Тдс не пали...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Тдс не пали...
SHTILL написа:Nasko_325TD написа:Сменя майсторитее!
Аз съм "майстора". Моят ТДС съм го зацепвал има-няма 5-6 пъти без въпросната скоба за вала и колата ми върви без проблем. Знаете само да спамите! Ходете и зацепете мотора на момчето със скобата + това всеки ще му каже "ми брат дай некой лев и ще го зацепя". Така като гледам никой не се е отзовал да му каже "брато, къде е колата, ще ти помогна". Явно българина не оценява никаква ПОМОЩ! Извинявам се за спам-а и не искам да обидя никого ! Поздрави
Еми като си зацепвал мотори ,защо си го объркал?

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Тдс не пали...
Nasko_325TD написа:SHTILL написа:Nasko_325TD написа:Сменя майсторитее!
Аз съм "майстора". Моят ТДС съм го зацепвал има-няма 5-6 пъти без въпросната скоба за вала и колата ми върви без проблем. Знаете само да спамите! Ходете и зацепете мотора на момчето със скобата + това всеки ще му каже "ми брат дай некой лев и ще го зацепя". Така като гледам никой не се е отзовал да му каже "брато, къде е колата, ще ти помогна". Явно българина не оценява никаква ПОМОЩ! Извинявам се за спам-а и не искам да обидя никого ! Поздрави
Еми като си зацепвал мотори ,защо си го объркал?
Щото сме хора Наско ... , случва се да се греши ... , завъртели вала - завъртели ...., важното е , че са се оправили .... Най -важното при зацепването (независимо на кой БВМ двигател) е гърбиците на вала за цилиндъра от който започва работата , да са НА ГОРЕ , тоест да не са натиснали клапаните , когато буталото е в ГМТ .... Аз това си гледам и до сега няма грешка ...
Re: Тдс не пали...
metodi80 написа:.... Най -важното при зацепването (независимо на кой БВМ двигател) е гърбиците на вала за цилиндъра от който започва работата , да са НА ГОРЕ , тоест да не са натиснали клапаните , когато буталото е в ГМТ .... Аз това си гледам и до сега няма грешка ...

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Тдс не пали...
Nasko_325TD написа:SHTILL написа:Nasko_325TD написа:Сменя майсторитее!
Аз съм "майстора". Моят ТДС съм го зацепвал има-няма 5-6 пъти без въпросната скоба за вала и колата ми върви без проблем. Знаете само да спамите! Ходете и зацепете мотора на момчето със скобата + това всеки ще му каже "ми брат дай некой лев и ще го зацепя". Така като гледам никой не се е отзовал да му каже "брато, къде е колата, ще ти помогна". Явно българина не оценява никаква ПОМОЩ! Извинявам се за спам-а и не искам да обидя никого ! Поздрави
Еми като си зацепвал мотори ,защо си го объркал?
Не претендирам, че съм спец! Объркал съм го, не съм безгрешен. Оценете поне жеста, че съм помогнал !!


- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: Тдс не пали...
Точно така и стана след вчера колата заработи в 8 4аса привечер след цял ден търсене на проблема......Цял ден сваляхме гнп-та умни дюзи слагахме други и колата пак си пали пуши бяло мени оборотите и гасне сама......но се обадих на колегата "SHTILL" който беще обеден че е вала обърнат,и с тея момчета който го правеха не им се вярваше че може да е от вала....обърнахме вала направи се центровка на гнп и колата заспа най после........Сега си имам полу нов тдс хахахах
Хиляди благодарности на колегата и да не си мисли че ще остане непочерпен !


Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани