Генерация от 325и на 320и

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от bum_bum » 30 Май 2011, 21:54

Ефекта САМО от колекторите със заводска генерация назад е добър.
Изображение
Иначе тва е мойта, 63 и 100 май бяха резонаторите. Ама много тежи и къса тампоните като хартиени. Последно взех едни Powerflex за там ама така и не се стигна до тях.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от Boyadjiev » 30 Май 2011, 21:57

Dpy написа:То със плетени едвам се усеща, ко останало да сложиш същото нещо, ама видиш ли от 2.8 Самовнушението подтикнато от желанието за пауър прай чудеса :mhihi:

Не знам защо колега коментираш като очевидно, от това ти твое изказване, не си достатъчно навътре с нещата и не ги разбираш в дълбочина....Най-много обичам някой да разправя за нещо евтино и лесно, че е по-скапано от нещо скъпо и утвърдено :mhihi: Говорете ми за маховик Fidanza 6кг. за 500$, вместо от м20, за Суперспринт колектори вместо от 28, за задно гърне Магнафлоу, Суперспринт, Себринг вместо от 325, 328 и тн... Хората са виждали каталог на тунинг фирми, ама или не схващате че пича пита за нещо което струва 200лв. дали върши работа а вие го хвърляте на 600+.... След като търси генерация от 325 явно не иска да се изръсва маса пари, нормално. И вместо да му помогнете със съвети как да се придържа към добър ефект от цялата процедура и да си задържи разходите ниски, стигнахте до колектори за маса пари.... Явно е модерно да се разцъква ebay и да се препоръчват чарколяци за маса пари, при положение че има алтернативи, не чак толкова добри, но вършещи все пак нещо полезно.... С пари всеки може много коне, очарованието е с малко средства и находчиви решения :yes: :bchug:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от bum_bum » 30 Май 2011, 22:02

Последно преди 2 години в Пловдив застанах с един такъв находчив с 28-ца и му дадох около 5-6 коли до следващия светофар. :mhihi:
Коне на находчивост не кълват за съжаление, искат си $$
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от Делян » 30 Май 2011, 22:06

Не си ме разбрал колега, аз съм точно на обратното мнение и винаги избирам варианти цена-качество, мога да ти цитирам доста мои стари постове и нито един няма да намериш за обратното. Не че не се кефя на готови и маркови неща(а напротив :mhihi: ), просто мангизите винаги не са достатъчни.
В случая не съм съгласен с теб, понеже колекторите от 2.8 са същите(по рестриктивност) като на 2.0/2.5 и ефекта ще бъде 0, та за какво да се дават пари за нищо :dunno:
Просто в случая няма по евтино решение от и-бейските...Дргия вариант е сам да си ги направи човек, но за това се иска доста сръчност и условия...
То и за м43 има плетени шукаритетни афтърмаркет по 300лв., но в случая могат да се сложат от ИС за 30лв. и аз такива съм си купил :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от bum_bum » 30 Май 2011, 22:44

Това се опитвам и аз да кажа. Лек маховик от М20 е супер идея, който иска да се набутва за Фиданза негова работа. Спирачки от 330-ка също, който иска да слага Д2-негова работа, спират еднакво. Ибейски колектор вс марков.. върши работа ама може би с марков ще е по-добре. Обаче да сравняваш и най-калпавия разплетен с М52-ков.. ми нямат нищо общо.
Изображение

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от SuPeR_FLY » 30 Май 2011, 22:58

niagolov написа:Ок стана ми ясно че ефект от към вървеж почти няма да има.Какъв ще бъде ефекта от към звук,спрямо сегашната ми сток генерация 320и :roll:

Аз ти написах още в началото звука става почти същия като на 25-цата, басово се чува ама не ти надува главата мен ме кефи много ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от niagolov » 30 Май 2011, 23:02

SuPeR_FLY написа:
niagolov написа:Ок стана ми ясно че ефект от към вървеж почти няма да има.Какъв ще бъде ефекта от към звук,спрямо сегашната ми сток генерация 320и :roll:

Аз ти написах още в началото звука става почти същия като на 25-цата, басово се чува ама не ти надува главата мен ме кефи много ;)

Да колега прочетох го :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от Boyadjiev » 31 Май 2011, 0:53

Я кажете колеги има ли разлика при захващането на колектора от Б28 и тоя от М50Б20 ? Двуцевката надолу съвпада ли ? Че ако е плъг енд плей директно веднага бих направил замяната за да се види има ли разлика аджеба и то колко е тя. Също ако някой може да помогне с Г тек да речем, че иначе трябва с хронометър и клипове, което не е надеждно. И без това си ги возя в багажника, преди да направя новата генерация бих сменил само хедърсите за документиране :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от BMW_325i » 31 Май 2011, 17:36

Откъм килограми са доста по-приятни M52-ковите, ама Саше не съм сигурен, че ще има разлика във вървежа ;)
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от Boyadjiev » 01 Юни 2011, 13:34

Така и така ще сменям разни работи ще сменя и хедърсите, ще направя някое и друго клипче, пък ще видим какво ще покаже ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от maxpower » 01 Юни 2011, 19:26

Boyadjiev написа:Я кажете колеги има ли разлика при захващането на колектора от Б28 и тоя от М50Б20 ? Двуцевката надолу съвпада ли ?

Хедърите на М52Б28 са същите като тези от М52Б20.
М52Б20 ползва същата глава като М50Б20 ванос
M50B20 ванос пък ползва същите хедъри на М50Б20 без ванос
следователно напълно взаимно заменяеими са за цялата гама М50/М52, но едва ли ще има разлика във вървенето. Разликата е най вече в теглото.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от Boyadjiev » 01 Юни 2011, 19:53

maxpower написа:
Boyadjiev написа:Я кажете колеги има ли разлика при захващането на колектора от Б28 и тоя от М50Б20 ? Двуцевката надолу съвпада ли ?

Хедърите на М52Б28 са същите като тези от М52Б20.
М52Б20 ползва същата глава като М50Б20 ванос
M50B20 ванос пък ползва същите хедъри на М50Б20 без ванос
следователно напълно взаимно заменяеими са за цялата гама М50/М52, но едва ли ще има разлика във вървенето. Разликата е най вече в теглото.

Чудесна информация :clap: , Благодаря :bchug:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от delas_328 » 16 Юни 2011, 16:53

Момчета изпадна ми генерация от 325 на тънкана и се чудя дали ще пасне на М50В20 ванос без проблеми или ще трябва да се реже и преправя нещо,тампоните и захващането дали ще е еднакво !
А въпроса с ламбда сондата как стой?
Ще се надявам да е само сваляне на старата и слагане на новата,че да ви кажа дали има някъкъв ефект,пък и събирам мангизи за плетени колектори,но по-нататък !

:!: Нека отговорят хора който са го правели и са 100% сигурни :!:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от SuPeR_FLY » 16 Юни 2011, 19:57

Става без никакво преправяне, всичко е плъг енд плей ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Генерация от 325и на 320и

Мнение от delas_328 » 17 Юни 2011, 0:09

Еее :confused: в последния момент видях ,че въпросната генерация е без катализаторите,а на тяхно място има тръби как мислите дали ще дрънка гадно или няма да има проблеми ?
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook