Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
и аз съм за сбирката
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
DMC написа::OT: и аз съм за сбирката
От 2 години не съм стъпвал на сбирка, къде е сега сборният пункт? Последно в Дружба се получаваха добри събирания пак на ОМВ Дружба.
Колата е категорично 1.6 ... поне още малко ще се води толкова
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Имам следните питанки:
Търся схема на таблото на бушоните (на кое място колко Ампера и за какво е) Имам няколко празни гнезда за релета и се чудя трябва ли да има?
Опитвам се да си оправя клаксона, обаче само едното реле цъка. Натискам клаксона и релето цъка. Ето тук се намира -
btw, не виждам пищялката къде е
Друго което се чудя е като си извадил ключа и дам мигач ми светва габарита в посоката която съм дал. Предполагам, че е парк светлина, но ... редно ли е мигача да цъка през това време?
Оглеждам се за Джанти с 4 дупки. С какво да се съобразя при търсенето? Трябва ли ЕТ-то да е точно конкретно каквото е сега в момента? Т.е. има ли съвместими подобни ЕТ-та ? Може би по-скоро въпросът ми е, с какви данни да са джантите, които да търся? Харесват ми класическите ББС-ки с борд.
Търся схема на таблото на бушоните (на кое място колко Ампера и за какво е) Имам няколко празни гнезда за релета и се чудя трябва ли да има?
Опитвам се да си оправя клаксона, обаче само едното реле цъка. Натискам клаксона и релето цъка. Ето тук се намира -
btw, не виждам пищялката къде е
Друго което се чудя е като си извадил ключа и дам мигач ми светва габарита в посоката която съм дал. Предполагам, че е парк светлина, но ... редно ли е мигача да цъка през това време?
Оглеждам се за Джанти с 4 дупки. С какво да се съобразя при търсенето? Трябва ли ЕТ-то да е точно конкретно каквото е сега в момента? Т.е. има ли съвместими подобни ЕТ-та ? Може би по-скоро въпросът ми е, с какви данни да са джантите, които да търся? Харесват ми класическите ББС-ки с борд.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Pin2 написа:....
http://www.bmwe21.net/fuses.htm
това ще ти е от полза за таблото
за клакскона смени 'бушоните' и ако не работи тогава ще му умуваме
попринцип трябва да свети само габарита когато колата е изгасена и е дръпнато лостчето на мигачите на някоя посока...
някой може да е правил някакви магарии и да стига директен плюс или де да знам
търси джанти с малко ЕТ...
сток алуминиеви 13'' са с ет13...
мисля че до ет15 ставаха без фланци...
но и нищо не ти пречи да вземеш с ет30 примерно и да сложиш 15мм фланци
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Louis написа:Pin2 написа:....
..................
Бушоните съм сменил всички, минал съм гнездата със шкурка и са в перфектно състояние.
Като натисна клаксона и онова реле лепи. цък-цък. Има някъкво действие, но няма звук. Нямам нищо против да сложа друга пищялка, стига да знам как да направя тази връзка. Според мен нещата работят полвинчато. Т.е. цъкайки клаксона, релето лепи и прави контакт, след което трябва да е съпроводен и звук, но звук няма. Къде се намира по дефулт пибитката? Нещо не я намирам. Може просто да нямам
Благодаря за схемата. Ще си я туря в жабката, че ми се вижда ценнна информация.
Джантите с които съм сега са с ET29
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Бибитките са зад предната маска, долу, от ляво и дясно, в най-голямата мизерия и най-често от калта се прецакват контактите или самите клаксони. С по две кабелчета са, там няма друго с кабели.
Тия джанти, не ги виждам добре ако са от тесните може и ет-29, но за големи трябва да е около 13-15. Най-широка 15ка или 16ка, 7,5 инча е с ет-13, 17-ка може с по-голямо вече влиза над шарнирния накрайник, но всичко с проба.
Тия джанти, не ги виждам добре ако са от тесните може и ет-29, но за големи трябва да е около 13-15. Най-широка 15ка или 16ка, 7,5 инча е с ет-13, 17-ка може с по-голямо вече влиза над шарнирния накрайник, но всичко с проба.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Мойте джанти са тези:
оффф... намерих перфектните джанти ББС-ки, но са с 5 болта
оффф... намерих перфектните джанти ББС-ки, но са с 5 болта
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Колега май фактите около "голямото" ти желание за покупка не са точно такива каквито ги описваш
колата не е била обрасла в храсталаци а и положението и не е било толкова окаяно-това ти го казват и другите колеги.
Бъди обективен. Карай я със здраве и се грижи добре за нея.
PS: Спрея за джанти май не става за никелирани брони
колата не е била обрасла в храсталаци а и положението и не е било толкова окаяно-това ти го казват и другите колеги.
Бъди обективен. Карай я със здраве и се грижи добре за нея.
PS: Спрея за джанти май не става за никелирани брони
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
luc написа:Колега май фактите около "голямото" ти желание за покупка не са точно такива каквито ги описваш
колата не е била обрасла в храсталаци а и положението и не е било толкова окаяно-това ти го казват и другите колеги.
Бъди обективен. Карай я със здраве и се грижи добре за нея.
PS: Спрея за джанти май не става за никелирани брони
По колата е тръгнала много ръжда. Гледката беше много зле и още е така. Желанието да пръсна броните и да я боядисам с Авто боя на местата където се виждаше ръжда е за да огранича временно разрушаването на боята. От тоците нищо не работеше почти. Карбуратора беше тотално затлачен, корите на вратите бяха полу паднали, тапицерията в окаяно състояние, генерацията на 0. Спирачките ги нямаше, защото бяха изпочупени тръбичките, едно цилиндарче също счупено. Да не говоря за кабелите, които или липсваха или просто не работеха.
Съжалявам, че не я снимах като я взех. Колата седеше под борове. Имаше един пръст нанос по нея на всякъде от борови иглички. Това задържаше влага и я корозираше още по-бързо. Колега, взел съм тази кола за да я спася и за лично удовлетворение. Предишният собственик ако имаше мерак да я кара, нямаше да седи 3-4 години без да мърда. В деня на взимането, той очакваше от НАДИН да дойдат и да приберат колата.
Това, че съм взел временно решение с боята и спрея е моя преценка и вярвам, че така е по-добре за колата на този етап. Темата е отворена и в бъдеще заповядай да я погледнеш. С този негативно лъхащ пост си личи, че желанието ти не е до това дали една кола ще се възроди, ами по-скоро да си начесаш мечтата.
p.s. С взимането на колата имах голяма подкрепа от много приятели, които ме познават и знаят, че от това ще стане един страхотен автомобил. Полвинчати негативни мнения просто ги игнорирам, защото не е разумно да се коментират. Мисля че ти дадох преценка за колата.
p.s.1 Критиките са уместни и те ме нахъсват повече и повече да направя.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Pin2 написа:Мойте джанти са тези:
оффф... намерих перфектните джанти ББС-ки, но са с 5 болта
ББС ли чух , я дай инфо
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Видях един колега, който е разпарчатосал едно Е30.
Исках да попитам, дали са съвместими нещата с Е21 и по-точно:
http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=96761&mode=view <--- Става дума за моторчето за парното + прките (тези 2-те кръглите от дясно на снимката)
Интересува ме също неща по окачването (магаре, носачи, пружини, мостове)
чудя се от кой по-нов модел може да се взаимства или категорично от и за Е21 трябва да са нещата.
Исках да попитам, дали са съвместими нещата с Е21 и по-точно:
http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=96761&mode=view <--- Става дума за моторчето за парното + прките (тези 2-те кръглите от дясно на снимката)
Интересува ме също неща по окачването (магаре, носачи, пружини, мостове)
чудя се от кой по-нов модел може да се взаимства или категорично от и за Е21 трябва да са нещата.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
от е30 може би само моторите стават
предни пружини можеш да сложиш някакви ниски от е36, а задни от е34 като резнеш витки докато получиш желаната височина
заден мост става с преправяне за е30сков диф (може да се разберем имам един такъв )
при е21 магаретата са два вида: м10ткови и м20скови...има разлика
разгледай тази тема може да ти е от полза
viewtopic.php?f=36&t=177339
предни пружини можеш да сложиш някакви ниски от е36, а задни от е34 като резнеш витки докато получиш желаната височина
заден мост става с преправяне за е30сков диф (може да се разберем имам един такъв )
при е21 магаретата са два вида: м10ткови и м20скови...има разлика
разгледай тази тема може да ти е от полза
viewtopic.php?f=36&t=177339
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
яяя малко повече инфо да дадете за предните пружини от Е36, че аз взех едни и ... не станаха. При Е21 са прави пружините, а при Е36 в единия край има стеснена последната навивка
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Парното май ставаше от е28, моторче с турбинки.
Предни пружини от е36, но с резната 1/2 намотка, при е21 началото и края са един с/у друг, а при е36 се срещат.
Задни пружини от е28, но модели с по-голям мотор, че тела е по-дебел и си я скъсяваш колкото искаш.
Предни амортисьори от е30, но с подложка горе или долу, че са по-къси, което е добре за по-твърди и къси пружини.
За рейката от е36 съм писал, за скорости от е30 също, скоро ще ви пусна и тема за предни спирачки с 302мм вентилирани дискове за без пари.
Ключ за чистачки от е30/е28 с малко преправяне на кабеляците.
Генерация от е30 с изхвърляне на левия резервоар, той и без това само тежи
Проблем са гнусливите предни носачи, творение на инженерното изкуство, но още се намират нови или се рециклират.
Тва се сещам.
Предни пружини от е36, но с резната 1/2 намотка, при е21 началото и края са един с/у друг, а при е36 се срещат.
Задни пружини от е28, но модели с по-голям мотор, че тела е по-дебел и си я скъсяваш колкото искаш.
Предни амортисьори от е30, но с подложка горе или долу, че са по-къси, което е добре за по-твърди и къси пружини.
За рейката от е36 съм писал, за скорости от е30 също, скоро ще ви пусна и тема за предни спирачки с 302мм вентилирани дискове за без пари.
Ключ за чистачки от е30/е28 с малко преправяне на кабеляците.
Генерация от е30 с изхвърляне на левия резервоар, той и без това само тежи
Проблем са гнусливите предни носачи, творение на инженерното изкуство, но още се намират нови или се рециклират.
Тва се сещам.
Re: Наследено Е21 - положението много зле но съм оптимист
Изключително благодаря.
Вече разбрах, че всичко може да пасне, стига да имаш свободно време за занимавка. Смятам, че ще се справим.
btw, толкова много знаете, че мисля пак да ви питам нещо.
Вече разбрах, че всичко може да пасне, стига да имаш свободно време за занимавка. Смятам, че ще се справим.
btw, толкова много знаете, че мисля пак да ви питам нещо.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани