Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Значи колата е имаме от 2 години всичко по нея е 6 обслужва се от до - но от едно такова времето около 4-5 месеца на сам значи когато я изгася и после искам да я запаля не пали варти но не пали и след малко хоп запали в движение няма проблем - после може 2-3 дни да няма проблем и пак да го праи номера - всичко по колата е сменено филтри всичко - карана е на диагностика няма грешки - няколко да се е сблъсквал с такъв проблем и да има идея както може да и е ще е гадно така ;ако има някой колега който да даде акул ще съм му благодарен
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Дюзи или клапан на рейла! В движение забива ли, има вероятност и помпа предналягане да прай мизерий? Вижте и живи данни на предналягането !
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
в движения варви няма проблеми никакви
може и от помпата под седалката за налягане да прай бела
ама как да разбера дали е тя като на диагностика нищо не показва 



- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
тя тая помпа и в движение прай бела(забива) кат я смачкаш!най вероятно клапан за налягане на рейла или някоя дюза връща през обратното!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
karnak написа:най вероятно клапан за налягане на рейла

Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
на диагностика вижда ли се този клапан добре ли е или не или не излиза нищо 

- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали

Клапана за който говорим е нр 2 в схемата, има ремонтен комплект гумички и струва 15 лв. като се свали се сменят за минута!Дано съм помогнал!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
ТЯ КОГА НЕ ПАЛИ ТОПЛА СТУДЕНА ?
Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
като се замисля само топла не пали но си го прави когато си иска - на 3-4 дни може една седмица може весеки ден по 2-3 пъти да го направи - сега ще пратя братовчед ми в Бова Бургас да видим какво ще измислият - забелязал съм че като дам на контакт се чива едно ззззз и после пали а когато не иска не го чувам съмнявам се да не да е тази помпа за налягане под седалка 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
jeki_tdi написа:като се замисля само топла не пали но си го прави когато си иска - на 3-4 дни може една седмица може весеки ден по 2-3 пъти да го направи - сега ще пратя братовчед ми в Бова Бургас да видим какво ще измислият - забелязал съм че като дам на контакт се чива едно ззззз и после пали а когато не иска не го чувам съмнявам се да не да е тази помпа за налягане под седалка
Най вероятно е помпата или релето за помпата. Ако беше клапана почва обикновено да прекъсва преди това и после да спира да пали. Също така ако е клапана когато го направи ще покаже ниско налягане в команреила.
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Колега помпата или работи или не работи,такъв филм да работи когато си иска няма,проблема ти е в релето което е в жабката и това реле прави проблеми,а то е за точно тая помпа под седалката,аз се натикай 300 лв за помпа и пак ми правеше така и се оказа от това реле мисля че беше номер 2,има такава тема аз съм писал потърси или ми пиши лс за подробности
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
KARAIVANOV написа:Колега помпата или работи или не работи,такъв филм да работи когато си иска няма,проблема ти е в релето което е в жабката и това реле прави проблеми,а то е за точно тая помпа под седалката,аз се натикай 300 лв за помпа и пак ми правеше така и се оказа от това реле мисля че беше номер 2,има такава тема аз съм писал потърси или ми пиши лс за подробности

- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
на един колега така правеше само топла и не излизаше нищо на диагностика и накрая излезна датчик разпределителните валове 

Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
На мен го правеше същото без значение топла студена, когато си пожелае. Та на грешка излизаше слабо налягане в рейла, та оказа се едно реленце за 22лв. проблема ми беше едно към едно с този. Та и моята хубавица е същата година мотор и т. н.
Та като начало, нищо не пречи да пробваш дали е от него, при мен беше от него.
1. Сваляш жабката, барабар с кората зад нея.
2. Трябва да видиш това много е на зад (снимката си е моя
) Та там има 4 броя релета на теб ти трябва това оградено с червеното.

3. Забутано е на кофти място и се вади много трудно (поне на мен ми беше трудно)
4. Купуваш си ново, на мен по спомени ми излезе 22лв. от Алтуплюс, е го на:

Надявам се и при теб да е в това проблема защото се измъкваш от финансови неприятности. Та при мен проблемите бяха 1:1 и се оказа, че е от тая гад която ми стъжни живота и ме остави без кола бая ми ти време.
Живи здрави и успех в начинанието и дано да е малкия дявол
А! това е реленцето на тъпата помпа. Забравих да спомена най важното!!!
Когато дадеш на контакт въпросната помпа се чува (чува се нещо идващо от таблото като БУУУ!) ако не го чуваш е от нея. При моя проблем давах на контакт и изключвах докато не чуех Буу! като чуя въртя и паля иначе нямаше палене.
ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ НА ЗВУКА ИДВАЩ ОТ ТАБЛОТО АКО ГО НЯМА ЗНАЧИ Е ОТ НЕГО!!!
Та като начало, нищо не пречи да пробваш дали е от него, при мен беше от него.
1. Сваляш жабката, барабар с кората зад нея.
2. Трябва да видиш това много е на зад (снимката си е моя


3. Забутано е на кофти място и се вади много трудно (поне на мен ми беше трудно)
4. Купуваш си ново, на мен по спомени ми излезе 22лв. от Алтуплюс, е го на:

Надявам се и при теб да е в това проблема защото се измъкваш от финансови неприятности. Та при мен проблемите бяха 1:1 и се оказа, че е от тая гад която ми стъжни живота и ме остави без кола бая ми ти време.
Живи здрави и успех в начинанието и дано да е малкия дявол

А! това е реленцето на тъпата помпа. Забравих да спомена най важното!!!
Когато дадеш на контакт въпросната помпа се чува (чува се нещо идващо от таблото като БУУУ!) ако не го чуваш е от нея. При моя проблем давах на контакт и изключвах докато не чуех Буу! като чуя въртя и паля иначе нямаше палене.
ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ НА ЗВУКА ИДВАЩ ОТ ТАБЛОТО АКО ГО НЯМА ЗНАЧИ Е ОТ НЕГО!!!
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Един проблем в е46 320 д 150 к 2002 г - не пали
Точно за това говорех и аз.

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани