Масло за диференциал , но не на цената му ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- whisky_touch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: Х4 2025
- Мечтае да кара: e60 M Power
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
добре мен също ме интересува може ли да стане нещо на отворения диф ако му се налее масло за шпер. При мен работата е такава че преди имах кола с шпер сега имам с отворен диф и в гаража ми е останала една туба с такова масло. Та на отворения диф ще му се прецака ли нещо ако му сложа това масло?
Съществува един фантастичен свят събран в една композиция даваща толкова радост на пътя! Вулгарно красив свят на брутална мощ, в които няма въздух, а само пушек от изгорели гуми.Там властват технологичния гении,красивия дизаин, красотата. Там няма животни, а само озверели расови коне. Там, всичко се случва на високи обороти и размазващо високите скорости.- Свят на кристално чиста мощ и бензинови пари-светът на автомобилите, светът на БМВ... !
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
Не няма проблем , проблема е обратната комбинация , щпер с масло за отворен диф
I'm slowly drifting


- whisky_touch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: Х4 2025
- Мечтае да кара: e60 M Power
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
и аз така си мислех но да попитам
Съществува един фантастичен свят събран в една композиция даваща толкова радост на пътя! Вулгарно красив свят на брутална мощ, в които няма въздух, а само пушек от изгорели гуми.Там властват технологичния гении,красивия дизаин, красотата. Там няма животни, а само озверели расови коне. Там, всичко се случва на високи обороти и размазващо високите скорости.- Свят на кристално чиста мощ и бензинови пари-светът на автомобилите, светът на БМВ... !
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
SpUd3r написа:err0r написа:Какво му е на Мотул РА90? Аз си карам с него и нямам проблеми. Не съм чел негативни отзиви още...
Преди и аз сипвах такова, но отзад на опаковката си пише, че не се препоръчва за шперовете на БМВ. От тогава минах на кастрола
аз също съм с такова и нямам проблеми ,карам колата като евридейка , сега като видях ,че наистина на тубичката пише ,че НЕ Е ПОДХОДЯЩ ЗА БМВ ШПЕРОВЕ се притесних , от магазина ме уверяваха ,че бил точно за такива дифове , сега ще има разправия ми се струва
при положение ,че вече е карано с мотул при смяна с кастрол промивки или др. такива трябва ли се правят
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
Значи на PA90 в техническият лист си пише изрично, че не е за БМВ диф. Пак там пише "For BMW rear axles with limited-slip, use MOTUL HYPO SYNT LS."
Това е при положение, че някой държи да ползва Мотул пред Кастрола. Само за сравнение:
Мотул PA90
Monograde lubricant
Viscosity grade SAE J 306 90
Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.895
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 146 mm2/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 14.9 mm2/s
Viscosity index ASTM D2270 102
Flash point ASTM D92 212°C / 414°F
Pour point ASTM D97 -30°C / -22°F
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140
Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 24.7
Viscosity, Brookfield @ -40C ASTM D2983 mPa.s (cP) 120000
Appearance Visual - Bright & Clear
Flash Point, COC ISO 2592 °C 228
Pour Point ISO 3016 °C -54
Density @ 15C DIN EN ISO 12185 g/ml 0.857
Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 175
Viscosity Index ISO 2909 None 174
Това е при положение, че някой държи да ползва Мотул пред Кастрола. Само за сравнение:
Мотул PA90
Monograde lubricant
Viscosity grade SAE J 306 90
Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.895
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 146 mm2/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 14.9 mm2/s
Viscosity index ASTM D2270 102
Flash point ASTM D92 212°C / 414°F
Pour point ASTM D97 -30°C / -22°F
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140
Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 24.7
Viscosity, Brookfield @ -40C ASTM D2983 mPa.s (cP) 120000
Appearance Visual - Bright & Clear
Flash Point, COC ISO 2592 °C 228
Pour Point ISO 3016 °C -54
Density @ 15C DIN EN ISO 12185 g/ml 0.857
Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 175
Viscosity Index ISO 2909 None 174
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
при положение ,че вече е карано с мотул при смяна с кастрол промивки или др. такива трябва ли се правят
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
Темата е малко стара,извинявам се,че я повдигам,обаче и аз реших да го сменя това life time масло
Колата е м52б20 с число 3.45,не е с шпер
Мен ми предлагат 75W-90 TITAN SINTOPOID,някакви мнения за него или да търся кастролско.Поздрави

Колата е м52б20 с число 3.45,не е с шпер

Мен ми предлагат 75W-90 TITAN SINTOPOID,някакви мнения за него или да търся кастролско.Поздрави

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
кострол за диф (мотул РА90 за шпер ) ,няма кво да се чудиш.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...

Specially formulated for limited-slip differentials : Racing cars, 4WD, Passenger cars, forester and construction vehicles
All types of hypoïd differential with or without limited-slip system operating under shocks, heavy loads and low revolution speed or moderate load and high revolution speed.
For BMW rear axles with limited-slip differential, use MOTUL HYPO SYNT LS.
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
fedoracore написа:кострол за диф (мотул РА90 за шпер ) ,няма кво да се чудиш.
Ей не се разбрахте какво масло да слагатеbum_bum написа::nono:
Specially formulated for limited-slip differentials : Racing cars, 4WD, Passenger cars, forester and construction vehicles
All types of hypoïd differential with or without limited-slip system operating under shocks, heavy loads and low revolution speed or moderate load and high revolution speed.
For BMW rear axles with limited-slip differential, use MOTUL HYPO SYNT LS.

Човечеца на запад е ходил само по сервизи и каквото му сложат такова, без да го мисли.
И после като дойтат тия коли в BG и се почва: най-доброто масло, 'щото то за BMW е направено... 'щото искаме още 300 000км да изкарат...

- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
Motul PA90 е на много готина цена,а и разфасовката е 2 литра,проблем ли е ако се сложи на обикновен диф а не шпер 

- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
bmw325tds написа:fedoracore написа:кострол за диф (мотул РА90 за шпер ) ,няма кво да се чудиш.Ей не се разбрахте какво масло да слагатеbum_bum написа::nono:
Specially formulated for limited-slip differentials : Racing cars, 4WD, Passenger cars, forester and construction vehicles
All types of hypoïd differential with or without limited-slip system operating under shocks, heavy loads and low revolution speed or moderate load and high revolution speed.
For BMW rear axles with limited-slip differential, use MOTUL HYPO SYNT LS.
Човечеца на запад е ходил само по сервизи и каквото му сложат такова, без да го мисли.
И после като дойтат тия коли в BG и се почва: най-доброто масло, 'щото то за BMW е направено... 'щото искаме още 300 000км да изкарат...
На "запад" в сервиза няма да му сложат масло на чиято опаковка пише, че не е за БМВ. Не виждам нищо лошо в човек, който иска да ползва най-доброто.

Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
Ама то темата е пусната за друго.1-ви пост:
DirtySouth написа:Значи идеята на темата е да подберем хубаво масло за диф , 75W90 което да не е на цената на диференциала общо взето , ясно е че мотул и кастрол са добри , но при цени от 30-40 лева за литър ,а на мен ми трябват 2 е неприемливо , следователно се търси алтернатива...
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Масло за диференциал , но не на цената му ...
Аз май последно се спирам на мотул pa90 четох добри работи из нета,пък и няма да го сипвам на шпер.Пък и цената не му е висока.Поздрави!
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани