аз днеска тествах на Асеновградско шосе и колата тръгна супер и на 90 и малко се замисли доста и пак тръгна и се получи забавяне -
80-120 км/ч - 8.9 сек. , което ми се вижда адски слабo.Като натиснах педала до дупка на 80 , тръгна екстра и ако не се замисляше предполагам около 7.3-7.5 ще даде резултат.По принцип съм доста доволен от вървежа.
Довечера ще пробвам от първа до четвърта с газ до дупка и така до 120 да видя, но съм почти убеден , че тогава това забавяне го няма

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Spawn написа:© написа:между другото първият път като пробвах и беше 8 и нещо натиснах педала до край, получи се някакво замисляне, което не ми хареса и тогава се сетих за разместването на вакумите
пак в неделя сутринта ще тествам като няма коли и полиция и пистата (моста) е свободна
Слави от какво се получава това замисляне ???
320d 136 hp + ремап
Защото и аз днеска тествах на Асеновградско шосе и колата тръгна супер и на 90 и малко се замисли доста и пак тръгна и се получи забавяне -
80-120 км/ч - 8.9 сек. , което ми се вижда адски слабo.Като натиснах педала до дупка на 80 , тръгна екстра и ако не се замисляше предполагам около 7.3-7.5 ще даде резултат.По принцип съм доста доволен от вървежа.
Довечера ще пробвам от първа до четвърта с газ до дупка и така до 120 да видя, но съм почти убеден , че тогава това забавяне го няма
По-добре не си изтисквай автомобила,да не съжалявам после за темата..


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Zagy написа:80-120 на 4та предавка за около или малко под 7 секунди. Други дисциплини не съм тествал.
И при мене е така около или малко под 7 сек

- Красимир!
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3 CSL
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
А защо точно на 4-та, а не на 3-та?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Щото е стандартен тест за еластичност.
80 на 4та са ниски обороти - там конете почти не играят сериозна роля, но състоянието на мотора + въртящия момент играят.
80 на 4та са ниски обороти - там конете почти не играят сериозна роля, но състоянието на мотора + въртящия момент играят.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Интересно...явно има доста голяма разлика между скоростните кутии между 5 и 6 скорости...при мен това упражнение се получи точно за 6 секунди,обаче това замисляне доста ме дразни чесно казано..незнам колегите с преди фейса и съответно 136 коня с каква скоростна кутия са и къв е филма там,обаче наистина има осезаема разлика.Мисля също така,че играе и доста голяма роля ремапа на колата.Карал съм доста чипнати коли,обаче тази която ми направи най-приятно впечатление на ДОУСКОРЕНИЕ това определено беше колата на @Dimitroff.Това може би е единствения автомобил който съм карал и след 80 си показва достатъчно рогата,че да се усмихнеш и с голям кеф да хванеш волана
И все пак нека колегите с Е46-тици преди фейса да кажат на колко оборота са при скорост 80 и 4-та предавка,при мен са точно 2000.Всички знаем колко са важни всяка една стотна обороти защото в този случай като настъпиш газта до дупка има голяма разлика дали си на 2300 оборота на 4-та и дали си на 2000 пак на 4-та 


"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Spawn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: USA, Los Angeles
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ZHP Limited Rare Edition 303 hp
- Мечтае да кара: ...вече го кара :)
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Като изреждам от от 1-ва до 4-та ускорението е много добре - към 7,5 сек.
Обаче като стартирам от 4-та, колкото и да се мъча , това замисляне си го има и под 8.6-7 не мога да падна.
От какво идва тази пауза ???
Обаче като стартирам от 4-та, колкото и да се мъча , това замисляне си го има и под 8.6-7 не мога да падна.
От какво идва тази пауза ???

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Според мен това замисляне е от това, че ваничките на променливата геометрия при поддържане на скорост седят доста притворени, при подаване на газ им отнема време да се позиционират по най-добрия възможен начин, след това газовете да развъртят турбото, след коетоколата да тръгне. Малко е това време, но го има и то се отчита като замисляне.
Ако преди това сте пришпорили колата ваничките вече са си по местата и реакцията е мигновенна
Ако преди това сте пришпорили колата ваничките вече са си по местата и реакцията е мигновенна

Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
bmw-maximilian написа:Интересно...явно има доста голяма разлика между скоростните кутии между 5 и 6 скорости...при мен това упражнение се получи точно за 6 секунди,обаче това замисляне доста ме дразни чесно казано..незнам колегите с преди фейса и съответно 136 коня с каква скоростна кутия са и къв е филма там,обаче наистина има осезаема разлика.Мисля също така,че играе и доста голяма роля ремапа на колата.Карал съм доста чипнати коли,обаче тази която ми направи най-приятно впечатление на ДОУСКОРЕНИЕ това определено беше колата на @Dimitroff.Това може би е единствения автомобил който съм карал и след 80 си показва достатъчно рогата,че да се усмихнеш и с голям кеф да хванеш воланаИ все пак нека колегите с Е46-тици преди фейса да кажат на колко оборота са при скорост 80 и 4-та предавка,при мен са точно 2000.Всички знаем колко са важни всяка една стотна обороти защото в този случай като настъпиш газта до дупка има голяма разлика дали си на 2300 оборота на 4-та и дали си на 2000 пак на 4-та
Макси прав си донякъде,аз не помня с ремап ли си или го махна последно ,че тези 6 сек

5 ск/6ск кутия
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
Разликите са нищожни,но в града с 6-ка се сменя доста по-често.На усет 5-те върви по-добре от 6 ,но по данни не би трябвало,разликата се получава при максимална скорост.
2-ра -40км/ч - 2000
3-та-60км/ч -2000
4-та-80км/ч-2000
Еднкаво преди и след фейс затова теста за еластичност е на 4-та,оборотите са еднакви.
Замислянето може да се избегне с ремапа,добре работещ дебитомер,генерация и т.н но Zagy е прав.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Макси прав си донякъде,аз не помня с ремап ли си или го махна последно ,че тези 6 сек.
5 ск/6ск кутия
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
Разликите са нищожни,но в града с 6-ка се сменя доста по-често.На усет 5-те върви по-добре от 6 ,но по данни не би трябвало,разликата се получава при максимална скорост.
Добре , а колко е главното предавателно число ?
За стандартните тестове за еластичност са пълна глупост .
60-100 се мери на 4та
80-120 се мери на последна предавка .
За това има брутална разлика в измерената "еластичността" на дизел и бензин , както и на коли с по-дълги предавки (новите БМВта по принцип) в сравнение с такива с по-къси . Най-реално е при автоматик с кикдаун ...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
acho.rs написа:Макси прав си донякъде,аз не помня с ремап ли си или го махна последно ,че тези 6 сек.
5 ск/6ск кутия
1: 5,24 / 5,14
2: 2,92 / 2,83
3: 1,82 / 1,79
4: 1,27 / 1,26
5: 1,00 / 1,00
6: ---- / 0,83
Разликите са нищожни,но в града с 6-ка се сменя доста по-често.На усет 5-те върви по-добре от 6 ,но по данни не би трябвало,разликата се получава при максимална скорост.
Добре , а колко е главното предавателно число ?
За стандартните тестове за еластичност са пълна глупост .
60-100 се мери на 4та
80-120 се мери на последна предавка .
За това има брутална разлика в измерената "еластичността" на дизел и бензин , както и на коли с по-дълги предавки (новите БМВта по принцип) в сравнение с такива с по-къси . Най-реално е при автоматик с кикдаун .. .
Автоматик - кикдаун - що да е най-реално???Подкрепи с нещо твърдението си ама не аз знам,а да го прочетем,на мен лично ми е адски интересно и ще се радвам да науча нещо дори и пълна глупост

Аз за стандартен хавтомаик не съм чувал,поне не до преди 4-5 години..
Mоже ли да споделиш защо на 4-та от 60-100

За да разберем,че са пълна глупост ..- можеше и без това изречение

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Пълна глупост са защото не отразяват възможностите на автомобила . 60-100 на 4та го приемат за меродавно , а един атмосферен мотор или такъв с по-дълги предавки ще даде време като на запорожец , на тази дисциплина .
Автоматик е най-точно защото се предполага че е умен и връща на правилната предавка - виж данните за еластичност на мотори с ръчни и автоматични скорости , да видиш разликата .
80-120 на 4та за което говорите е малко по-реално , но по принцип си го мерят на последна скорост . Моята кола сигурно ще даде време по-слабо от ТДС на 80-120 на 5та , но на 3та скорост ще е доста по-различно , докато дизел вероятно дори ще даде по-слабо време на 3та , отколкото на 4та .
За това го казвам пак - стандартния тест за еластичност е пълна глупост !
Автоматик е най-точно защото се предполага че е умен и връща на правилната предавка - виж данните за еластичност на мотори с ръчни и автоматични скорости , да видиш разликата .
80-120 на 4та за което говорите е малко по-реално , но по принцип си го мерят на последна скорост . Моята кола сигурно ще даде време по-слабо от ТДС на 80-120 на 5та , но на 3та скорост ще е доста по-различно , докато дизел вероятно дори ще даде по-слабо време на 3та , отколкото на 4та .
За това го казвам пак - стандартния тест за еластичност е пълна глупост !
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
acho.rs написа:Пълна глупост са защото не отразяват възможностите на автомобила . 60-100 на 4та го приемат за меродавно , а един атмосферен мотор или такъв с по-дълги предавки ще даде време като на запорожец , на тази дисциплина .
Автоматик е най-точно защото се предполага че е умен и връща на правилната предавка - виж данните за еластичност на мотори с ръчни и автоматични скорости , да видиш разликата .
80-120 на 4та за което говорите е малко по-реално , но по принцип си го мерят на последна скорост . Моята кола сигурно ще даде време по-слабо от ТДС на 80-120 на 5та , но на 3та скорост ще е доста по-различно , докато дизел вероятно дори ще даде по-слабо време на 3та , отколкото на 4та .
За това го казвам пак - стандартния тест за еластичност е пълна глупост !
Сега те разбрах,



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани