Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Ное 2008, 2:22

Иначе колегата Ivan. е прав, че идва дългичък дифа на ТДС-а, но пък мен ме устройва, защото не смятам тоя дърт мотор да го мъча. Който иска да вади максимално ускорение обаче, му трябва малко по-късо число.
BMW only!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 14 Ное 2008, 10:21

amd написа:Иначе колегата Ivan. е прав, че идва дългичък дифа на ТДС-а, но пък мен ме устройва, защото не смятам тоя дърт мотор да го мъча. Който иска да вади максимално ускорение обаче, му трябва малко по-късо число.

Не е затова колега.В Е39 на автоматите вграждат 3,15 диф а на ръчките 2,65.При Е34 всичко е с 2,65 и си мисля че това е някакъв пропуск може би.Щом в Е39 е направено където насичкото отгоре има 20Нм въртящ момен повече защо да не го направя и в Е34 явно така е по-добре и ме съмнява да се мъчи двигателя нещо напротив ще му е по-леко ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Фев 2009, 18:09

Да раздвижим малко и тая тема и да помоля колегите,които са на ''ТИ'' с дифовете да се включат-
Може ли да се извадят ''вътрешностите'' от диф с по-голямо предавателно число и да се вмъкнат в корпуса на диф на тдс ?
Може да е доста глупав въпрос :roll:
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2009, 16:38

ivan. написа:Да раздвижим малко и тая тема и да помоля колегите,които са на ''ТИ'' с дифовете да се включат-
Може ли да се извадят ''вътрешностите'' от диф с по-голямо предавателно число и да се вмъкнат в корпуса на диф на тдс ?
Може да е доста глупав въпрос :roll:

Ванка тва дето си го мислих наистина няма да стане пич или ще иска много преправяне и средства.Като почнем заден мост,кардан,полуоски и то всичко става една :roll:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Фев 2009, 17:40

dinozab написа:
ivan. написа:Да раздвижим малко и тая тема и да помоля колегите,които са на ''ТИ'' с дифовете да се включат-
Може ли да се извадят ''вътрешностите'' от диф с по-голямо предавателно число и да се вмъкнат в корпуса на диф на тдс ?
Може да е доста глупав въпрос :roll:

Ванка тва дето си го мислих наистина няма да стане пич или ще иска много преправяне и средства.Като почнем заден мост,кардан,полуоски и то всичко става една :roll:
Колко средства бе Дани :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 12 Фев 2009, 18:09

ivan. написа:Да раздвижим малко и тая тема и да помоля колегите,които са на ''ТИ'' с дифовете да се включат-
Може ли да се извадят ''вътрешностите'' от диф с по-голямо предавателно число и да се вмъкнат в корпуса на диф на тдс ?
Може да е доста глупав въпрос :roll:


Ванка и Дани , едно е сигурното :arrow: при ТДС-а пиньона влиза по навътре в короната т.е. контактното петно е по-голямо от на бензиновите 518,520 ,които имат пък същия диаметър на короната 188 мм като този на М51 :idea:

Следващите модели Е34 с такова здраво зацепване между пиньон и корона при Е34 е при 3 и 4 литра зверове ,които са с голямата корона 210 мм :idea:

С една дума удебеления въпрос от мен е невъзможен :confused:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 17 Фев 2009, 12:37

ivan. написа:Да раздвижим малко и тая тема и да помоля колегите,които са на ''ТИ'' с дифовете да се включат-
Може ли да се извадят ''вътрешностите'' от диф с по-голямо предавателно число и да се вмъкнат в корпуса на диф на тдс ?
Може да е доста глупав въпрос :roll:

Ванка може и по-лесна операция да се направи да се сложи диф от 525td комби с ръчни скорости той е с 2,79 число.Предполагам че така ще е доста по-лесно само се сваля единия и се качва другия без преправяния :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.02.2008

Re: Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34

Мнение от ak101 » 05 Юни 2011, 11:38

Да повдигна малко темата с един въпрос.
Имам Е34 М50В25, изпадна ми еидн шпер, които е с различно захващане и 4 дупки откъм кардана, предполагам е по-малкият диф.
Мога ли да прехвърля пиньона, короната и касетата от малкия в корпуса на големия? Някой правил ли го е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34

Мнение от BULL3T » 05 Юни 2011, 12:19

ak101 написа:Да повдигна малко темата с един въпрос.
Имам Е34 М50В25, изпадна ми еидн шпер, които е с различно захващане и 4 дупки откъм кардана, предполагам е по-малкият диф.
Мога ли да прехвърля пиньона, короната и касетата от малкия в корпуса на големия? Някой правил ли го е?


Не,не можеш.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34

Мнение от georgipass » 05 Юни 2011, 12:21

BULL3T написа:
ak101 написа:Да повдигна малко темата с един въпрос.
Имам Е34 М50В25, изпадна ми еидн шпер, които е с различно захващане и 4 дупки откъм кардана, предполагам е по-малкият диф.
Мога ли да прехвърля пиньона, короната и касетата от малкия в корпуса на големия? Някой правил ли го е?


Не,не можеш.



Различна са диаметрите на короната и пиньона най-вече :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 10.02.2008

Re: Взаймозаменяемост на диференциалите при Е34

Мнение от ak101 » 05 Юни 2011, 12:33

Мерси.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook