Много проблеми накуп - 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от bum_bum » 25 Май 2011, 13:56

Няма значение на колко км е, има на 200к пълен гроб има и на 400 в перфектно състояние.
Най-вероятно ти се е откачил маркуча на мапа. Виж го там маркуча идва от колектора и влиза в една малка кутийка закачена до горивния филтър.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от ShibinG » 25 Май 2011, 14:05

според мен провери маркучите по турбото ,най-вероятно е избил някой. Или някой клапан по турбото е запекъл
6>4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 25 Май 2011, 21:30

Много вероятно и самото турбо да се е затлачило. Има нчколко такива случаи от колеги , та сваляш турбото отваряш двата охлюва и чистиш от нагар най-вече топлата част ( перката) и смазочната част на остта от наслоявания на застояло масло ( ако не е сменяно често). Поне ей така за диагностика махни мъркуча от филтъра към турбото където влиза и опитай с пръстче да врътнеш перката да видиш кво става има ли въртене въобще , трудно ли е и ако се върти продължава ли малко след като си я засилил ( прката на студената част ). Ако има затруднено въртене направо сваляй и чисти ефекта е огромен ама само ако разглобиш охлювите че достъпа до нагара е директен и смисъл от профилактиката ще има. Естествено преди това провери си както казаха колегите по-горе за плътност на турбопътищата. Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Nasko_325TD » 26 Май 2011, 6:34

Сваляй и чисти турбото!Аз съм един от хората с затлачено такова.Ефект има ще усетиш.И провери дали клапата за разтоварване е затворила хубаво.Да не е като при мен - подмяташе се както си иска. :lol:
После мери задължително надуването. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 26 Май 2011, 19:21

Момчета, паля днес колата за първи път от случката, и подавам леко газчица до към 1400 об и я чувам как турбото присвирва лекичко. Тръгвам, обикалям квартала 5мин да загрее кочинката и от там автомата на спорт, кик даун и си пали гумите... Върви като разпрана... Общо взето 2 дена и 2 нощи е стояла пред блока и сега все едно няма проблем? Огледах иначе маркучите и вакумите - всичко си е на място... Като казвате някой клапан - кой клапан да търся? Освен МАП-а какво друго има по системата, в realoem нищо друго не видях... Може ли да е от ЕГР-а нещо? :dunno: :dummy:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от mgate » 28 Май 2011, 6:46

pazo02 написа:Колеги, помагайте!!!
1. Свалих радиатора и го промих отвън и отвътре, но си беше чист.
2. Свалих кулера и го промих отвън и отвътре.
3. Радиаторът на климатика, топлообменика и радиатора на автоматика си бяха чисти, не съм ги закачал.
4. Антифризът беше зелен, идеално чист.
5. Перката на климатика е блокирала, носих я на ремонт - оста се била разбила, не подлежи на ремонт, иска смяна
6. Ремъкът на климатроника липсва, компресорът е спекъл, купих нов ремък, не знам защо :)
7. Ремъкът на водната помпа беше толкова нацепен, че не знам как не се е скъсал още миналата година. Купих нов
8. Виското е здраво, свалих го след голяма борба.
9. Свалих водната помпа - от тези с ламаринената турбинка е, но изглежда чисто нова, лагерите са здрави, изглежда работи. Дадоха ми водна помпа втора ръка с метална турбина, перфектна - чудя се дали да не я сложа нея???
10. Свалих термостата - сварих го и се отвори на 80 градуса, т.е. работи. На него пише Валер 10/2006 80Ц, т.е. относително нов и вероятно здрав
11. Защо проклетата кола загрява??????????
12. ЕГР или запушен катализатор може ли да са причината?
Искам утре да успея да я сглобя, дайте малко акъл какво друго да гледам???

не съм чел по- нататък какво си направил ,но това с термостата че си го варил го заеби :nono: ,аз заради такъв термостат изкривих глава купувай нов :banghead:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 29 Май 2011, 20:03

Днес тръгвам за Пловдив, 24градуса, 5 човека в колата, катеря Вакарел със 140, върви много... По едно време почна да издъхва, малко след това пак почна да вдига температура. Върнах газта и докато намаля до 100 темп се нормализира. Карах си със 100 и така качих още 4-5км, след което дойде спускането. След това всичко си беше ок. На връщане от самото начало колата не щеше да върви. Чувам виското че вие, чувам и турбото че свисти, и колата не върви. И така до Сф, засилвам я надолу със 140, на върха на баира излизам със 70. На голямото стръмно преди тунелите 5-6км темп беше ок, после качи малко, върнах съвсем леко газта и падна. После пак качи и тогава излязох от тунела и тръгнах надолу и се оправи. До София колата не искаше да върви както трябва, в Сф също. Абе хем все едно няма турбина, хем я чувам че свисти, т.е. върти. Бесен съм, утре отивам да свалям катализатора(НА 333К със сигурност не е сменян и 100% е запушен). Оттам отивам на диагностика и да видим какво ще излезе...
:OT:
Толкова ме дразни тая кола, а когато седна да я карам и се уцели момент всичко да й работи е такъв невероятен кеф, че само искам още и още... Единственото ми успокоение е, че 2,5TDI на VAG също правят много проблеми, та да не съжалявам, че изпуснах едно такова А4. Или...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 29 Май 2011, 20:28

pazo02 написа:Днес тръгвам за Пловдив, 24градуса, 5 човека в колата, катеря Вакарел със 140, върви много... По едно време почна да издъхва, малко след това пак почна да вдига температура. Върнах газта и докато намаля до 100 темп се нормализира. Карах си със 100 и така качих още 4-5км, след което дойде спускането. След това всичко си беше ок. На връщане от самото начало колата не щеше да върви. Чувам виското че вие, чувам и турбото че свисти, и колата не върви. И така до Сф, засилвам я надолу със 140, на върха на баира излизам със 70. На голямото стръмно преди тунелите 5-6км темп беше ок, после качи малко, върнах съвсем леко газта и падна. После пак качи и тогава излязох от тунела и тръгнах надолу и се оправи. До София колата не искаше да върви както трябва, в Сф също. Абе хем все едно няма турбина, хем я чувам че свисти, т.е. върти. Бесен съм, утре отивам да свалям катализатора(НА 333К със сигурност не е сменян и 100% е запушен). Оттам отивам на диагностика и да видим какво ще излезе...
:OT:
Толкова ме дразни тая кола, а когато седна да я карам и се уцели момент всичко да й работи е такъв невероятен кеф, че само искам още и още... Единственото ми успокоение е, че 2,5TDI на VAG също правят много проблеми, та да не съжалявам, че изпуснах едно такова А4. Или...?

Колега отиваш в Е34 подфорума и изчиташ всичко за ТДС , после ако не си правил истинска профилактика на охлаждащата система я почваш поред , ако трябва прежалваш едни 250лв(горе долу) за нов радиатор и си ти . Турбото мойто два пъти го чистя ( че първия не бях разглабял охлювите и ефект има макар че не ми неше толкоз задръстено ама и от него дига темп. тъй че стига с тва дразни ме колата ми си я направи кат хората да си я караш че кефа наистина си заслужава пък и кат се замислиш кво друго да яхнеш , ако не е гледано се тая . Успех и малко по-мащабно че ей така да я подкараш от чужд човек взета и да няма проблеми без да си я пипал 1 на 1000 , заслужава си да си я направиш и гледаш .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 31 Май 2011, 10:15

vladobate написа:Колега отиваш в Е34 подфорума и изчиташ всичко за ТДС , после ако не си правил истинска профилактика на охлаждащата система я почваш поред , ако трябва прежалваш едни 250лв(горе долу) за нов радиатор и си ти . Турбото мойто два пъти го чистя ( че първия не бях разглабял охлювите и ефект има макар че не ми неше толкоз задръстено ама и от него дига темп. тъй че стига с тва дразни ме колата ми си я направи кат хората да си я караш че кефа наистина си заслужава пък и кат се замислиш кво друго да яхнеш , ако не е гледано се тая . Успех и малко по-мащабно че ей така да я подкараш от чужд човек взета и да няма проблеми без да си я пипал 1 на 1000 , заслужава си да си я направиш и гледаш .


Колега, прав си, няма как да я вземеш колата от някой и да не правиш нищо по нея. Просто много ми се струпа. :)

Иначе по темата - днес бях на диагностика - излезе повреден дебитомер. Човекът каза че нов оригинален бил към 600лв, така че просто извади буксата и затвори капака. От това щяло единствено да пуши повече от преди. И наистина да ви кажа - тая кола се роди. Сега върви както никога досега не е вървяла. Само не знам, той каза, че можело и така да си я карам, ама ще търся да си купя здрав дебитомер. То лошото е, че да купиш втора ръка няма гаранция че работи, и си трябва нов. Как да е, засега колата ще върви така и ще го мисля.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от sa_hellrot » 01 Юни 2011, 15:14

С дебитомер ли си, с МАП ли си...,щото преди беше писал, че си сменял маркуча на МАП-а?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 01 Юни 2011, 17:02

sa_hellrot написа:С дебитомер ли си, с МАП ли си...,щото преди беше писал, че си сменял маркуча на МАП-а?

Дебитомер. Това показа диагностиката, някъде е под/около водната помпа, извадиха му буксата и колата литна. Иначе сменях вакумче, ама от ЕГР към една клапичка вдясно от него, под маркуча за нафтата от филтъра към помпата. Явно това не е било МАПа :dummy:
Иначе най-евтиния дебитомер Pierburg, който намерих, e 390лв :censored: Намерих и някакъв китайски за 155 :dunno:
Купих си днес спрей за чистене на дебитомери и ще го чистя уикенда, пък да видим...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vanci88 » 01 Юни 2011, 17:18

Колата му е и с дебитомер и с МАП!
36436
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 01 Юни 2011, 21:25

vanci88 написа:Колата му е и с дебитомер и с МАП!

:dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Nasko_325TD » 02 Юни 2011, 7:31

Чисти турбото Мап-а и смени термостата.Водната помпа може да превърта в оста си,това съм го чел във форума! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Пресиян Василев » 02 Юни 2011, 7:36

pazo02 написа:
vanci88 написа:Колата му е и с дебитомер и с МАП!

:dummy:

Така е бре ,едното мери дебит ,другото налягане.Няма как по друг начин.Има евроизисквания
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook