Теч от трабата на интеркулера
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Теч от трабата на интеркулера
winche написа:Коя скоба колега? На тръбата, която влиза в кулера ли ? Колега Кronos, възможно е и турбото да заминава, тъй като и аз спадам към колегите, които се оплакват от загуба на мощност(ту върви като бясна, ту забива)щом понякога си върви нормално не мислех, че турбото е заминало.Но до сега не съм сменял нито ел. клапан на турбото, нито дебитомер. Просто колата си я взех преди близо 2 месеца и малко съм назад с финансите, но при първа възможност ще влизаме в бокс-а. Благодаря за отговорите !
Ами то на турбото не му пречи да си надува в норми и пак да хвърля масло.
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч от трабата на интеркулера
zoti написа:Ами то на турбото не му пречи да си надува в норми и пак да хвърля масло.
Така е, то оста на турбото при въртене буквално "плува" в масло и колкото и и да е уплътнено пак си хвърля по малко.
Към колегата с проблема - изчисти си кулера, монтирай го пак, покарай малко и го свали отново да го провериш.
Si non confectus, non reficiat.
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Теч от трабата на интеркулера
Zagy написа:zoti написа:Ами то на турбото не му пречи да си надува в норми и пак да хвърля масло.
Така е, то оста на турбото при въртене буквално "плува" в масло и колкото и и да е уплътнено пак си хвърля по малко.
Към колегата с проблема - изчисти си кулера, монтирай го пак, покарай малко и го свали отново да го провериш.
Добре,де Zagi,ако е разбита оста няма ли да има видимо омасляване по турбото или трябва да се сваля кулера задължително..........Пак ще пробвам

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: Теч от трабата на интеркулера
Стига сте полудявали естествено че ще има масло нали подкартерните газове са хванати преди студения охлюв. и каде мислите че утиват подкартерните газове.
- winche
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 28.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е53 3.0d face
- Мечтае да кара: 760Li
Re: Теч от трабата на интеркулера
Колега Zagy, когато извадих маркучите от кулера, обрах с един парцал омаслените части и излезнах с колата, позагрях я и после я поизмъчих малко, да поразвърти турбината и след като спрях, забелязах пак 1-2 капки масълце по маркуча. За мен това не е нормална работа на турбината. Един приятел има същото бмв и се усеща, че е по пъргаво, а моето по мудно. Ясно е, че ще има ремонт, просто се надявам все още да е в начален стадии и да не ме осурнат много
Но както казахте, кеф цена няма 


- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: Теч от трабата на интеркулера
само да ви кажа че като си сложите чистонови турбини дане се изненадати когато видите че пак има масло.
- winche
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 28.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е53 3.0d face
- Мечтае да кара: 760Li
Re: Теч от трабата на интеркулера
Колега Kokakabana, може би след като рециклирам турбината ще има пак масълце, но със сигурност няма чак да покапва от мъркуча. За мен това не е нормално, след 10 минутно каране на високи обороти, да изтърва толкова масло.(Въпреки, че преди 2000км. съм правил обслужване и до сега не ми е показало загуба на масло, но все пак) Това е мое мнение и ще отида да видя как е състоянието на офлюва при 1ва възможност, докато е време та да не се удвои после сумата 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч от трабата на интеркулера
Колеги, в интеркулера винаги има малко масло - турбината пуска по малко, а и колегата kokakabana е прав за картерните газове. Просто при разбита ос ще има много масло, а не само капки.
Si non confectus, non reficiat.
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Теч от трабата на интеркулера
Колеги искам да попитам,днес ходих на маистор да ми прегледат колата и при махането на корите отдоло климатика беше във масло и майсторите ми казаха че е от турбото.Това значи ли че турбото ми заминава?Аз отидох наи вече за тампоните на двигатела а то се оказа че турбо ще сменям. 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч от трабата на интеркулера
Не се филмирайте много - тия бързите връзки са на фейсовиде дизели, а техните турбота си хвърлят по малко масло
Ако не тече като чешма няма страшно. Всяка кола с турбо има по малко масло в кулера 


Si non confectus, non reficiat.
Re: Теч от трабата на интеркулера
Колеги , пиша тук зада не хабиме форума
. Когато турбото се сменя (аз вече 2ро за 2 години) трябва ли да се сменя куулера?


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч от трабата на интеркулера
LSFC написа:Колеги , пиша тук зада не хабиме форума. Когато турбото се сменя (аз вече 2ро за 2 години) трябва ли да се сменя куулера?
Няма нужда.

Я кажи ти как така сменяш турбо с маслото?

Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Теч от трабата на интеркулера
LSFC написа:Колеги , пиша тук зада не хабиме форума. Когато турбото се сменя (аз вече 2ро за 2 години) трябва ли да се сменя куулера?
ЕГР-а изолиран ли ти е?
Турбопътища чистихте ли като хвърли първия път турбото?
Колектора свалян ли е за чистене?
Филтър картерни газове сменял ли си някога ?
2 турбини за 2 години означава само едно - проблема е някъде другаде - не в турбото (освен ако не си сложил турбо втора ръка).
- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Теч от трабата на интеркулера
Аз искам да използвам темата за да споделя, че датчика който се намира на тръбата която води от кулера към ЕГР ми е силно омаслен ама наистина силно чак е черен и не можеш да го разпознаеш, никъде другаде нямам омасляване само по датчика. Има ли опасност за него след като е толкова омаслен?
- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Теч от трабата на интеркулера
Никой ли не знае дали е нормално този датчик да е омаслен и дали това вреди на неговата работа?
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани