М42 със и без генерация....
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М42 със и без генерация....
Що бре, не е кой знае какво, мен като ми правиха средното по тоя начин,тръбата я дупчиха с оксижен по същият начин, стана за 10-ина мин.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: М42 със и без генерация....
ikonkata написа:с настолна бормашина , бургията се охлажда с кисело мляко / ако е от супра тръбата /
сори за спама ама не се сдържах - колко % и овче или краве?
евала за положения труд и резултата, иначе
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- ikonkata
- младши ентусиаст
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
Re: М42 със и без генерация....
K_Ilkov написа:ikonkata написа:с настолна бормашина , бургията се охлажда с кисело мляко / ако е от супра тръбата /
сори за спама ама не се сдържах - колко % и овче или краве?
евала за положения труд и резултата, иначе
хаха може с по малкия процент че по евтино пък си отиват няколко кофички
е ела в сливен и си намери такава дупчена и да е от супра...да не мислиш че много съм умирал да дупча
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
А ако е нарязана с флекса с тънък диск на дълги линии, не по дължина на тръбата а малко настрани няма ли да е същия ефекта и по лесно ще стане
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: М42 със и без генерация....
По-темата за крайното гърне, по Плевенско имахме една бърза ИС-ка която беше с оригинален Г-пауър крайно гърне за М42. Без него не вървеше така добре и странното е че до около 3000-3500 си беше много тиха, а след това звука се променяше коренно(ставаше по-шумна сякаш се отваря някаква клапа) и газовете изпадаха в някакъв резонанс, поне по звука така го оприличавам. Колата беше с тръба 55мм от колектора до гърнето. Другото което ми е направило впечатление е, че Владо мантата на състезателната след един удар на крайното гърне(което мисля че беше отворено) при едно каране в Хасково, установи че не му върви колата както преди. След като го възстанови се оказа че му е изпаднала блендата която си е бил направил преди и от която му е вървяла колата, та ряза разни ламаринки и прави експерименти докато докара точния размер. Мотора е Опел 2,0ХЕ на дросели и мега, както и генерацията е подобна на ИС-вата, така че мисля че е сходен за сравнение.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
KriK4eTo написа:....След като го възстанови се оказа че му е изпаднала блендата която си е бил направил преди и от която му е вървяла колата, та ряза разни ламаринки и прави експерименти докато докара точния размер. Мотора е Опел 2,0ХЕ на дросели и мега, както и генерацията е подобна на ИС-вата, така че мисля че е сходен за сравнение.
Ква е тая бленда
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: М42 със и без генерация....
Бленда ще рече някаква преграда която да намали сечението на изходящата тръба от която излизат газовете в атмосферата. Поне аз си мисля че е това. Не съм се интересувал много задълбочено, ако намериш нещо онлайн относно това и споделиш какво си открил аз лично ще съм ти благодарен. Възможно е и аз да намеря нещо и ако го направя ще го пусна в темата.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
KriK4eTo написа:Бленда ще рече някаква преграда която да намали сечението на изходящата тръба от която излизат газовете в атмосферата. Поне аз си мисля че е това. Не съм се интересувал много задълбочено, ако намериш нещо онлайн относно това и споделиш какво си открил аз лично ще съм ти благодарен. Възможно е и аз да намеря нещо и ако го направя ще го пусна в темата.
Значи пак се връщаме на това, че трябва да е запушена за да върви
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: М42 със и без генерация....
Намерих нещо което до някъде може да е от полза http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=22832. Някой по-назад в темата мисля беше споменал нещо иронично за кривонделестите изпускателни "системи" на нашите родни състезателни автомобили, които в крайна сметка се оказва по поста от линка че са целево направени по този начин.
Ако това което е написано в линка е достоверно, измери си смесите след новата изпускателна система и кажи дали ти е обедняла и съответно като коригираш, ако е ни кажи дали е тръгнала да върви повече
П.П. Оп намерих нещо за изчисляване на разликите в мощността от различните дължини на отделните части от изпускателната система за състезателен мотор http://mech-ing.com/journal/Archive/201 ... _PUNOV.pdf
Ако това което е написано в линка е достоверно, измери си смесите след новата изпускателна система и кажи дали ти е обедняла и съответно като коригираш, ако е ни кажи дали е тръгнала да върви повече
П.П. Оп намерих нещо за изчисляване на разликите в мощността от различните дължини на отделните части от изпускателната система за състезателен мотор http://mech-ing.com/journal/Archive/201 ... _PUNOV.pdf
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
Малко да вметна..... с вече нова генерация от М50Б20 на 60мм преправена в началото да пасне на колектора на ИС-а, след това 80см тръба на 63мм щото с двата леки завоя става на 60мм след огъването и от там нататък ускорително гърне- веднага след него заводското проходно(резонаторно) но модифицирано и накрая някво "тунинг" гърне за задно от тея като на хондите подобно
и резултата е повече от задоволителен!
Звука вече няма нищо общо с онзи пърдящия отвращителен познат за всички ИС-и, а вървежа е повече от очаквания
С леки настройки на Мегата- щото малко обедня на високите, вече е наистина вървежна! И най-чудното е че и разхода падна дори и невероятно да е
и резултата е повече от задоволителен!
Звука вече няма нищо общо с онзи пърдящия отвращителен познат за всички ИС-и, а вървежа е повече от очаквания
С леки настройки на Мегата- щото малко обедня на високите, вече е наистина вървежна! И най-чудното е че и разхода падна дори и невероятно да е
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани