покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Dpy написа:Човек, на тебе мое ти е тъжно, ама супер смешно звучат разсъжденията ти, как може да очакваш няккъв смислен отговор. Кво толкоз сложно има аз незнам...Толкоз ли на една диагностика не моеш отидеш да ти кажат хората кво-що сам като не моеш да разбереш....
Смени го тоя дебитомер най-накрая, вървят по 60 лв., купи си една нова ламбда сонда, уж бош са по 100лв.(идеални са, тествано вече на 2 коли) смени и едни свещи, кабели, почисти дюзи. Ти нищо не прайш, а искаш колата сама да се оправи....
Колега , досега съм пробвал какво ли не .... Включително чистене на дюзи , диагностика , смяна на свещи , махане на катализатор , смяна на филтри , палец + капачка и още каквото се сетиш и не се сетиш .....
Като откачих моя дебитомер вървенето се влоши , какво означва това ? След като го закачих тръгна много здраво....
Явно някакви режими се объркват нещо с компа .... На диагностика последния път показа грешка в датчик скорост . Свалих го от дифа , беше се полепил със стружки , почистих го и го измерих с мултицет , бачка си нормално , то няма какво да му се повреди освен когато полепнат стружки по него ....
Ламбдата излиза , че работи мени си напрежението в нормалните граници според аутодата и според майстора.
Той ме увери , че температурните датчици също работят .
За дебитомера каза , че според него работи ....
Незнам .... Забравих само да спомена , че когато колата неще да върви , при изфорсиране отзад излиза черен пушек.
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя

От всичко което казваш, извода за мен е че проблема ти е в ЕКУ-то, пробвай да покараш с компа на твой познат(ако имаш такъв), другият вариант е направо да си купиш за 70-80лв., а ако излезе че не е от него, после може да го продадеш отново.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Bogata na benzin ili bedna na O2 kolega. Napravo vzemi edin drug debitomer ot drugo M40 bez znachenie 1.6 ili e 1.8 vajnoto e da e raboteshto i vurviashto dobre za proba samo. No edna kachestvena diagnortika niama da e izlishna. Avariiniat rejim za koito spomenah po-nagore v temata ne e da karash postoianno v nego a da stignesh do nai-blizkia serviz i kolata ne se dviji normalno kogato e v nego i razhoda e ubiistven.
Kum moderatorite izviniavam se za latinicata no pisha ot tela che mi izgoria kompa.
Kum moderatorite izviniavam se za latinicata no pisha ot tela che mi izgoria kompa.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Пробвай с друг компютър.Моята с 4 различни по 4 различни начина върви и гори




- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
stefkata1990 написа:Пробвай с друг компютър.Моята с 4 различни по 4 различни начина върви и гори![]()
![]()
Колата съм я барникал навсякъде , но до компа не съм стигал. Това което незнам е трябва ли да е точно от М40б16 и трябва ли да е същата марка като сегашната тъй като доколкото знам има 2 марки едната е Бош , а другата Сименс. Доколкото имам спомени мисля , че се водеше 1.7 , но някой може ли да ми помогне като ми даде повече инфо ?
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
jakson написа:stefkata1990 написа:Пробвай с друг компютър.Моята с 4 различни по 4 различни начина върви и гори![]()
![]()
Колата съм я барникал навсякъде , но до компа не съм стигал. Това което незнам е трябва ли да е точно от М40б16 и трябва ли да е същата марка като сегашната тъй като доколкото знам има 2 марки едната е Бош , а другата Сименс. Доколкото имам спомени мисля , че се водеше 1.7 , но някой може ли да ми помогне като ми даде повече инфо ?
Трябва да е същия.От м40 и номерата по бош да са еднакви

Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Точно така, гледай номера на ЕКУ-то и няма как да сбъркаш 

- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
аз лично ти стискам палци да си решиш проблема по скоро ,може и нещо дребно да излезе ,но ако си близко до шумен имам необходимите чарколаци да пробваме и да решим проблема
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
daka1972 написа:аз лично ти стискам палци да си решиш проблема по скоро ,може и нещо дребно да излезе ,но ако си близко до шумен имам необходимите чарколаци да пробваме и да решим проблема
Благодаря ти колега . От Пловдив съм. А колкото до ЕКУто, диагностика също ми беше споменал , че има вероятност да се появяват от него тези проблеми щом не са постоянни и при дадени ситуации се оправят или задълбочават. Аз лично не се бях сетил , че самия комп може да се бъгва , досега съм търсил проблема в периферията.
Малко по-нагоре в темата колега спомена , че има 4 компа и с 4те колата върви различно и харчи различно . Това от какво зависи при положение , че са еднакви с еднакъв номер ?
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Dpy написа:Човек, на тебе мое ти е тъжно, ама супер смешно звучат разсъжденията ти, как може да очакваш няккъв смислен отговор. Кво толкоз сложно има аз незнам...Толкоз ли на една диагностика не моеш отидеш да ти кажат хората кво-що сам като не моеш да разбереш....
Смени го тоя дебитомер най-накрая, вървят по 60 лв., купи си една нова ламбда сонда, уж бош са по 100лв.(идеални са, тествано вече на 2 коли) смени и едни свещи, кабели, почисти дюзи.....


Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
баце тез неща дет съм споменал са консумативи и дори и да ги смениш и направиш преждевременно, не е грешка, а напротив. не струват милиони деа..
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Здравейте колеги . Днес колата пак заби нос... АЗ повторих упражнението с дебитомера като бях доста внимателен и наблюдателен върху това което става.
Ще опиша ситуацията по етапно...
Карам си аз , колата пак стана много мудна . Спрях, загасих двигателя , извадих буксата на дебитомера и запалих пак. Без дебитомер колата си работеше както до момента преди да го изключа , обаче забелзязах следното, че това непродължи дълго... Стана следното аз започнах да подавам газ и да вдигам до около 4000 оборота и да пускам газта . В началото си беше както с дебитомер, след това започна да се забавя изфорсирането , замириса на бензин. Разбрах, че е дошъл момента да закача дебитомера. Загасих двигателя и поставих буксата на дебитомера. Запалих колата и тя си работеше както без дебитомер със закъснение в изфорсирането. Подадох няколко пъти газ на място и постепенно двигателя стана много нервен ( скоклив) Затворих капака и потеглих като силата на колата осезаемо беше доста повече от преди да направя маниполацията с дебитомера.
1 колега по-нагоре каза, че неможе да се сменя всичко . Прав е човека, това са пари. 1 дебитомер 70лв, на старо и не се знае какъв е и дали не е като моя , 1 комп и той е към 100 лв. пак на старо , ламбда сонда съм питал в магазин на бош казаха ми 250 лв. и то ако започна да сменям всичко ...
Сигурно проблема ще е в компа, проверил съм всичко по периферията . Трябва да взема комп назаем и да пробвам с него как ще върви.
Ще опиша ситуацията по етапно...
Карам си аз , колата пак стана много мудна . Спрях, загасих двигателя , извадих буксата на дебитомера и запалих пак. Без дебитомер колата си работеше както до момента преди да го изключа , обаче забелзязах следното, че това непродължи дълго... Стана следното аз започнах да подавам газ и да вдигам до около 4000 оборота и да пускам газта . В началото си беше както с дебитомер, след това започна да се забавя изфорсирането , замириса на бензин. Разбрах, че е дошъл момента да закача дебитомера. Загасих двигателя и поставих буксата на дебитомера. Запалих колата и тя си работеше както без дебитомер със закъснение в изфорсирането. Подадох няколко пъти газ на място и постепенно двигателя стана много нервен ( скоклив) Затворих капака и потеглих като силата на колата осезаемо беше доста повече от преди да направя маниполацията с дебитомера.
1 колега по-нагоре каза, че неможе да се сменя всичко . Прав е човека, това са пари. 1 дебитомер 70лв, на старо и не се знае какъв е и дали не е като моя , 1 комп и той е към 100 лв. пак на старо , ламбда сонда съм питал в магазин на бош казаха ми 250 лв. и то ако започна да сменям всичко ...
Сигурно проблема ще е в компа, проверил съм всичко по периферията . Трябва да взема комп назаем и да пробвам с него как ще върви.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Абе, младеж, ти ходи ли на диагностика, както 10 човека от тука те посъветвахме ?
Ти ся тука вместо да дадеш 20 лева искаш ние да извадим кристалните топки и на 100% да ти кажем кое е и какво точно му има. Иди на диагностика за да няма излишни упражнения, виж какво ще си покаже - ако излезе, сменяш и радваш. Ако не излезе - търсиш добри хора със същата кола като твоята и почвате проба-грешка докато си покаже.
Какво толкова се втелявате не мога да разбера. Ако не го направиш тва , няма да дойда аз, нито някой друг, па ти ше продължаваш да си демонтираш/монтираш дебитомера, да си драпаш очудено та*аците и да пцоваш живота ...
Ти ся тука вместо да дадеш 20 лева искаш ние да извадим кристалните топки и на 100% да ти кажем кое е и какво точно му има. Иди на диагностика за да няма излишни упражнения, виж какво ще си покаже - ако излезе, сменяш и радваш. Ако не излезе - търсиш добри хора със същата кола като твоята и почвате проба-грешка докато си покаже.
Какво толкова се втелявате не мога да разбера. Ако не го направиш тва , няма да дойда аз, нито някой друг, па ти ше продължаваш да си демонтираш/монтираш дебитомера, да си драпаш очудено та*аците и да пцоваш живота ...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
Джаксъна отдавна има проблеми с тази кола и по-горе е споменал какво е правил (включително диагностика),ако нямаш идея как да му помогнеш не си длъжен да пишеш. 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: покарах 100 метра без дебитомер и след това колата полудя
~Мишо~ написа:Джаксъна отдавна има проблеми с тази кола и по-горе е споменал какво е правил (включително диагностика),ако нямаш идея как да му помогнеш не си длъжен да пишеш.

Колегата Мишо е чел внимателно какво съм писал, а не е чел м/у редовете като някой хора !
Пак ще го кажа, ходил съм на диагностика и то не веднъж ! Ходил съм при различни хора .
Сега като се замисля винаги докато започнат диагностиката много се въртят около колата и се мъчат нещо ....
Един от тях ми каза, че неможел да види компа докато незапаля колата и каза , че небитрябвало да е така. Осъмни се в алармата .... също така ми каза, че е хубаво да пробвам и с друг комп. защото по показателите на различните периферни устройства от които компа тегли информация са в нормалните стойности и работят.
Каза ми също така, че може катализатора да е запушен и от това да неще да върви. Отидох и ми го отрязаха като на негово място сложихме резонатор. След това този същия диагностик ми каза, че вероятно може от дюзите да е проблема , свали ми ги и ми ги почисти процедурата излезна 100 лв.
Преди всички тези упражнение 1 друг диагностик ми каза да си сменя капачката с палеца защото 99% бил от там проблема. направох го и това....
Един друг пък ми каза, че според него кабела на 1ви цилиндър има оттечка и трябва да го сменя , намерих такъв кабел на старо и го смених.
Казаха ми да си почистя датчика на дифа защото давал грешка. Свалих го и наистина беше полепен с метални стружки, а той представлява нещо като буквата ''П'' и м/у 2те му стълбчета минава метална част нз точно каква , намира се в дифа и когато мине този метал датчика прекъсва веригата и когато има стружки по него дава постоянно прекъсната верига ....
Почистих го и го монтирах.
Казаха ми да си погледна бензиновата помпа, взех една за проба....
Горивен филтър, смених го....
въздушен филтър и него смених.
масло и маслен филтър на 4 000 км бяха и ги смених и тях.
Раздвижвах дори и повдигачите на менгеме защото и това ме посъветваха да направя.
Почистих и всички видове букси на всички датчици.
Измерих потенциометъра който е монтиран на клапата за газта на колекторите.
Слагах добавки в горивото за прочистване на тръбите за бензина, лягал съм много пъти под колата за да видя дали няма теч на бензин защото като започне да не върви , започва така да гори , че при около 5 изминати километра стрелката на бензина се вижда как осезаемо се мести.
Правил съм какво ли не само където не съм се молил на килимче пред колата ...
Така че на колегата който каза че си пипам таша*ите докато го чакам да дойе да ми прави диагоностика или да гадае на колба , много здраве....
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани