защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Не мога да кажа че разбирам кой знае колко от двигатели, да не кажа че нищо не разбирам
но имам пряко наблюдение върху двете коли, които карам... Е46 320ci 2000г и Е90 320i 2008-а, по 150 коня и двете, съоответно 6 и 4 цилинрови... ръчка и автомат... С разлика 60 кг в теглото, Е90-ката е по-лека... пускали сме се многократно, докато свикна на Е46 цата, 90-ката ме късаше с малко, в момента сме почти равностойни /ако съм в кондиция с Е46-цата и превключа в точния момент, щот с шибания / разбирайте много добър/ автомат верно тряя си Шумахер, за да превключваш на ръчка по-бързо.../. Като че ли Е90-ката е една идея по-пъргава, особено на спорт, но това усещане може да идва и от килограмите, Е46 цата е по-мудна... и като че ли Е90-ката се развърта по-добре след 100-120км/ч...Много мнения чувах че би трябвало да я късам, автомат...е да, ама нееее.... а не е като да не си я познавам вече Е46-цата...и да не тренирам драг всеки ден
За звука, със сигурност са различни, но и 4 цилидровия двигател вади страхотен звук, наистина!... Като разход, Е90 ката е 1-2 литра по-икономична, да не говорим, че разхода който правя с Е46-цата в града като я пържа - 13-14, с Е90-ката никога няма как да го напраиш, ако ще само на спорт и педала до ламарината... Извън градко същата история.
Вероятно не казвам нищо ново, мисълта ми беше, че за нормалния потребител... явно по-новия, па макар и 4 цилидров двигател е по-добър... BMW явно знаят какво правят, както винаги


За звука, със сигурност са различни, но и 4 цилидровия двигател вади страхотен звук, наистина!... Като разход, Е90 ката е 1-2 литра по-икономична, да не говорим, че разхода който правя с Е46-цата в града като я пържа - 13-14, с Е90-ката никога няма как да го напраиш, ако ще само на спорт и педала до ламарината... Извън градко същата история.
Вероятно не казвам нищо ново, мисълта ми беше, че за нормалния потребител... явно по-новия, па макар и 4 цилидров двигател е по-добър... BMW явно знаят какво правят, както винаги

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция (само не ме нападайте моля
) . Виж поне Е46 320и с М54 мотора - 2.2л - там положението е по-различно ... пък и ти карай 190НМ с 18ки и после се чуди що омаляваш след 120 


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
acho.rs написа:Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция
Eдин път да съм съгласен с тебе.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
acho.rs написа: пък и ти карай 190НМ с 18ки и после се чуди що омаляваш след 120
абе и Е90-ката е с 18-ки.. ама ае... да мълча и да уча

- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Докато мога ще карам 6-так,по натам ще му мисля 

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
И аз така после ще караме на 6-ТОК 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
K_Ilkov написа:И аз така после ще караме на 6-ТОК
Остоумно,не спрях да се хиля 5 минути



- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
vanioboy написа:K_Ilkov написа:И аз така после ще караме на 6-ТОК
Остоумно,не спрях да се хиля 5 минути![]()
![]()
+1



Apassionata написа:имам пряко наблюдение върху двете коли, които карам... Е46 320ci 2000г и Е90 320i 2008-а, по 150 коня и двете, съоответно 6 и 4 цилинрови
E46 с 150 к.с е с М52 двигател разработен далечната 1994г. с малък ъпгрейд (за да харчи по-малко). Е90 320i 2008г е с N46 (ако не се лъжа) двигател разработен 2004г. Разликата в технологиите все пак е десет години !
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- daniel.penchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 3.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
fuck the cola,fuck the pizza,all i need is six в редица! нали така беше колеги 

[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Провокиран от горното ми хрумна следната простотия - "Остави го тоз та*ак, дай на мене ВеОсмак!"
ПС: Нямам предвид шестака, да не си помислите нещо...
Предлагам като бонус кит баварците да сложат като опция още един куатро-цилиндряк, и с минимални усилия от страна на юзъра, достигане до заветната цел - V8
Нали се цели да са на принципа на Лего



ПС: Нямам предвид шестака, да не си помислите нещо...

Предлагам като бонус кит баварците да сложат като опция още един куатро-цилиндряк, и с минимални усилия от страна на юзъра, достигане до заветната цел - V8


Нали се цели да са на принципа на Лего

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
acho.rs написа:Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция
Не съм много съгласен мотора не е грешна концепцията просто не е оразмерен както трябва много му е къс ходът на буталото и от там следва малкото въртящ момент и също кратките фази на газоразпределението също допринасят за мудното развъртане


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Who написа:acho.rs написа:Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция
Не съм много съгласен мотора не е грешна концепцията просто не е оразмерен както трябва много му е къс ходът на буталото и от там следва малкото въртящ момент и също кратките фази на газоразпределението също допринасят за мудното развъртанепринципно с този къс ход трябва да се върти като бесен
Двойката (2.0) шестак не е лош мотор ама изобщо. С леки козметични модове, без отваряне на самия мотор си навървява повече от прилично




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
... прилично - да , но не и като за 150кс . А с модовете принципно трябва да стане 170кс - колкото 323и , която не може да доближи по вървеж . Не се заяждам , но 2литровия 6так е бил дзвер когато е мислен в средата на 80те но после хората виждат , че не му стига обем (*20и М54 не случайно е 2.2) .
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Истината ми беше разкрита в Балкан стар. Там един от представителите ми каза защо новите мерцедеси не са това което са били до 124 ката. Цитирам: "едно време колите се правеха от истински инженери, които правеха коли за хората с идеята да им предоставят истинско изживяване от шофирането, сигурност и надеждност, сега колите се правят от счетоводители работещи с идеята за голяма печалба и големи продажби. Вече се продават коли които са наблъскани с електроника чиято цена за ремонт се равнява на половината кола, и се кръстиш да не се счупи докато е още твоя. 

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
iv4o9999 написа:Истината ми беше разкрита в Балкан стар. Там един от представителите ми каза защо новите мерцедеси не са това което са били до 124 ката. Цитирам: "едно време колите се правеха от истински инженери, които правеха коли за хората с идеята да им предоставят истинско изживяване от шофирането, сигурност и надеждност, сега колите се правят от счетоводители работещи с идеята за голяма печалба и големи продажби. Вече се продават коли които са наблъскани с електроника чиято цена за ремонт се равнява на половината кола, и се кръстиш да не се счупи докато е още твоя.
Има нещо вярно в това - ръководството за експлоатация на новия семеен автобус е 231 страници!!!
Power is Nothing Without Insanity
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани