E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Дълго време се чудех защо колата ми не върви както трябва ( в началото вървеше мн добре полсе беше на моменти и тука тия дни събсем се спъна ) . Какви ли не глупости мислих и правих докато днес след поредното разглобяване ( сменях дифа щото мислех че нещо е затегнал... ) нищо не стана получи . Примирих се отидох на плаж по пътя минах през една пешеходна пътека от павета леко вдигната като легнал полицаи и след това леко подскачане и разлюляване на колата изведнъж й дойде силата и тръгна както си му е реда и така до след някоя др неравност пак умря . На някого случвало ли му се е подобно нещо какви преположения имате ? (датчик или може би някоя маса )
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Колега погледни отдолу магистралите за горивото,бензиновия филтър и ламбда сондата-кабела с буксата да не прави мизерии,че зеленясват и окисляват и като размърда да се оправя 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Днес гледах всички маркучи и кабели от страната на дросела ( без да свалям смукателите )и сякап май сега през повечето вреем върви мамичката й.... Може и някво шано да е . Утре ще влазя в канала и ще гледам от долу до какво мога да се докопам . В краен случей диагностика и чейнч на датчици с друго м52б20
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност РЕШЕНИЕ
Вчера ходих на елкон и ме върнаха ... Проблема бил най-вероятно с тоците и нямало смисъл да ми вземат парите напразно
Прав се оказа човека! Има един черен кабел който минава покрай скоростната кутията и е хванат за нея на щипки ( мисля че е някаква маса идваща от стартера или от мотора не си спомням точно беще леко тъмно в канала ). Той беше доста хлабав и на 2 места опираше в метал ( по средата на кутията беше провиснал и пречупен м/у нея и тунела също така и под дросела пак седеше прекалено отпуснато) . Хванах го на тези 2 места за едни маркучи със прочутите свински опашки така че да няма съприкосновение с метал и нещата се оправиха 


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
от там минава светлината за заднас скорост..
и някъде от другата страна е кабела на ламдата ти..
не знам каква маса точно но..
дори и да е маса на стартер няма да губиш мощност докато работи мотора.
по скоро разгледаи нешо което отива към запалването.. или
диагностика с живи показатели..в движение.. и ще ис 100% кое избива
и някъде от другата страна е кабела на ламдата ти..
не знам каква маса точно но..
дори и да е маса на стартер няма да губиш мощност докато работи мотора.
по скоро разгледаи нешо което отива към запалването.. или
диагностика с живи показатели..в движение.. и ще ис 100% кое избива
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Нищо подобно този кабел за който споменх по-нагоре се оказа наистина за светлината на задната ... Прегледах пак цялата кола ( помпата отазаде , кабелите под ръчната , сичко в двигателния отсег - сичко изглежда добре всички букси са ол райт )
Дето се казва вече няма дупка където да не съм бръкнал... В края на краищата главни заподзрени са датчиците на кол. и разпр. валове тъй като уж прегаряли отвътре (кабелчетата ) без видими външни следи от повреда и като друсне ту излиза ту влиза в авариен режим . Щом разхода е нормален , не мени обуроти , не гасне и щом аномалията се появява като друсне не виждам как може да е дебитомер или нещо по горивната система ... Чакам ново 20 до понеделник от вас
Дето се казва вече няма дупка където да не съм бръкнал... В края на краищата главни заподзрени са датчиците на кол. и разпр. валове тъй като уж прегаряли отвътре (кабелчетата ) без видими външни следи от повреда и като друсне ту излиза ту влиза в авариен режим . Щом разхода е нормален , не мени обуроти , не гасне и щом аномалията се появява като друсне не виждам как може да е дебитомер или нещо по горивната система ... Чакам ново 20 до понеделник от вас

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
nafkata написа:Нищо подобно ......
Ми щом е "нищо подобно " , защо питаш тука ?!
П.С.
Прочети си последния поста още веднъж и виж какво си писал....
Това не е въпрос , ми е неква поучителна лекция !
Ти не питаш , ти казваш /разсъждаваш ....
Сега ще се опитам да кажа нещо по темата .... , може да е от всичко (включително от дебитомер и горивна система , нищо че ти "невиждаш как може да е от тях ..." ). Най -малкото може да е от кабела , който си привързал ... , ако ще напълно на маса да го сложиш тоя кабел и да опира по цяла дължина на корпус, пак няма да имаш тия проблеми , дето си описал ...

- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Отново по темата...
Ходих на диагностика - излезе ми датчик коляно вал като грешка ( нормално защото преди това го отачах и пробвах да запаля без да закача буксата по невенимание ) въпреки това взех друг за всеки случей . Общо взето нищо не излезе от това упражнение . До момента съм сменял следните части - датчкика за който до сега говорих, дат.разпр валове, тпс , и дебитомер ( какво бихте предложил да сменя за напред ? ) Колата се форсира бавно , прекъсвача е някакъв мн бавен и НЕплътен (смятам даприложа клип по късно )

Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Тоя датчик що реши да го сменяш? На диагностика ли ти я изкара тая грешка? На М52Б20 съм забелязал често вади грешки именно за тоя датчик, дебитомера и потенциометър на дроселова клапа. Ама в много от случаите, те въобще не са същината на проблема. Не се доверявай много на диагностики или пък преди да купиш, слагайте някаде 2ра ръка да видиш дали ще е от тях, щото пари на вятъра. Аз имах проблем с обороти едно време и на диагностики ми вадеше точно потенциометъра заедно с датчика, а то накрая се оказа филтър на картерни газове. Така, че внимавай кво зимаш, щото тия неща не са 2 и 3 лв
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
krisu написа:Тоя датчик що реши да го сменяш? На диагностика ли ти я изкара тая грешка? На М52Б20 съм забелязал често вади грешки именно за тоя датчик, дебитомера и потенциометър на дроселова клапа. Ама в много от случаите, те въобще не са същината на проблема. Не се доверявай много на диагностики или пък преди да купиш, слагайте някаде 2ра ръка да видиш дали ще е от тях, щото пари на вятъра. Аз имах проблем с обороти едно време и на диагностики ми вадеше точно потенциометъра заедно с датчика, а то накрая се оказа филтър на картерни газове. Така, че внимавай кво зимаш, щото тия неща не са 2 и 3 лв
Колега здравей,
не разбрах какво е "филтър на картерните газове"
моята иска е М43Б16,знам за клапан за картерните газове,но филтър дали и аз имам?
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Клапан, филтър, регулатор.. се в гъз. Трябва да имаш ама изглежда малко по-различно от този който е на М52. Номер 2 от схемата е на М52. Хубаво е да се сменя, играе голяма роля пущиняка
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
http://vbox7.com/play:66b326d0b8 Ето за това става на върпос
Спъната е като е34 м50б20 със 17-ки . Вчера след като започна да вали и тъкмо се разлигави добре - на най-голяамата промоция (със гуми 16 почти на тел и с шпер) след първа в рекъсвач и слагане на 2-ра без да дигам десния крак умираше на 4000обурота... А по принцип като е на кеф колицата с отворен диф си прави арабски и влиза в прекъсвач на 2-ра без големи усилия от моя страна . Вчера дори бърнаут не супя да направи ще запали съеденителя...

- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Бенз. помпа и бенз. регулатор също не са причинители на това явление...
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Re: E36 M52B20 губене на мощност след неравност
Проблема с оказа свещи - смених ги колата спря да забива муцуна при подаване на повечко газ . Също така спрях да зареждам от прословутия ЛУКОИЛ и премихах на ЕКО и Шел което допринесе за това да се подобри вървежа на колата . Невъзможноста колата да прави хубав бурнаут си я обяснявам с това че накладките са нови и иж качествени (феродо премиер) мисля по този начин защото като върнах лентата назад хубавите бърнаути се оказаха че са във времето преди да обслужа колата ( първите 2 дни след нотариуса ) .
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: doncho2101