Проблем с Дюзите на Рейла

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 320D 04

Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от angelovk » 04 Юни 2011, 11:00

Здравейте Колеги,
може ли някой да сподели от къде мога да намеря 2 дюзи за комън рейл. Колата е 320Д 2004г. след диагностика и мерене на гориво се установи, че две от дюзите са за смяна. Варианта с рециклиране го отписахме с майстора. Ако някой е сменял с нови или втора ръка нека да пусне някакви предложения за търговци.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от Zagy » 04 Юни 2011, 19:54

В "Продава - части" има доста дизелови фейски, които се продават на части. Разгледай и си харесай :)
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от mili4uk » 04 Юни 2011, 22:33

Колеги, да използвам темата :) че така и така е за дюзи
Днес на едно приятелче му пуснах INPA+та на неговата кола и гледахме дюзите.
Може ли преди да изкажа моето мнение да кажете според вас това нормални данни ли са?
Колата е 330Д 2000г преди фейса.
Колата беше загряла както трябва :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от karnak » 04 Юни 2011, 22:39

:yes: ше, бие куче засега! над 2 в+и - става лошо!
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от Dimitroff » 04 Юни 2011, 23:29

angelovk написа:Варианта с рециклиране го отписахме с майстора.


Защо ? :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 320D 04

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от angelovk » 06 Юни 2011, 22:16

Dimitroff написа:
angelovk написа:Варианта с рециклиране го отписахме с майстора.


Защо ? :lol:




Майстора пробвал да рециклира някакви дюзи и не се получило и според него в Бг няма кои да го направи качествено това нещо. Ако имате опит и предложение за това къде може да ги рециклират нямам нищо против да почерпя малко инфо :D

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от Dimitroff » 06 Юни 2011, 22:30

Toeст...твоят майстор е нещо като гуру ?

Нямало кой .... в България...обаче той все пак се е решил да пробва ?!?

Обясни на твоя майстор, че има хора, който набиват доста солидни суми в апаратура, стендове за калибровка и т.н., за да може такива като него да казват "то в България няма кой да ги поправи"...пич...това са дюзи!!

Хората мозъчни операции правят, тоя твоя майстор смята, че дюзи не се правят :)

Ако си от София - пиши 1 ЛС да ти кажа къде да отидеш, за да ги свалят, ремонтират, да ги сложат на тестер (стенд за дюзи) да ги проверят и да ти ги дадат да си ги караш със здраве! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от LUCIFER'S » 07 Юни 2011, 8:14

mili4uk написа:Колеги, да използвам темата :) че така и така е за дюзи
Днес на едно приятелче му пуснах INPA+та на неговата кола и гледахме дюзите.
Може ли преди да изкажа моето мнение да кажете според вас това нормални данни ли са?
Колата е 330Д 2000г преди фейса.
Колата беше загряла както трябва :)



На студен мотор трябва да се видят... на 3 и 5 цилиндър не ми харесват, но все още са във норма! С тия показания при студен мотор (леко загрял) трябва да затриса....
За да е сигурен на 100% как са дюзите трябва както казах на студен мотор да се видят дигитално (ИНПА, ДИС, БОШ тестер...) и със колбичиките- успоредно/заедно да се направи тест.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от mili4uk » 07 Юни 2011, 9:18

Колега, Lucifer's
Сигурен ли си че трябва на студена ? и колко студена ? То там непрекъснато се променят стойностите !
Единствено за колбичките съм съгласен че се мери най-точно ... но пък досега INPA-ta не ме е подвела и ако каже че има някъде проблем - наистина има проблем с определената дюза :)

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: s16b20,m50b20
Мечтае да кара: с книжка

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от dokt0ra » 07 Юни 2011, 20:13

mili4uk написа:Колега, Lucifer's
Сигурен ли си че трябва на студена ? и колко студена ? То там непрекъснато се променят стойностите !
Единствено за колбичките съм съгласен че се мери най-точно ... но пък досега INPA-ta не ме е подвела и ако каже че има някъде проблем - наистина има проблем с определената дюза :)

Бъркаш ги двата щата колега.Колбите нямат нищо общо с количеството впръскано гориво .. едното е обратна нафта незнам дали се сещаш какво е това.Общо взето не си наясно с кое каквро мериш.. и какъв трябва да е резултата.Иначе Колегата много добре ти каза,че на студено трябва да си гледаш импата ..а колко студено... знам ли пробвай около нулата като е.
бяло бяло ,защо не си червено....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от karnak » 07 Юни 2011, 22:37

:mhihi: С КТС работя колега,но което виждам дюзите за сега са в норми казах ти при топла кола си добре, в тези стойности над 2 в плюс и минус (пиша ти го явно не си го разбрал в горния пост) не се притреснявай за сега :bchug:
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от mili4uk » 08 Юни 2011, 10:32

dokt0ra написа:
mili4uk написа:Колега, Lucifer's
Сигурен ли си че трябва на студена ? и колко студена ? То там непрекъснато се променят стойностите !
Единствено за колбичките съм съгласен че се мери най-точно ... но пък досега INPA-ta не ме е подвела и ако каже че има някъде проблем - наистина има проблем с определената дюза :)

Бъркаш ги двата щата колега.Колбите нямат нищо общо с количеството впръскано гориво .. едното е обратна нафта незнам дали се сещаш какво е това.Общо взето не си наясно с кое каквро мериш.. и какъв трябва да е резултата.Иначе Колегата много добре ти каза,че на студено трябва да си гледаш импата ..а колко студено... знам ли пробвай около нулата като е.


Колега, аз ако бях на ясно, нали се сещаш че нямаше да питам ?
Мерси все пак за съвета - ще пробвам да видя на студен мотор. Не е нужен сарказъм тук.
На студен мотор, подобни ли трябва да са показанията или да очаквам някакви други стойност ?
Има ли там някакъв мин и мах ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от optimist » 08 Юни 2011, 22:45

Над 4.5 си определено за ремонт на дюзите.. сбора от корекцията на всички дюзи + - трябва да гони 0 ;)
Меродавен е теста с обратното гориво другото е ~ работа
Баш на КР дюзи се правят не ги правят в БГ на ПД от Фаг групата :roll:
Изображение

You sooooo want to hate these guys – they brag about the Ultimate Driving Machine and dammit they deliver exactly what they promise. In every sector expect definitive build quality and peerless engineering

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Проблем с Дюзите на Рейла

Мнение от VRPerformance » 11 Юни 2011, 23:33

Dimitroff написа:Toeст...твоят майстор е нещо като гуру ?

Нямало кой .... в България...обаче той все пак се е решил да пробва ?!?

Обясни на твоя майстор, че има хора, който набиват доста солидни суми в апаратура, стендове за калибровка и т.н., за да може такива като него да казват "то в България няма кой да ги поправи"...пич...това са дюзи!!

Хората мозъчни операции правят, тоя твоя майстор смята, че дюзи не се правят :)

Ако си от София - пиши 1 ЛС да ти кажа къде да отидеш, за да ги свалят, ремонтират, да ги сложат на тестер (стенд за дюзи) да ги проверят и да ти ги дадат да си ги караш със здраве! :yes:

+1 в БГ има кадърни хора и могат да правят дюзи :!:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook