ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Аз напълно споделям мнението на Дъ шеф.И аз го права така: свободна - пускам съединителя - газ - натискам съединителя отново и след това вкарвам на скорост. Между другото един приятел който кара Е34 2.0, то това няма значение де, но той като го прави от по-ниска към по-висока предвка, не пуска газта. Знам че вие говорите за обратния случай от по-висока, към по-ниска предавка, но ви споделям (верно чужд, но опит) как прави той!
П.С. Опа извинявайте нещо ми се скапа нета и съм го пратил 2 пъти, но не иска да се трие


П.С. Опа извинявайте нещо ми се скапа нета и съм го пратил 2 пъти, но не иска да се трие

_!_
Сфинявам се
Абу братя РОМИ, сфиняфам са, чи така съ нъместВъм ама само да повторя за неразбралите.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.
b2, много е просто. Като се прибера по Нова Година, ще се чуем. Надявам се да съм взел новият баварец и ще ти покажа за какво става дума. Пък и твоят ще трябва да е готов.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.

b2 написа:Значи от всичко написано дотук излиза, че тая "междинна газ" дето е без двойното амбреиране , т.е. да дадеш малко газ без да си пуснал съединителя все едно нищо не правиш, така ли?![]()
ЕДИТ: а, да, не е нищо а всъщност се пазиш от нежелано блокиране на двигателните колела, защото и аз съм го чувствал при голяма разлика в оборотите особено на мокро задницата си тръгва...
b2, много е просто. Като се прибера по Нова Година, ще се чуем. Надявам се да съм взел новият баварец и ще ти покажа за какво става дума. Пък и твоят ще трябва да е готов.

Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Re: Сфинявам се
[quote="HAMANN"]Абу братя РОМИ, сфиняфам са, чи така съ нъместВъм ама само да повторя за неразбралите.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.
Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката
Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.







Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
INTERSCAN RALLY TEAM
:)
НИНО съгласен съм с теб. Ама нали се сещаш, че моят бивш баварец не беше с правозъбна ск. кутия.
Все още си ползвам стандартната.
Няма пари за такива работи.
Но все пак си предпочитам да превключвам с междинна газ отколкото напрво да ръгна по малкия "венец".



Но все пак си предпочитам да превключвам с междинна газ отколкото напрво да ръгна по малкия "венец".

Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Момчета по мое мнение и по съвет на стари шофьори междинната газ при сваляне на предавките щади както скоростната кутия така и съединителя и гумите. Значи при междинна газ съединителя изкарва два пъти повече отколкото ако ръгате предавките като на електронна игра. Отделно вече е ефектното и плавно превключване на скоростите което оставя впечатление на околните за майсторско шофиране. А при дизеловите автомобили е повече от препоръчително, освен ако не мислите скоро да го продавате.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Аз не ги разбирам много тия работи, ма да споделя... изравняването на оборотите при смяната на предавки помага за много неща - щади синхронизаторите в скоростната кутия при свирепо каране или пък прави възможна смяната при кутии с прави зъби; помага да се държи двигателя във високи обороти при спиране (по-добър engine braking, състезателите много разчитат на тоя ефект); помага да се балансира по-добре колата в завоя (щото състезателите обикновено спират и завиват едновременно, ако превключиш надолу без газ може да блокираш задните гуми... лошо); помага също да е "в обороти" двигателя за да има ефект като смачкаш газта на изхода от завоя... ма за простосмъртните кат нас - само шум вдига и те кара да се чувстваш като велик пилот зад волана (в което няма нищо лошо
)

- Gentsa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 21.12.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i
- Мечтае да кара: Hummer, Mustang
Re: Сфинявам се
нино написа:![]()
![]()
Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката
![]()
![]()
![]()
Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
не знам за пилотите,ама качи се да караш Газка,тя няма синхронизатори.При нея кое пречи да се свалят (а понякога и да се качват) предавките тогава?
- Gentsa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 21.12.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i
- Мечтае да кара: Hummer, Mustang
- нино
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Re: Сфинявам се
Gentsa написа:нино написа:![]()
![]()
Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката
![]()
![]()
![]()
Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
не знам за пилотите,ама качи се да караш Газка,тя няма синхронизатори.При нея кое пречи да се свалят (а понякога и да се качват) предавките тогава?
На Газ 53А съм взел книжка. В с.Виноградец три години ни учеха да я разглобяваме, зглобяваме и


п.с.Газката ИМА СИНХРОНИЗАТОРИ

INTERSCAN RALLY TEAM
Добре вече мисля е ясно за всички защо е тази межнинна газ,но има нещо друго.Ако от сериозно натисната 4-та искаш да свалиш на втора,за да вземеш остър завой,защо сваляш 4->3->2 и изпълняваш всичките гореспоменати неща ДВА пъти вместо:от 4-та(5000об.),само спирачки до 1500об./мин.->съединител->газ->направо втора->пускаш съединител и спирачка->завоя
.С една дума не 4->3->2 ,а 4->2....
Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате?


Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате?

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
TheStig написа:Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате?
аз съм пробвал



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани