защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Apassionata » 07 Юни 2011, 23:03

Не мога да кажа че разбирам кой знае колко от двигатели, да не кажа че нищо не разбирам :mhihi: но имам пряко наблюдение върху двете коли, които карам... Е46 320ci 2000г и Е90 320i 2008-а, по 150 коня и двете, съоответно 6 и 4 цилинрови... ръчка и автомат... С разлика 60 кг в теглото, Е90-ката е по-лека... пускали сме се многократно, докато свикна на Е46 цата, 90-ката ме късаше с малко, в момента сме почти равностойни /ако съм в кондиция с Е46-цата и превключа в точния момент, щот с шибания / разбирайте много добър/ автомат верно тряя си Шумахер, за да превключваш на ръчка по-бързо.../. Като че ли Е90-ката е една идея по-пъргава, особено на спорт, но това усещане може да идва и от килограмите, Е46 цата е по-мудна... и като че ли Е90-ката се развърта по-добре след 100-120км/ч...Много мнения чувах че би трябвало да я късам, автомат...е да, ама нееее.... а не е като да не си я познавам вече Е46-цата...и да не тренирам драг всеки ден :mhihi:
За звука, със сигурност са различни, но и 4 цилидровия двигател вади страхотен звук, наистина!... Като разход, Е90 ката е 1-2 литра по-икономична, да не говорим, че разхода който правя с Е46-цата в града като я пържа - 13-14, с Е90-ката никога няма как да го напраиш, ако ще само на спорт и педала до ламарината... Извън градко същата история.
Вероятно не казвам нищо ново, мисълта ми беше, че за нормалния потребител... явно по-новия, па макар и 4 цилидров двигател е по-добър... BMW явно знаят какво правят, както винаги :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от acho.rs » 07 Юни 2011, 23:32

Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция (само не ме нападайте моля :oops: ) . Виж поне Е46 320и с М54 мотора - 2.2л - там положението е по-различно ... пък и ти карай 190НМ с 18ки и после се чуди що омаляваш след 120 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от ogata » 07 Юни 2011, 23:36

acho.rs написа:Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция

Eдин път да съм съгласен с тебе. :bchug:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Apassionata » 07 Юни 2011, 23:43

acho.rs написа: пък и ти карай 190НМ с 18ки и после се чуди що омаляваш след 120 :mhihi:

абе и Е90-ката е с 18-ки.. ама ае... да мълча и да уча :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от vanioboy » 08 Юни 2011, 9:45

Докато мога ще карам 6-так,по натам ще му мисля :mhihi:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от K_Ilkov » 08 Юни 2011, 16:31

И аз така после ще караме на 6-ТОК :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от vanioboy » 08 Юни 2011, 21:21

K_Ilkov написа:И аз така после ще караме на 6-ТОК :mhihi:


Остоумно,не спрях да се хиля 5 минути :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от straight six power » 11 Юни 2011, 18:55

vanioboy написа:
K_Ilkov написа:И аз така после ще караме на 6-ТОК :mhihi:


Остоумно,не спрях да се хиля 5 минути :mhihi: :mhihi: :mhihi:

+1 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Apassionata написа:имам пряко наблюдение върху двете коли, които карам... Е46 320ci 2000г и Е90 320i 2008-а, по 150 коня и двете, съоответно 6 и 4 цилинрови

E46 с 150 к.с е с М52 двигател разработен далечната 1994г. с малък ъпгрейд (за да харчи по-малко). Е90 320i 2008г е с N46 (ако не се лъжа) двигател разработен 2004г. Разликата в технологиите все пак е десет години !
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 3.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Е39 М5

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от daniel.penchev » 13 Юни 2011, 17:41

fuck the cola,fuck the pizza,all i need is six в редица! нали така беше колеги :lol:
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Nickelback » 13 Юни 2011, 20:48

Провокиран от горното ми хрумна следната простотия - "Остави го тоз та*ак, дай на мене ВеОсмак!" :banghead: :mrgreen: :ok:

ПС: Нямам предвид шестака, да не си помислите нещо... :shock:

Предлагам като бонус кит баварците да сложат като опция още един куатро-цилиндряк, и с минимални усилия от страна на юзъра, достигане до заветната цел - V8 :kuku: :mrgreen:
Нали се цели да са на принципа на Лего :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Who » 13 Юни 2011, 22:34

acho.rs написа:Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция

Не съм много съгласен мотора не е грешна концепцията просто не е оразмерен както трябва много му е къс ходът на буталото и от там следва малкото въртящ момент и също кратките фази на газоразпределението също допринасят за мудното развъртане :) принципно с този къс ход трябва да се върти като бесен :)
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Boyadjiev » 13 Юни 2011, 22:41

Who написа:
acho.rs написа:Е не говорим за 2л 6 цилиндровия мотор - той е доказано грешна концепция

Не съм много съгласен мотора не е грешна концепцията просто не е оразмерен както трябва много му е къс ходът на буталото и от там следва малкото въртящ момент и също кратките фази на газоразпределението също допринасят за мудното развъртане :) принципно с този къс ход трябва да се върти като бесен :)

Двойката (2.0) шестак не е лош мотор ама изобщо. С леки козметични модове, без отваряне на самия мотор си навървява повече от прилично ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от acho.rs » 14 Юни 2011, 19:28

... прилично - да , но не и като за 150кс . А с модовете принципно трябва да стане 170кс - колкото 323и , която не може да доближи по вървеж . Не се заяждам , но 2литровия 6так е бил дзвер когато е мислен в средата на 80те но после хората виждат , че не му стига обем (*20и М54 не случайно е 2.2) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от iv4o9999 » 15 Юли 2011, 13:55

Истината ми беше разкрита в Балкан стар. Там един от представителите ми каза защо новите мерцедеси не са това което са били до 124 ката. Цитирам: "едно време колите се правеха от истински инженери, които правеха коли за хората с идеята да им предоставят истинско изживяване от шофирането, сигурност и надеждност, сега колите се правят от счетоводители работещи с идеята за голяма печалба и големи продажби. Вече се продават коли които са наблъскани с електроника чиято цена за ремонт се равнява на половината кола, и се кръстиш да не се счупи докато е още твоя. :yes:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Alex 320i Cabrio » 15 Юли 2011, 15:23

iv4o9999 написа:Истината ми беше разкрита в Балкан стар. Там един от представителите ми каза защо новите мерцедеси не са това което са били до 124 ката. Цитирам: "едно време колите се правеха от истински инженери, които правеха коли за хората с идеята да им предоставят истинско изживяване от шофирането, сигурност и надеждност, сега колите се правят от счетоводители работещи с идеята за голяма печалба и големи продажби. Вече се продават коли които са наблъскани с електроника чиято цена за ремонт се равнява на половината кола, и се кръстиш да не се счупи докато е още твоя. :yes:


Има нещо вярно в това - ръководството за експлоатация на новия семеен автобус е 231 страници!!!
Power is Nothing Without Insanity

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook