Странен проблем със палене.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Странен проблем със палене.
Здравейте колеги,
не съм видял подобен проблем, така че не слагайте ключ.
Преди 2 дни като си тръгвах от офиса колата ми не искаше да запали, въпреки че всички лампи светеха, фаровете ми светеха всичко си беше както трябва, но при въртене нищо не се случваше - гробна тишина, дори не върти стартера. Колегата slitter се отзова веднага и дойде на място(за което много му благодаря) да ми направи диагностика. Оказа се че всичко е наред с ключа, а грешките които имам са от както съм взел колата (умна дюза, допълнителна водна помпа, и датчик в пасажерската седалка за airbag).
Както и да е даде ми ток и запалих от раз. Каза ми че най-вероятно е от таралежа. Викам есктра поне открихме проблема, утре ще го сменя.
След разговор с колегата oci, разбрах че има предпазител за вентилатора, който като махнеш климатроника не тръгва и не би трябвало да дърпа ток, ако е от него.
Вчера сутринта запалих без проблем, пристигнах пред офиса, махнах въпросния предпазител и оставих колата спокоен, че няма какво да дърпа ток.
Обаче на тръгване вечерта, влизам въртя и пак същата гробна тишина.
Един приятел дойде даде ми ток и естествено запалих от раз.
След разговор пак с колегата oci изключих буксата на ел.печката, понеже той ми каза, че може и да е от нея. Взех зарядно и цяла вечер акумулатора стоя на зарядно.
Днес сутринта отивам при алармаджия, мери ми консумацията на изключен двигател - 1.04 и изведнъж CD-то ми се пуска.
Спирам го, махам панела консумация - 0.01.
После ми мери зареждането, което беше 14.
После ходих да ми проверят акумулатора, с BOSCH тестер и още някакъв друг, и двата показах, че е зареден и няма умрели клетки.
Та въпрос ми е може ли шибаното CD да е проблем, или е от печката, или е от стартера, и ако е от него как да проверя и защо просто от веднъж умира без никакви проблеми преди това.
Колата не е имала никога проблеми с палене дори при -12.
Таралежа, явно не остава включен, понеже щеше да отчете консумация.
Дайте съвет какво друго да проверя.
не съм видял подобен проблем, така че не слагайте ключ.
Преди 2 дни като си тръгвах от офиса колата ми не искаше да запали, въпреки че всички лампи светеха, фаровете ми светеха всичко си беше както трябва, но при въртене нищо не се случваше - гробна тишина, дори не върти стартера. Колегата slitter се отзова веднага и дойде на място(за което много му благодаря) да ми направи диагностика. Оказа се че всичко е наред с ключа, а грешките които имам са от както съм взел колата (умна дюза, допълнителна водна помпа, и датчик в пасажерската седалка за airbag).
Както и да е даде ми ток и запалих от раз. Каза ми че най-вероятно е от таралежа. Викам есктра поне открихме проблема, утре ще го сменя.
След разговор с колегата oci, разбрах че има предпазител за вентилатора, който като махнеш климатроника не тръгва и не би трябвало да дърпа ток, ако е от него.
Вчера сутринта запалих без проблем, пристигнах пред офиса, махнах въпросния предпазител и оставих колата спокоен, че няма какво да дърпа ток.
Обаче на тръгване вечерта, влизам въртя и пак същата гробна тишина.

След разговор пак с колегата oci изключих буксата на ел.печката, понеже той ми каза, че може и да е от нея. Взех зарядно и цяла вечер акумулатора стоя на зарядно.
Днес сутринта отивам при алармаджия, мери ми консумацията на изключен двигател - 1.04 и изведнъж CD-то ми се пуска.

После ми мери зареждането, което беше 14.
После ходих да ми проверят акумулатора, с BOSCH тестер и още някакъв друг, и двата показах, че е зареден и няма умрели клетки.
Та въпрос ми е може ли шибаното CD да е проблем, или е от печката, или е от стартера, и ако е от него как да проверя и защо просто от веднъж умира без никакви проблеми преди това.
Колата не е имала никога проблеми с палене дори при -12.
Таралежа, явно не остава включен, понеже щеше да отчете консумация.
Дайте съвет какво друго да проверя.
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Странен проблем със палене.
Колега, като са ти замервали акумулатора ( сещам се за на Бош уреда) какво ти казаха - паднал ли е ? ; на колко процента е пълен ? (ако е над 60% на уреда, изобщо не можем да говорим за проблем със самия акумолатор). След като си изолирал печката (този троянски кон
) и климат. остава въпросната утечка от ЦД-то. Щом махаш панели, разбирам че не ти е оригинално ; защо не вземеш да го махнеш цялото, изолирайки кабеляците, за да видиш дали проблема ще изчезне
. Все пак се съмнявам от там да губиш толкова ток ..


- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Странен проблем със палене.
The Edge написа:Колега, като са ти замервали акумулатора ( сещам се за на Бош уреда) какво ти казаха - паднал ли е ? ; на колко процента е пълен ? (ако е над 60% на уреда, изобщо не можем да говорим за проблем със самия акумолатор). След като си изолирал печката (този троянски кон) и климат. остава въпросната утечка от ЦД-то. Щом махаш панели, разбирам че не ти е оригинално ; защо не вземеш да го махнеш цялото, изолирайки кабеляците, за да видиш дали проблема ще изчезне
. Все пак се съмнявам от там да губиш толкова ток ..
За акумулатора, не колега, казаха че е зареден и всичко е наред. Беше на 86%. CD-то мисля да си го сменя с оригинално, че това и без това ме дразни. Въпроса е от стартера може ли да е нещо?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Странен проблем със палене.
Какво общо има стартера с консумацията на ток? По добре си провери, как е свързан този плеър-касетофон или редовно си махай панела!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем със палене.
Едва ли това е проблема,но все пак...ако акумулатора ти е отзад,поглеждал ли си черна кутийка под предния капак,точно където се връзват кабелите за даване на ток.При мен "+" бе разхлабен,а и клемата бе доооста зле.Отвъртях болта,изчистих хубаво клемата,стегнах и палеше като ненормална.Преди това ,заради тъпото нещо не палеше ,по скоро от време на време не щеше.. 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Странен проблем със палене.
Gqbriel написа:Едва ли това е проблема,но все пак...ако акумулатора ти е отзад,поглеждал ли си черна кутийка под предния капак,точно където се връзват кабелите за даване на ток.При мен "+" бе разхлабен,а и клемата бе доооста зле.Отвъртях болта,изчистих хубаво клемата,стегнах и палеше като ненормална.Преди това ,заради тъпото нещо не палеше ,по скоро от време на време не щеше..
Не съм гледал колега, но ще проверя.
Ти казваш, че при теб от време на време не е палила, а при мен стана изведнъж без никога преди това да е имала проблем.
Сутринта паля без проблем, вечерта няма никой.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем със палене.
jivko2828 написа:Gqbriel написа:Едва ли това е проблема,но все пак...ако акумулатора ти е отзад,поглеждал ли си черна кутийка под предния капак,точно където се връзват кабелите за даване на ток.При мен "+" бе разхлабен,а и клемата бе доооста зле.Отвъртях болта,изчистих хубаво клемата,стегнах и палеше като ненормална.Преди това ,заради тъпото нещо не палеше ,по скоро от време на време не щеше..
Не съм гледал колега, но ще проверя.
Ти казваш, че при теб от време на време не е палила, а при мен стана изведнъж без никога преди това да е имала проблем.
Сутринта паля без проблем, вечерта няма никой.
Така е,но стана отведнъж...малко се съмнявам това да е при теб,но като знам,че това едва ли някой би го проверил знам ли...аз се бях шашнал,аз стана редовно поради това,че с времето което изчаквах да го оправя,самата пристягаща гайка се освободи доста

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Странен проблем със палене.
Четки на стартера!!!Ето темата в която и аз съм минал от тоя път!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... F#p2383160
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... F#p2383160
- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Странен проблем със палене.
И според мен са четките, ако беше от липса на ток докато се опитваш да запалиш ще прищраква и ще мигат фаровете това са симптомите от паднал акумулатор. Имам абсолютно същия проблем а акумулатора ми е на 4 месеца, все още не съм намерил време да ходя на майстор. Имам съмнения че може и да е клеморед но във темите, които прочетох за клемореда, когато проблема е от него някои от лампите на таблото не светват а при мен всички светват, нека колегите които са по напред с нещата да кажат дали е възможно все пак да е клемореда.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем със палене.
Iskren_ написа:И според мен са четките, ако беше от липса на ток докато се опитваш да запалиш ще прищраква и ще мигат фаровете това са симптомите от паднал акумулатор. Имам абсолютно същия проблем а акумулатора ми е на 4 месеца, все още не съм намерил време да ходя на майстор. Имам съмнения че може и да е клеморед но във темите, които прочетох за клемореда, когато проблема е от него някои от лампите на таблото не светват а при мен всички светват, нека колегите които са по напред с нещата да кажат дали е възможно все пак да е клемореда.
Ще щрака-ама не


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Странен проблем със палене.
Eто ме и мене да си кажа и аз, щото станах пряк свидетел! Как така като му сложиш щипките да подаваш ток, както ние направихме, пали от раз??? Ако е стартера, тва въобше нема да му влияе - ще пали когато си поиска със или без подаване на ток. По-скоро е няква яка консумация от нещо, което ту се появява, ту изчезва! Изключи радиото да видиме дали пък то не дърпа толкова много... щом не е таралежа или печката!
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Странен проблем със палене.
slitter написа:Eто ме и мене да си кажа и аз, щото станах пряк свидетел! Как така като му сложиш щипките да подаваш ток, както ние направихме, пали от раз??? Ако е стартера, тва въобше нема да му влияе - ще пали когато си поиска със или без подаване на ток. По-скоро е няква яка консумация от нещо, което ту се появява, ту изчезва! Изключи радиото да видиме дали пък то не дърпа толкова много... щом не е таралежа или печката!
Да колега тука си прав!То ако наистина беше от стартера със подаване на ток нямаше да запали!А кое е това нещо което понякога черпи зверски ток

- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Странен проблем със палене.
slitter написа:Eто ме и мене да си кажа и аз, щото станах пряк свидетел! Как така като му сложиш щипките да подаваш ток, както ние направихме, пали от раз??? Ако е стартера, тва въобше нема да му влияе - ще пали когато си поиска със или без подаване на ток. По-скоро е няква яка консумация от нещо, което ту се появява, ту изчезва! Изключи радиото да видиме дали пък то не дърпа толкова много... щом не е таралежа или печката!
Оказва се, че проблема си е точно от стартера. Днес и с ток не запали.
Един съсед, ми я запали на 1-ва тръгна да пали, колата се разтресе и подскочи напред, после веднага освободи от скорост и запали. Та не знам, четки ли са, бобина ли е, утре ще я видим, но някой ако има нещо да каже, ще съм благодарен.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Странен проблем със палене.
Ами значи, проблемите са ти два! Единият е консумацията на ток, а другият ти е стартера-четки... 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем със палене.
vavilon написа:Ами значи, проблемите са ти два! Единият е консумацията на ток, а другият ти е стартера-четки...
Изолиралите сте проблема донякъде,но не трябва ли на 15-та минтуа да прекъсва захранването в колата?Нали точно това пази от подобни проблеми..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани