моля помогнете
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
моля помогнете
здравейте,имам следния проблем ,имах теч на бензин и тъй като беше малко изтече всичкия и карах колата на газ около 30 клм. (между другото имам BMW 520i автоматик 1990год.) и така оправих теча, беше се нацепел един маркуч смених го сложих 10 литра бензин но колата не работи на бензин а само на газ като превклиуча на бензин гасне веднага ако знае някой моля да помогнете, благодаря предварително.
--------------------
Колега слагай заглаие на темите които пускаш, което да подсказва за проблема
Напр. "теч на бензин" или "не работи на бензин"
tsb_bg
--------------------
Колега слагай заглаие на темите които пускаш, което да подсказва за проблема
Напр. "теч на бензин" или "не работи на бензин"
tsb_bg
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: моля помогнете
///peter написа:Провери си бензиновата помпа
+1
да не те плаша,ама май ще ти трябва нова

- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: моля помогнете
MaxMeyer написа:Като се обърне на газ не се ли спира автоматично помпата на бензина?
спира се....и Бритни Спиърс коктейли сервира.....

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: моля помогнете
Зависи от газаджийте, някой спират релето, други не.
Но щом е останала без бензин и след това не пали мисля че е ясно. Лесно се проверява.
Но щом е останала без бензин и след това не пали мисля че е ясно. Лесно се проверява.
- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: моля помогнете
Моята е36-ца остана за половин ден без бензин и помпата ми изгоря.Когато работи на газ бензиновата помпа прави определено налягане и се изключва,знаейки това много голяма част от газаджиите когато слагат газова уредба не слагат допълнително реле за изключване на помпата и в последствие когато останеш без бензин помпата няма какво да нагнети за да изключи и върти докато не изгори. 

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: моля помогнете
Колеги мисля че грешите! Сега ще обясня защо мисля така. На моята мръсница изгоря бензиновата помпа, която смених. Когато се извадят маркучите от помпата в системата влиза въздух. След като се зглоби и събере всичко трябва да се обезвъздуши. Това става като тръгнеш колега да палиш въртиш известно време и спираш, след това пак въртиш и така. Тя сама ще се обезвъздуши и ще засмуче бензин. Когато това стане в първия момент ще запали и двигателя ще работи малко неравномерно. Не я форсираи а е остави да работи малко така тя ще се дообезвъздуши както трябва. След това започваш плавно да подаваш газ и всичко ще се оправи. Това е добрия варянт на нещата. Ако това не се получи значи минаваш на варянт нова помпа. Можеш да си я закупиш от колега от форума на прекрасна цена с гаранция. Ако се интересуваш пиши на лични ще ти дам кординати, защото ако пиша тук ще излезе като реклама! Принципно бензиновата система е под налягане и вътре въздух не трябва да има работи на принципа като охладителната. След като си извадил маркуча да го сменяш си е разхерметизирал и веднага е влязъл въздух в системата. Така че ако е това е лесноотстрняемо както ти описах по- горе. Ако има още нещо пиши на лични ще помагам с каквото мога. Последно нещо смяната на бензиновата помпа и работа е за около час и половина максимум със всичките перипетии.
За да видиш дали помпата работи варянта е да е извадиш и да и подадеш ток от акумулатора. Защото тя като се скапе ту работи ту неработи за това ако е изкараш не се подвеждай ако от пъвия път тръгне, пробвай няколко пъти!
Успех и напиши какно се е случило!
За да видиш дали помпата работи варянта е да е извадиш и да и подадеш ток от акумулатора. Защото тя като се скапе ту работи ту неработи за това ако е изкараш не се подвеждай ако от пъвия път тръгне, пробвай няколко пъти!
Успех и напиши какно се е случило!
Re: моля помогнете
благодаря колеги за съветите в събота ще извадя помпата да я пробвам както казва колегата Kregec и ще пиша какво е станало а сега е време за по 1-2 ракийки 
а между другото за да сваля бензиновата помпа откъде се започва ,ако знае някой колега да напише какъв е редът за да стигна до нея

а между другото за да сваля бензиновата помпа откъде се започва ,ако знае някой колега да напише какъв е редът за да стигна до нея
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: моля помогнете
Здравей колега! Сега ще ти опиша реда на нещата за демонтажа:
1. Отваряш багажника
2. Разкарваш всичко от него
3. Махаш мокета
4. След като махнеш мокета от дясната страна до бомбето има един капак във формата на елипса, който е хванат с 6-8 видиики.
5. Развиваш видииките слагаш ги на място където да не се изгубят
6. След като махнеш капака ти се открива външната част на самата помпа. Това което ще видиш са две пластмасови тръби към които има хванати два маркуча. Единия е за изходящия а другия за входящия бензин които се връща от двигателя (все пак е затворена система).
7. Развиваш скобите и много внимателно вадиш маркучите може да ги запушиши с нещо да не тече бензин в багажника. Буксата която е хваната за помпат е със една скоба която издърпваш настрани. След като демонтираш горните неща ти остава още една пречка преди да извадиш помпата. Имаш една голяма пластмасова гайка така да е нарека. Тя държи помпата към резорвара. Развиваш я обратно на чесовниковата стрелка (ако греша нека ме коригира някой). Под нея има едно гумено уплътнение което също вадиш без да го късаш. Сега има един тънък момент в цялата работа. Трябва да извадиш много внимателно поплавъка първо. Самата помпа седи неподвижно в самия резорвар вътре си има място къдета влиза. Трябва да бръкнеш с ръката вътре и да е изкараш. Помпата и поплавъка са хванати с един маркуч. Трябва много да внимаваш като вадиш поплавъка, защото има опастност ако го раздрусаш много да му прекъснеш контактите.
8. Така помпата е вече навънка правиш проверките и ако всичко е наред събираш по обратния ред. Само като слагаш обратно голямата пластмасова гаика внимаваи да не я завиеш на криво!
Това е вече съвет! Когато извадиш помпата си изрежи от гума един кръг с вътрешен диаметър на голямата гаика и запуши дупката. За да не паднат боклуци вътре и да не се изпарява бензина! И последно недей пуши за да не стане някоя издънка

1. Отваряш багажника

2. Разкарваш всичко от него

3. Махаш мокета
4. След като махнеш мокета от дясната страна до бомбето има един капак във формата на елипса, който е хванат с 6-8 видиики.
5. Развиваш видииките слагаш ги на място където да не се изгубят
6. След като махнеш капака ти се открива външната част на самата помпа. Това което ще видиш са две пластмасови тръби към които има хванати два маркуча. Единия е за изходящия а другия за входящия бензин които се връща от двигателя (все пак е затворена система).
7. Развиваш скобите и много внимателно вадиш маркучите може да ги запушиши с нещо да не тече бензин в багажника. Буксата която е хваната за помпат е със една скоба която издърпваш настрани. След като демонтираш горните неща ти остава още една пречка преди да извадиш помпата. Имаш една голяма пластмасова гайка така да е нарека. Тя държи помпата към резорвара. Развиваш я обратно на чесовниковата стрелка (ако греша нека ме коригира някой). Под нея има едно гумено уплътнение което също вадиш без да го късаш. Сега има един тънък момент в цялата работа. Трябва да извадиш много внимателно поплавъка първо. Самата помпа седи неподвижно в самия резорвар вътре си има място къдета влиза. Трябва да бръкнеш с ръката вътре и да е изкараш. Помпата и поплавъка са хванати с един маркуч. Трябва много да внимаваш като вадиш поплавъка, защото има опастност ако го раздрусаш много да му прекъснеш контактите.
8. Така помпата е вече навънка правиш проверките и ако всичко е наред събираш по обратния ред. Само като слагаш обратно голямата пластмасова гаика внимаваи да не я завиеш на криво!
Това е вече съвет! Когато извадиш помпата си изрежи от гума един кръг с вътрешен диаметър на голямата гаика и запуши дупката. За да не паднат боклуци вътре и да не се изпарява бензина! И последно недей пуши за да не стане някоя издънка



Re: моля помогнете
благодаря колега Kregec за много доброто описание ,дължа ти една почерпка (ако се върна някой ден в БГ.)
утре ще я сменя сега отивам да я купя намерих една оригинална втора употреба за 30 евро в Атина(тук живея и работя)

утре ще я сменя сега отивам да я купя намерих една оригинална втора употреба за 30 евро в Атина(тук живея и работя)



- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: моля помогнете
Колега по принцип аз не съм привърженик на части втора ръка. Говоря за такива които са консуматив както бензиновата помпа примерно. Защото нито е знаеш в какво здраве е нито състоянието. Но ти си знаеш ако имаш нужда от нещо друго пиши...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: моля помогнете
Пропусна да му кажеш, че самата помпа е хваната за дъното на резервоара!!! Трябва да намери с опипване "шипките" от двете страни и да ги стисне. Всъщност не са точно щипки, а нещо като големи палци. Препоръчвам преди да почнеш да се бориш колега, да светнеш с някакво фенерче вътре в резервоара и да се огледаш хубаво. И в никакъв случай не си свети със запалка!!! 


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани